abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110326313
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:55 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Wel telefoonnummer aan overgehouden. :s)
Helaas niet ;(

Verhaal:

Ik kwam tegen 14:45 aan op Utrecht CS, en heb eerst nog een beetje rondgelopen en een flesje water gekocht, want ik had dorst en het was vroeg. Toen zette ik koers richting het bord. Na enkele minuten voor het bord te hebben gestaan werd ik aangesproken door _VoiD_, die me herkende van m’n FoBofoto’s. We hebben toen ff staan praten, en toen kwam Weissman aanzetten. FF kennismaken enzo, en toen zochten we whosvegas, die ook niet onder het bord stond. Nu waren we compleet (m2012 zou later komen), en trokken we richting binnenstand. Na wat rondgelopen te hebben (het was er gigadruk! Gelukkig was er wel vrouwelijk schoon, dat verzachtte de stress) gingen we op een terras aan de gracht zitten, in de schaduw. Daar hebben we een tijdje gezeten en wat biertjes gedronken (vergezeld van bittergarnituur), en toen stapten we weer op om een andere café te vinden waar we misschien in de zon konden gaan zitten. Toen we dus weer langs de gracht liepen, ging whosvegas onderuit. Er stonden kleine paaltjes die hij op een onverklaarbare reden niet gezien had, en zijn knie maakte hardhandig kennis met het Utrechts steen. Hij lag op zijn rug en reageerde in eerste instantie niet, maar een schone mevrouw was er snel bij, ze ondersteunde zijn hoofd en vroeg enkele vragen, waar hij pijn had enz. Na een minuutje op de grond te hebben gelegen, stond hij weer vrolijk op en maakte de schoonheid en hij oogcontact. Ze giechelde en bloosde, en als een onverschrokken ridder maakte whosvegas zijn move en kuste haar vol op de mond, onder luid gejuich van de omstanders.

Zo had het kunnen gaan, maar het mocht niet zo zijn :P
Nadat hij was bijgekomen konden we weer verder lopen. Hij had nog even last van zijn buik, maar later niet meer (volgens mij?) Een meisje zat al aan de telefoon om een ambulance te laten komen, maar dat was niet nodig.

Uiteindelijk hielden we ergens stil en zaten we te discussieren over of we verder zouden lopen of dat we naar de McD. zouden gaan die een paar meter verderop aanwezig was, maar toen was _VoiD_ ons damesgekibbel zat en liep linea recta een café in, en wij hobbelden erachteraan :P

Binnen hebben we nog wat zitten eten (carpaccio’s, salaadje en eendenstukjes), en wat bier gedronken. We hadden nog altijd niks van m2012 gehoord, en het was inmiddels al half 6. Ik had hem al een paar smsjes gestuurd, en o wonder! Hij stuurde een smsje terug. Er was al een beetje besloten dat we (ik, _VoiD_ en Weissmann) naar huis zouden gaan, en whosvegas zou nog eventueel een concert bezoeken. M2012 vond het allemaal de moeite niet waard om nou nog naar Utrecht te gaan, dus hij bedankte voor de eere n wenste ons een fijne avond.

Zo gezegd, zo gedaan, we liepen met z’n vieren terug naar het station, en daar namen we afscheid van _VoiD_ en whosvegas, die toch naar huis ging. Weissmann en ik pakten samen de trein naar Rotterdam, hij stapte daar uit en ik ging verder naar m’n crib in Delft.

Einde.
Children of the night. What music they make.
pi_110326945
wederom sorry van mijn kant....ik was pas half 7 thuis en dan zou ik nog een reis naar utrecht moeten maken a anderhalf uur..... ik vernam al dat iedereen al zo beetje weer richting huis ging dus dit werd 'm niet voor mij.... ik hoop dat jullie mijn ook snappen. Maar desalnietemin ik hoop dat jullie het wel gezellig hebben gehad :)
pi_110327066
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:15 schreef m2012 het volgende:
wederom sorry van mijn kant....ik was pas half 7 thuis en dan zou ik nog een reis naar utrecht moeten maken a anderhalf uur..... ik vernam al dat iedereen al zo beetje weer richting huis ging dus dit werd 'm niet voor mij.... ik hoop dat jullie mijn ook snappen. Maar desalnietemin ik hoop dat jullie het wel gezellig hebben gehad :)
Geeft niks hoor :P

We hadden het idee in ons hoofd dat je wel tegen 5 uur klaar zou zijn.

Zo'n reis van anderhalf uur, gelijk na het werken, dat schiet niet op idd.
pi_110327167
ja dat dacht ik en mijn collega ook.....maar ja we waren bezig met camera's ophangen en hadden alleen vandaag de stijger en het moest klaar....ik baalde wel maar ja het is niet anders
pi_110327820
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:19 schreef m2012 het volgende:
ja dat dacht ik en mijn collega ook.....maar ja we waren bezig met camera's ophangen en hadden alleen vandaag de stijger en het moest klaar....ik baalde wel maar ja het is niet anders
Idd. Niks aan te doen.
pi_110332647
whosvegas ^O^
DeHovenier ^O^
_VoiD_ :9~
pi_110333654
Ja, maar waar is whosvegas? -O- Misschien toch na jullie bezoek stiekem naar het ziekenhuis gesneakt?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_110337748
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:37 schreef Godshand het volgende:
Ja, maar waar is whosvegas? -O- Misschien toch na jullie bezoek stiekem naar het ziekenhuis gesneakt?
Wss ligt ie nu in z'n bedje te pitten :P
pi_110337753
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:14 schreef Weissman het volgende:
whosvegas ^O^
DeHovenier ^O^
_VoiD_ :9~
Hommo!
pi_110338749
helaas kon ik er vandaag toch ook niet bij zijn omdat ik mijn verjaardag vandaag heb gevierd. Leuk om te lezen dat het gezellig was! Als ik kan ga ik volgende keer zeker graag mee. Zal me dan ook maar ff voorstellen

Waar woon je?
Rotterdam

Hoe oud ben je?
25 jaar (sinds nu dus :P)

Omschrijving
Ik studeer geneeskunde en buiten het ziekenhuis ben ik vaak op de dansvloer te vinden (salsa) Dat is denk ik wel één van mijn liefste hobby's. Verder ben ik een rustig persoon, hoewel ik wel altijd in ben voor iets gezelligs

Hoe kan ik jou bereiken?
PM
pi_110341881
Even herhalen. Godshand, Chawi en ik gaan op stap in Amsterdam:

Wanneer?

4 mei om 21:00. We maken er een gedenkwaardige avond van.

Waar?

Poolcafé Poolhole in Amsterdam. Volgens Maps aan de Voetboogstraat 3. Vanaf hier verzamelen we (en hebben we gelijk wat te doen) en gaan we door tot het niet meer leuk is.

Waarom?

Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij met zijn drieën op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
pi_110342786
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 09:59 schreef Mystikvm het volgende:

Wanneer?

Waar?

Poolcafé Poolhole in Amsterdam. Volgens Maps aan de Voetboogstraat 3. Vanaf hier verzamelen we (en hebben we gelijk wat te doen) en gaan we door tot het niet meer leuk is.

Waarom?

Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij met zijn drieën op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Ik kijk of ik kan komen.
pi_110342790
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 01:28 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Hommo!
(no homo uiteraard)
pi_110342800
quote:

Wanneer?

Waar?

Waarom?

Ben er zeer waarschijnlijk bij.
pi_110342814
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 10:43 schreef Weissman het volgende:

[..]

(no homo uiteraard)
:P
pi_110344551
ik kan niet, dan zit ik ook de camping (don't ask :))
  zondag 15 april 2012 @ 11:55:35 #202
108913 Godshand
guide4you
pi_110344589
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 11:54 schreef _VoiD_ het volgende:
Dat vraagt erom te vragen wat je op de camping gaat doen? :p
pi_110344671
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 11:54 schreef _VoiD_ het volgende:
_O-
pi_110345514
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 11:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat vraagt erom te vragen wat je op de camping gaat doen? :p
dat vraag ik mezelf ook nog steeds af :+
  zondag 15 april 2012 @ 14:16:29 #205
52513 whosvegas
The Trickster
pi_110348946
quote:

Wanneer?

Waar?

Waarom?

Lijkt me leuk!
Maar ik hou niet van poolen, omdat ik het niet kan :)
Enne om voor een paar uurtjes naar Amsterdam te komen, lijkt me wat overdreven. Dus als ik kom ga ik in een hostel overnachten (kan ik gelijk wennen aan hostels, voor Australie :) ).
En de volgende dag ga ik ms naar een bevrijdings festival.
Dus ik denk er nog ff over na.

Is het een idee om, om de twee weken iets af te spreken, dus kan je een keer niet, dan kun je de volgende keer weer wel (hoop je dan :) ). Rond 17 mei is het hemelvaart, dan kunnen we wel weer iets afspreken
Are you nuts??
pi_110349159
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 14:16 schreef whosvegas het volgende:
Is het een idee om, om de twee weken iets af te spreken, dus kan je een keer niet, dan kun je de volgende keer weer wel (hoop je dan :) ).
Om de 2-3 weken lijkt me idd beter dan om 6-8 weken. Hou wel rekening met een mindere opkomst per keer.
  zondag 15 april 2012 @ 14:32:41 #207
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110349612
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 12:28 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]

dat vraag ik mezelf ook nog steeds af :+
Wat is er mis met een camping. :?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_110351774
als het lekker weer is niks, maar ik zit gewoon in Nederland.... als het echt baggerweer is dan kom ik misschien wel naar adam, dan ga ik m'n tijd niet verdoen op de camping namelijk.
pi_110359424
ik ga mee! Ik kan totaal niet poolen, maar ik ben wel in voor een avondje gezelligheid.

Vind het wel spannend hoor, om mensen te ontmoeten die ik nooit heb gezien :@
  zondag 15 april 2012 @ 22:16:44 #210
52513 whosvegas
The Trickster
pi_110372912
quote:
14s.gif Op zondag 15 april 2012 14:22 schreef Weissman het volgende:

[..]

Om de 2-3 weken lijkt me idd beter dan om 6-8 weken. Hou wel rekening met een mindere opkomst per keer.
We hebben gisteren gezien, dat het altijd maar afwachten is, hoeveel mensen er komen. De bedoeling is om mensen te leren kennen en dat gaat het beste als je elkaar regelmatig ziet :)
Are you nuts??
  zondag 15 april 2012 @ 22:20:35 #211
108913 Godshand
guide4you
pi_110373228
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:29 schreef _Lily_ het volgende:
ik ga mee! Ik kan totaal niet poolen, maar ik ben wel in voor een avondje gezelligheid.

Vind het wel spannend hoor, om mensen te ontmoeten die ik nooit heb gezien :@
We blijven geen eeuwen poolen hoor. Als we genoeg van hebben moven we weer on. De Melkweg, Paradiso en vele andere leuke tenten zijn in de buurt *O*
  maandag 16 april 2012 @ 01:22:52 #212
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_110382313
quote:

Wanneer?

Waar?

Waarom?

Zal erover denken of ik ook mee ga, ligt eraan of ik op 5 mei nog ergens heen wil :@
pi_110383856
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 01:22 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Zal erover denken of ik ook mee ga, ligt eraan of ik op 5 mei nog ergens heen wil :@
Tsssk, ik ga op 5 mei ook nog gewoon ergens heen. 's Avonds een vent, 's morgens een vent!
  maandag 16 april 2012 @ 07:49:41 #214
52513 whosvegas
The Trickster
pi_110384043
De Melkweg of Paradiso klinkt al een stuk beter :)
Are you nuts??
pi_110385052
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 07:49 schreef whosvegas het volgende:
De Melkweg of Paradiso klinkt al een stuk beter :)
Het is ook alleen maar een verzamelplaats, maar in elk geval is het al ergens i.p.v. op het station. Hoeven we ons niet te vervelen tijdens het wachten. Daarna gaan we gewoon elders wat drinken/doen.
  maandag 16 april 2012 @ 09:11:19 #216
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_110385082
quote:
6s.gif Op maandag 16 april 2012 07:17 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Tsssk, ik ga op 5 mei ook nog gewoon ergens heen. 's Avonds een vent, 's morgens een vent!
Haha ja vroeger misschien, maar tegenwoordig moet ik helaas keuzes maken :D
pi_110385748
5 mei heb ik ook een volle agenda. Gewoon 's ochtends meteen weer een borrel achterover gieten en vooruit met het feest :D
@MsMessy, je bent toch nog geen 40+? Ook ik zal maandag de naweeën nog wel voelen. Ben tenslotte geen 18 meer, maar dan heb ik weer eens een keer gegronde redenen om te vloeken op mijn werk :P
  maandag 16 april 2012 @ 09:46:00 #218
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_110385898
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 09:39 schreef Chawi het volgende:
5 mei heb ik ook een volle agenda. Gewoon 's ochtends meteen weer een borrel achterover gieten en vooruit met het feest :D
@MsMessy, je bent toch nog geen 40+? Ook ik zal maandag de naweeën nog wel voelen. Ben tenslotte geen 18 meer, maar dan heb ik weer eens een keer gegoede redenen om te vloeken op mijn werk :P
Geen 40+ nee, maar ook geen gezond lichaam waardoor ik twee dagen achtereen kan feesten. Voor mij is het dus kiezen. Zou het zeker wel willen kunnen om weer een weekend door te feesten, maar echt helaas gaat dat dus niet.
pi_110386067
Dat is dan tegelijkertijd jammer en vervelend voor jou :Y
pi_110386097
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 09:46 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Geen 40+ nee, maar ook geen gezond lichaam waardoor ik twee dagen achtereen kan feesten. Voor mij is het dus kiezen. Zou het zeker wel willen kunnen om weer een weekend door te feesten, maar echt helaas gaat dat dus niet.
Dan doe je het op 1 van de twee rustig aan! Flink zuipen is echt geen vereiste om er op 4 mei bij te mogen zijn hoor.

Ik ken de aard van je problemen natuurlijk niet, maar we hebben je er graag bij. Iets met meer zielen en meer vreugd.
  maandag 16 april 2012 @ 09:57:44 #221
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_110386187
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 09:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dan doe je het op 1 van de twee rustig aan! Flink zuipen is echt geen vereiste om er op 4 mei bij te mogen zijn hoor.

Ik ken de aard van je problemen natuurlijk niet, maar we hebben je er graag bij. Iets met meer zielen en meer vreugd.
Zuipen doe ik toch al niet (meer), maar moet zeggen dat 4 mei op het moment ook wel mijn voorkeur heeft :Y
pi_110386214
*O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')