Organiseer zelf dan wat in het Noordenquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard. Als de meet nou in het noorden was dan had het me niet uitgemaakt of er nou 1 persoon kwam of 100.
Er is al lang wat gaande voor iets in het noorden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Organiseer zelf dan wat in het Noorden
Ik wil best mee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:08 schreef whosvegas het volgende:
Ik kom gewoon hoor.
Als ik de posts bekijk, schat ik dat we morgen, met zijn vieren zijn.
Hebben jullie zin, om het concert van Yori Swart mee te pakken?
http://www.tivoli.nl/agen(...)012/titel/YORI+SWART
Welkomquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:36 schreef Aylena het volgende:
Leuk topic! Lees al een tijdje mee, maar heb me nu toch maar aangemeld
Over mijzelf: Ben 28 jaar, kom oorspronkelijk uit het westen van het land, maar woon sinds een jaar of 7 in Deventer
Ooh ja joh? Vertel! Is voor mij ook wel interessantquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Er is al lang wat gaande voor iets in het noorden.
Meet in Assen :D :')quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:05 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ooh ja joh? Vertel! Is voor mij ook wel interessant
Nu al afgelopen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:35 schreef whosvegas het volgende:
Het was gezellig
Voor herhaling vatbaar
Alleen dat ene incidentje niet hequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:35 schreef whosvegas het volgende:
Het was gezellig
Voor herhaling vatbaar
Vertel! Vertel! Vertel!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:36 schreef DeHovenier het volgende:
Nou, ben weer thuis en het was gezellig. Jammer dat we niet in de zon konden zitten omdat alles al bezet was, maargoed.
[..]
Alleen dat ene incidentje niet he
Nee, maar gelukkig kan ik er nog om lachenquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:36 schreef DeHovenier het volgende:
Nou, ben weer thuis en het was gezellig. Jammer dat we niet in de zon konden zitten omdat alles al bezet was, maargoed.
[..]
Alleen dat ene incidentje niet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |