Wie ben jij dan?quote:
¿?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vooral vrouwen die door andere vrouwen knap gevonden worden, wil ik vaak geeneens mijn bed in hebbenEn vice versa
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
En schoonheid is persoonsgebonden
Vooral vrouwen die door andere vrouwen knap gevonden worden, wil ik vaak geeneens mijn bed in hebbenEn vice versa
Jij woont toch in de buurt? Dus je hebt geen excuus om niet te komen.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:54 schreef Domokoen het volgende:
Laat ik me ook op de lijst zetten, gewoon omdat ik hoogstwaarschijnlijk kom.
De echte feestbeesten:
-heloef
-Silk
-Royco1
-sinterklaaskapoentje
-Monopoly
-Patje1987
-Godshand
-Zihuatanejo
-mylifeisgrey
-El_Matador
-domokoen
De eeuwige twijfelaars:
-Stefanhaan
-Murdera
-Joysa
-MsMessy
-Jofunu-kun
-So_Surreal
-Intronic
-Flippiee
-Spaghettivreter
-naatje_1
-ook_gek
-valhallen
-whosvegas
-DiegoArmandoMaradona
Geen rocket science hoor....quote:
Ok ik snapquote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen rocket science hoor....
Jij zegt dat Silk knap is.
Ik zeg dat ik dat niet vind, en geef mijn mening dat als vrouwen zeggen : "Zij is knap" over een andere vrouw, ik het daar meestal niet mee eens benIn dit geval dus ook.
Overigens ga ik alleen op dr Fobo af, waar ze tussen Fok!kers (?) op de Fok!premiere staat... IRL kan het nog meevallen
Nee.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:03 schreef El_Matador het volgende:
Ik wil een TTchange voorstellen; SiIk-gangbangmeet.
Iedereen is ooit voor het eerst geweest, het valt hardstikke mee heb ik in alle gevallen met alle personen meegemaaktquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:37 schreef MsMessy het volgende:
Ik wil nog steeds wel mee, maar weet eigenlijk niet of ik wel durf(ken helemaal niemand, vind ik een beetje eng)
Het is ook eng, de eerste 10 min ofzoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:37 schreef MsMessy het volgende:
Ik wil nog steeds wel mee, maar weet eigenlijk niet of ik wel durf(ken helemaal niemand, vind ik een beetje eng)
Ik heb mezelf ook niet op de misschien lijst gezet, maar op de anderequote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:27 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Jij woont toch in de buurt? Dus je hebt geen excuus om niet te komen.
Vorige keer kende ik ook helemaal niemand... nu waarschijnlijk 2 of 3 mensen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:37 schreef MsMessy het volgende:
Jij kwam toch niet meer? Dan mag je ook geen titel kiezenquote:
Open een topic erover. Wellicht leent Fok! geld voor je uit, of houdt een benefietconcert voor jequote:Op maandag 2 april 2012 21:25 schreef heloef het volgende:
Ik moet zelf nog even kijken of ik wel genoeg geld heb.
Ik faal.
Alleen voor vrouwenquote:Op maandag 2 april 2012 21:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Open een topic erover. Wellicht leent Fok! geld voor je uit, of houdt een benefietconcert voor je
Nog benieuwd of er iemand uberhaupt op de valreep erbij komtquote:
Heloef zelf was van plan 's middags te starten, maar hij heeft teveel geld ergens aan uitgegeven, dus of hij nog komt?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:11 schreef Domokoen het volgende:
Ik heb een voorkeur voor Nieuwmarkt boven Rembrandtplein. Ik hoor nog niemand die 's middags gaat beginnen, dus hoe laat zullen we starten? 21.00u?
Ik heb teveel geld, ik kan niet naar de meet omdat ik geld moet uitgeven.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik zeg ook af bij deze, zit net als heloef een beetje krap bij kas nu
Enkel omdat ik niet kom, en er dan niet gezoent zal worden.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:51 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga liever vroeg naar bed en naar festival de dag erop
Dat is de hoofdreden jaquote:Op woensdag 4 april 2012 16:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Enkel omdat ik niet kom, en er dan niet gezoent zal worden.
quote:Op donderdag 5 april 2012 02:05 schreef Godshand het volgende:
De echte feestbeesten:
-Royco1
-Godshand
-Zihuatanejo
-mylifeisgrey
-El_Matador
-domokoen
De eeuwige twijfelaars:
-Stefanhaan
-Murdera
-MsMessy
-Jofunu-kun
-So_Surreal
-Intronic
-Flippiee
-naatje_1
-ook_gek
-valhallen
-whosvegas
Kort lijstje zo
Misschien de twijfelaars even een DM sturen zodat je weet wie er echt meegaan. Is er trouwens al een locatie bepaald waar het start? (ja, wil nog steeds wel mee, al zit ik redelijk krap bij kas)quote:
De Waag lijkt mij een goede plek. Maar ik werk morgen overdag gewoon, dus ik ben pas rond 19 in de binnenstad...quote:Op donderdag 5 april 2012 20:04 schreef MsMessy het volgende:
Maar waar spreken we nou af, bij de waag of Molly Malone's en hoe laat?
Geen probleem, ik ben overdag ook nog druk en kom het liefst pas in de avond na 20.00 uur of zo, al zou het wel iets eerder kunnen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
De Waag lijkt mij een goede plek. Maar ik werk morgen overdag gewoon, dus ik ben pas rond 19 in de binnenstad...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |