We zijn allemaal even raar, don't worryquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Ah ik zie dat het goed is dat ik af en toe dit topic even omhoog schop met een rare post van mijn kant.
Je doelt op je zaterdagavond vraag uit het vorige topic? Voor mij is dat ook meestal het geval. Volgens mij is dat in onze leeftijdsgroep juist vaker het geval dan voor jongere mensen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Ah ik zie dat het goed is dat ik af en toe dit topic even omhoog schop met een rare post van mijn kant.
Situatie alsin niet uitgaan en geen ervaring met meisjes? Als ik de topics hier af en toe voorbij zie komen ben je zeker niet de enigequote:Op zondag 1 april 2012 00:23 schreef Comp_Lex het volgende:
Wat ook een bron van negatieve gevoelens bij mij is, is dat ik stukje bij beetje er achter kom, door te posten op dit forum en de posts van jullie te lezen, hoe uitzonderlijk mijn situatie en geschiedenis is (of eigenlijk het gebrek van een geschiedenis).
Nee, gelukkig niet. Maar ik snap dat het voor mensen in deze leeftijdscategorie met veel mensen die gaan settelen het wel voor kan komen dat je niemand kent met wie je iets kunt gaan ondernemen op een zaterdagavond.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:00 schreef Comp_Lex het volgende:
Zijn er hier toevallig ook mensen die echt helemaal alleen zijn elke zaterdagavond weer?
Mooie post op dit tijdstipquote:Op zondag 1 april 2012 03:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar ik snap dat het voor mensen in deze leeftijdscategorie met veel mensen die gaan settelen het wel voor kan komen dat je niemand kent met wie je iets kunt gaan ondernemen op een zaterdagavond.
Mijn advies is dan ook om een omgeving op te zoeken waarin veel mensen van jouw leeftijd zitten die op zaterdag niks te doen hebben. Zelf zit ik in een kring van mensen die in de horeca, muziek of concertwereld werken en die zijn gewoon minder huiselijk. Daardoor heb ik elke zaterdag een groep mensen om uit te putten om wat mee te gaan doen. Als het je ontbreekt aan mensen die op zaterdag tijd met jou door willen brengen dan moet je die op gaan zoeken.
Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar zo werkt het wel. Bouw je kring van kennissen selectief op en dan komt het goed.
Eensch! Hier nog een Brabander dan; MohMi, 27 jaar uit Den Bosch. 2012 begonnen als single en ben van plan dat voorlopig zo te houden, bevalt goedquote:Op maandag 2 april 2012 10:42 schreef Matty___ het volgende:
Matty tripple _, 30 Breda![]()
Minimalist in sommige aspecten.
Ten slotte moet het aantal brabos beetje omhoog.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:23 schreef egeltje1985 het volgende:
Hoi, ik heb ook wel behoefte aan nieuwe contacten. Veel vrienden en vriendinnen hebben het vaak druk en wat extra contact is nooit weg lijkt me.
Waar woon je?
Utrecht
Hoe oud ben je?
26 jaar
Omschrijving
Ik studeer Nederlands en ben bezig met mijn masterscriptie. Voor FOK! check ik overal spelling. Verder kijk ik graag films en series en speel ik graag kaart- en bordspellen. Biertje drinken in de kroeg en concerten bezoeken vind ik ook leuk. O, en ik ben al bezet dus dit is geen uitnodiging tot dates.![]()
Hoe kan ik jou bereiken?
PM en door te posten in dit topic
Hoi stadsgenotequote:Op maandag 2 april 2012 18:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eensch! Hier nog een Brabander dan; MohMi, 27 jaar uit Den Bosch. 2012 begonnen als single en ben van plan dat voorlopig zo te houden, bevalt goedIk vind het wel altijd leuk om mensen te leren kennen, mensen fascineren me.
4 mei, na Dodenherdinking om 21:00 stappen met Mystikvm, Chawie_ en ik in A'damquote:Op zondag 1 april 2012 23:11 schreef MissionPhailed het volgende:
Verroest, ik zit in Londen op de 14e ...
In mei stond ook iets op de planning?
De focus ligt dan ook helemaal niet op dates.quote:
Kan je elke dag he. Stappen kan je niet iedere dagquote:Op maandag 2 april 2012 21:34 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit ook de meeste zaterdagavonden in m 'n eentje. Niks mis mee om thuis wat series/films te kijken, onder het genot van een biertje.
dat dacht ik ook niet, maar ik krijg sowieso al vaak vage dm's enzo, dus ik zette t er maar bij voor de zekerheid.quote:Op maandag 2 april 2012 21:34 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit ook de meeste zaterdagavonden in m 'n eentje. Niks mis mee om thuis wat series/films te kijken, onder het genot van een biertje.
[..]
De focus ligt dan ook helemaal niet op dates.
In principe wel, maar dat doe ik alleen in het weekend.quote:Op maandag 2 april 2012 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan je elke dag he. Stappen kan je niet iedere dag
quote:Op maandag 2 april 2012 21:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
dat dacht ik ook niet, maar ik krijg sowieso al vaak vage dm's enzo, dus ik zette t er maar bij voor de zekerheid.
Och, ik sta hier onder Utrecht, maar ben er eigenlijk ook één. Net op de grens-gevalletje.quote:Op maandag 2 april 2012 10:42 schreef Matty___ het volgende:
Ten slotte moet het aantal brabos beetje omhoog.
Daar wil je toch niet dood gevonden worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |