Wel als je nog terug moet. En om nu een uurtje naar A'dam te gaan is wat te veel van het goeie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:54 schreef Chawi het volgende:
In Nederland is niets ver Tijnbrein..slecht excuus.
Leuk Pien! Ik ben ook geen ster in poolen (en als vrouw moet je ook nog rekening ermee houden om geen kort rokje aan te doen ;-), maar wel leuk om met iets bezig te zijn en de avond/nacht in te luiden
Dat zou een optie zijn. Alleen ik vind het lastig en eng om zoiets alleen te doen. En daardoor doe ik zulke dingen ook niet zo snel. Terwijl ik weet dat als ik het doe wel een leuke tijd hebquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:56 schreef Chawi het volgende:
Wie zegt dat je terug moet? Genoeg goedkope hostels en 5 mei in Amsterdam doorbrengen is ook geen straf
Ik krijg het op een of andere manier altijd voor elkaar om mensen te verwonden als ik zo'n ding in m'n handen hebquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:54 schreef Chawi het volgende:
In Nederland is niets ver Tijnbrein..slecht excuus.
Leuk Pien! Ik ben ook geen ster in poolen (en als vrouw moet je ook nog rekening ermee houden om geen kort rokje aan te doen ;-), maar wel leuk om met iets bezig te zijn en de avond/nacht in te luiden
Volgens mij zijn er meer mensen die willen blijven slapen in Amsterdam, wellicht dat jullie samen wat kunnen vinden en heb je meteen een startgroepje voor 5 mei in Amsterdamquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou een optie zijn. Alleen ik vind het lastig en eng om zoiets alleen te doen. En daardoor doe ik zulke dingen ook niet zo snel. Terwijl ik weet dat als ik het doe wel een leuke tijd heb
Oeh, leukquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik krijg het op een of andere manier altijd voor elkaar om mensen te verwonden als ik zo'n ding in m'n handen heb
Ja en? Overtuig mij maar dat ik moet komenquote:
Die wilde ik al meenemenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:03 schreef Chawi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer mensen die willen blijven slapen in Amsterdam, wellicht dat jullie samen wat kunnen vinden en heb je meteen een startgroepje voor 5 mei in Amsterdam
[..]
Oeh, leuk..ik neem mijn camera mee
Uhm Tijnbrein..ik voel mij zo niet geroepen om jou te overtuigen, dat soort spelletjes speel je maar met iemand anders.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Overtuig mij maar dat ik moet komen
Dat vind ik niet zo'n probleem als ik op de foto sta.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:15 schreef Chawi het volgende:
[..]
Uhm Tijnbrein..ik voel mij zo niet geroepen om jou te overtuigen, dat soort spelletjes speel je maar met iemand anders.
Leuk als je komt, prima als je te bang bent om niet te komen. Ik heb daar geen last van.
Ohjee, dus het wordt ook nog eens vastgelegd op de gevoelige plaat...Wel van te voren een censuurmogelijkheid inplannen voor de betrokkenen he ;-)
Uiteraardquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:15 schreef Chawi het volgende:
[..]
Uhm Tijnbrein..ik voel mij zo niet geroepen om jou te overtuigen, dat soort spelletjes speel je maar met iemand anders.
Leuk als je komt, prima als je te bang bent om niet te komen. Ik heb daar geen last van.
Ohjee, dus het wordt ook nog eens vastgelegd op de gevoelige plaat...Wel van te voren een censuurmogelijkheid inplannen voor de betrokkenen he ;-)
Ga je dan met een kanon van een spiegelreflex komen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
UiteraardWeet uberhaupt niet zeker of ik 'm meeneem, hangt er een beetje vanaf wat de plannen verder zijn, durf 'm niet zomaar overal even weg te leggen enzo
Een canon jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga je dan met een kanon van een spiegelreflex komen?
Ik woon in Delftquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Nog mensen in de buurt van den haag, rijswijk of delft?
Wat zijn je interesses en hobbies?quote:
Ik woon erquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:55 schreef _VoiD_ het volgende:
ik werk in rijswijkdus zit daar heel de week.
Als ik ga, kunnen we samen wel wat regelen. Kunnen we 's-ochtends nog een kop koffie drinkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou een optie zijn. Alleen ik vind het lastig en eng om zoiets alleen te doen. En daardoor doe ik zulke dingen ook niet zo snel. Terwijl ik weet dat als ik het doe wel een leuke tijd heb
Hoeveel kost dat tegenwoordig? Als we het lekker laat maken dan ga ik dan misschien wel voor de eerste trein s' ochtend.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:23 schreef whosvegas het volgende:
Zo even een mailtje de deur uit gedaan of bevrijdingsdag door gaat.
Zo niet, ben ik er bij 4 mei. Wat hiervoor ook al genoemd is, ben geen 20 meer en na een week werken, zie ik het niet zitten om na Amsterdam gelijk door te gaan naar een bevrijdings festival.
Trouwens, als ik ga blijf ik in een hostel overnachten. Zijn er meer mensen die dat van plan zijn? Misschien kunnen we gezellig samen in een hostel gaan maffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |