Bij De Waag Kruising Nieuwmarkt/Zeedijk om ongeveer 20.30 ? Zal m'n lentegroene jas aantrekkenquote:Op donderdag 5 april 2012 23:07 schreef Zihuatanejo het volgende:
Iedereen is welkom, als er nog een lokatie wordt afgesproken.

Jij wilde zelf niet meer komen zei jequote:Op donderdag 5 april 2012 22:24 schreef SiIk het volgende:
Godshand heeft mij van de lijst afgehaald, ben ik nog welkom?

Primaquote:Op donderdag 5 april 2012 23:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Bij De Waag Kruising Nieuwmarkt/Zeedijk om ongeveer 20.30 ? Zal m'n lentegroene jas aantrekken

Welke bui is het best?quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:54 schreef Mishu het volgende:
Ik kom misschien wel langs maar dat ligt aan mijn specifieke bui.

Hoezo zou je niet durven?quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij wilde zelf niet meer komen zei je
Maar als je toch nog durft...

Dat staat er niet. Tevens ben ik ook niet bang voor jequote:Op vrijdag 6 april 2012 00:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij wilde zelf niet meer komen zei je
Maar als je toch nog durft...

Heloef komt voor 99% zekerheid niet, dus dan kom jij ook niet volgens deze post. Daarom heb ik je uit de lijst gehaald. Misschien weet je zelf niet wat je typtquote:Op woensdag 4 april 2012 15:44 schreef SiIk het volgende:
Ik kom alleen als heloef ook komt. Verder ken ik niemand, en heb eigenlijk geen zin om als enige meisje tussen de mannen te zitten
Tevens vindt Godshand mij toch niet knap, dus daarvoor hoef ik het ook al niet te doen.

Het enige wat heloef erover heeft gezegd tot nu toe is dat ie nog niet wist of hij geld had. Tevens ben ik toch zeker niet meer het enige meisje ondertussen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heloef komt voor 99% zekerheid niet, dus dan kom jij ook niet volgens deze post. Daarom heb ik je uit de lijst gehaald. Misschien weet je zelf niet wat je typt

De echte feestbeesten:quote:
 I'm out.
 I'm out.

Dat is jammer, maar zeer goed te begrijpen. Sterkte!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:30 schreef SiIk het volgende:
Ik kom niet. Iets met een onverwacht overlijden en geen zin in feestjes nu.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |