Alleen voor vrouwenquote:Op maandag 2 april 2012 21:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Open een topic erover. Wellicht leent Fok! geld voor je uit, of houdt een benefietconcert voor je
Nog benieuwd of er iemand uberhaupt op de valreep erbij komtquote:
Heloef zelf was van plan 's middags te starten, maar hij heeft teveel geld ergens aan uitgegeven, dus of hij nog komt?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:11 schreef Domokoen het volgende:
Ik heb een voorkeur voor Nieuwmarkt boven Rembrandtplein. Ik hoor nog niemand die 's middags gaat beginnen, dus hoe laat zullen we starten? 21.00u?
Ik heb teveel geld, ik kan niet naar de meet omdat ik geld moet uitgeven.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik zeg ook af bij deze, zit net als heloef een beetje krap bij kas nu
Enkel omdat ik niet kom, en er dan niet gezoent zal worden.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:51 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga liever vroeg naar bed en naar festival de dag erop
Dat is de hoofdreden jaquote:Op woensdag 4 april 2012 16:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Enkel omdat ik niet kom, en er dan niet gezoent zal worden.
quote:Op donderdag 5 april 2012 02:05 schreef Godshand het volgende:
De echte feestbeesten:
-Royco1
-Godshand
-Zihuatanejo
-mylifeisgrey
-El_Matador
-domokoen
De eeuwige twijfelaars:
-Stefanhaan
-Murdera
-MsMessy
-Jofunu-kun
-So_Surreal
-Intronic
-Flippiee
-naatje_1
-ook_gek
-valhallen
-whosvegas
Kort lijstje zo
Misschien de twijfelaars even een DM sturen zodat je weet wie er echt meegaan. Is er trouwens al een locatie bepaald waar het start? (ja, wil nog steeds wel mee, al zit ik redelijk krap bij kas)quote:
De Waag lijkt mij een goede plek. Maar ik werk morgen overdag gewoon, dus ik ben pas rond 19 in de binnenstad...quote:Op donderdag 5 april 2012 20:04 schreef MsMessy het volgende:
Maar waar spreken we nou af, bij de waag of Molly Malone's en hoe laat?
Geen probleem, ik ben overdag ook nog druk en kom het liefst pas in de avond na 20.00 uur of zo, al zou het wel iets eerder kunnen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
De Waag lijkt mij een goede plek. Maar ik werk morgen overdag gewoon, dus ik ben pas rond 19 in de binnenstad...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |