quote:
Twee weken geleden Utrecht, vorige week Den Haag, afgelopen weekend volledig kapot gegaan in Apeldoornquote:Op maandag 19 maart 2012 18:30 schreef Godshand het volgende:
Hebben jullie je afgelopen weekend verveeld?
Ik niet, denk af en toe ook weer, waarom sta ik ook al weer in dit topic?Maar goed, heb wel dat ik snel in een vast kringetje van mensen rond draai, dus ik hou mn ogen hier ook open
Oh ja, ik kan overal wel slapen, als het maar een matras heeft. Binnenkort maar een voorstel doen dus, kijken wie er zin heeft?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:06 schreef Chawi het volgende:
Kijk..het woord avontuur triggert mij.
En mocht er geen bed zijn, dan toch altijd wel één of ander luguber hostel, gewoon om het avontuur compleet te maken
Jullie zouden kunnen aansluiten op Heloef's stapmeet, of anders wordt het ergens in mei (ik wil wel blijven leven namelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:28 schreef Chawi het volgende:
Zolang het niet in maart is, moet ik wel iets kunnen regelen
Welke rem? :pquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:51 schreef Chawi het volgende:
Jeetje Godshand, je leeft maar 1 keer. Beetje op de rem trappen omdat meneer het anders niet red..tssssss.
En altijd lekker om ergens tegenaan te kunnen kruipen, maar ik ben ook al tevreden met een kussen hoor
Welkom enz.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:43 schreef kvbeurden het volgende:
Hee allemaal,
Zag dit topic net voorbijkomen en dacht dát is een leuk idee!
Zal me even voorstellen, Kevin, ik ben 24 jaar (iets te jong eigenlijk voor dit topic dus!).
Ik woon in het zuiden van het land, nabij Breda.
Hobby's zijn, muziek, uitgaan, films, reizen en dagjes uit!
Dank!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Welkom enz.
Welke muziek? Welke films? Reizen waarheen? Dagjes uit waarheen?
Doe ik zoveel moeite om een intro te typen.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:49 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Verdomd, nu je het zegt!![]()
Nou, ik zal voor de Overijsselse trots *ahum* dan maar het spits afbijten.
Ik ben AbXorb,(...)
Ouwelul! Ik pas het aan..quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben al 26
Nee, niet nog een keer mij feliciteren graag
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben al 26
Nee, niet nog een keer mij feliciteren graag
Nou, waar je vandaan komt, je leeftijd en interesses. Ja, je kan dan in dat lijstje terecht komenquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:16 schreef Weissman het volgende:
Wat houd uitgebreid voorstellen in ?![]()
Ik lurk zo nu en dan, kom ik nu ook in dat lijstje ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |