Dat dusquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
En denken dat dat goede koptelefoons zijn
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, Glennis Grace, dat verschil horen we niet eens, die kan ook geen Nederlands
Neem haar dan ook mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:21 schreef Lauuwtje het volgende:
Als ik haar hoor praten wil ik terug naar Thailand
Animal is een held ja!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee. maar Animal van The Muppets spreekt iig dezelfde taal
Patricia staat overal voor openquote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En anders die ballonslikker wel.
Spuiten in de dikke darm. Like ew.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En anders die ballonslikker wel.
gewoon weer terug naar het aanrecht verdomme. Anders neem je maar geen kinderenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat doet iedereen lelijk over die kinderen. Au pairs zullen nog wel hipper worden nu de kosten van kinderopvang de pan uit rijzen, au pair kost véél minder
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Zij kunnen tenminste dansen. De eerste vanavond.
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:25 schreef Lutte het volgende:
Ik heb zo'n zwak voor jongens met blokjesblousjes
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Zij kunnen tenminste dansen. De eerste vanavond.
Ballonnenman stond achter de coulissenquote:
Ja, er zitten geen tienermeisjes in.quote:
Die doet dit al 4 jaar, helaas.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Was het budget op? Dat Robbert dit presenteert?
He hoezo?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
kut voor hem, oh nee, juist nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, er zitten geen tienermeisjes in.
Dit is ook pas de eerste keer dat hij het doetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind 'm altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is ook pas de eerste keer dat hij het doet
Wat is er mis met Robbert dan?
Ze gaan nu gelijk door naar de live shows, met dat ticket.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:29 schreef BabeWatcher het volgende:
wat mompelde Gordon nou over Golden Ticket
Oh serieus? Ik kijk dit nooit, ik was er alleen toevallig op terecht gekomen omdat ik de zigeunerbruidjes wil zien hiernaquote:
Patries en Goor zijn meer van de Golden Showersquote:
doorgestoken kaart dus, dit was zeker niet de beste act van vanavondquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze gaan nu gelijk door naar de live shows, met dat ticket.
Ook al zo slecht.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh serieus? Ik kijk dit nooit, ik was er alleen toevallig op terecht gekomen omdat ik de zigeunerbruidjes wil zien hierna
Dat lijkt wel geïmpliceerd te worden. Of de zin was nog niet af.quote:
Nou, een beetje uit de b-bak, toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is ook pas de eerste keer dat hij het doet
Wat is er mis met Robbert dan?
Neuhjquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, een beetje uit de b-bak, toch?
quote:
Neeee zeg, hij zit nog in de A-bak.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, een beetje uit de b-bak, toch?
Nee ik zoek nog iemand om mijn hout te hakken...quote:
Kutvolk, gadverdamme.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:30 schreef iBenny het volgende:
Big Fat Gypsy Wedding #9 Xmas like a boss
Wat kinderachtig, Godverdommequote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:32 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb maar 2 goede acts gezien
Streetwise en de buikdansende negerin
de rest was allemaal waardeloos, ik vraag me zelfs af of ik dit seizoen wel ga uitkijken.
Wat een lief meisjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:34 schreef benx het volgende:
[..]
Wat kinderachtig, Godverdomme
[ afbeelding ]
Zie je Benny, wel nieuw dusquote:Nieuw dit jaar is de Golden Ticket. De jury geeft dit seizoen vijf Golden Tickets weg. Komt er een act voorbij die de jury omverblaast, dan kunnen zij met de Golden Ticket die act direct doorsturen naar de liveshows.
Jeetje best veel, ik ga het programma van SBS nog wel terugkijken, even lezen in de TV SC of het wat was.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:36 schreef iBenny het volgende:
Gisteren keken er 2.187.000 mensen naar HGT, een stuk meer dan de nieuwe programma's op sbs6 (ca.650.000)
De Schat van de Oranje, ik zat een beetje te lezen in het topic en het was best leuk zo te zien.quote:
Die ga ik voortaan gebruiken als je weer aan het gillen bentquote:
Het was de beste seizoensopening ooitquote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
Doen ze netjes, want eigenlijk was het echt 3 keer niks
Bagger op RTL4 trekt altijd veel meer kijkers dan goede programma's op SBS6.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:36 schreef iBenny het volgende:
Gisteren keken er 2.187.000 mensen naar HGT, een stuk meer dan de nieuwe programma's op sbs6 (ca.650.000)
SBS6 heeft op het moment gewoon een kut imagoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bagger op RTL4 trekt altijd veel meer kijkers dan goede programma's op SBS6.
Gewoon vanwege de zenders die het uitzenden.
Noooooooooooooooo !quote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit 2,5 week zonder het gewone adsl-internet, nu dus met een dongel en mobiel internet, dus ik vrees dat ik 2 a 3 weekenden HGT/UK Voice moet laten schieten.Mijn vrijdag- en zaterdagavond
Ik schiet echt bijna in depressiequote:
noessssssssssssssssssss!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit 2,5 week zonder het gewone adsl-internet, nu dus met een dongel en mobiel internet, dus ik vrees dat ik 2 a 3 weekenden HGT/UK Voice moet laten schieten.Mijn vrijdag- en zaterdagavond
Zou wel tof zijnquote:Op donderdag 5 april 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schiet echt bijna in depressieToch ff kijken of het niet misschien lukt, echt hoor, mijn vrijdag is anders niet compleet
![]()
Gezelligquote:Op donderdag 5 april 2012 21:21 schreef FokNederland het volgende:
Waarschijnlijk ben ik er ook weer, vorige week was ik aan het leren, maar de toetsweek is nu voorbij.
Ja daarvoor kijken we tenslotte, niet voor de geweldige zangers, dat is saaiquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, hoop dat weer zo'n faal act zoals bijv met die lama komt
Als ik de reclame mag geloven zit dat wel goedquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, hoop dat weer zo'n faal act zoals bijv met die lama komt
Precies! De grappige acts en de echt leuke acts, daar kijk ik voor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daarvoor kijken we tenslotte, niet voor de geweldige zangers, dat is saai
En zélfs de geweldige zangers waren er niet afgelopen week, het was echt 3 keer kut. Zouden ze het 'opgespaard' hebben om zo een 2e aflevering nog meer kijkers te genereren?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daarvoor kijken we tenslotte, niet voor de geweldige zangers, dat is saai
Streetwise was natuurlijk leuk, maar het leukste is mensen zónder talent, Gordon doet geen moment zijn best om zijn lach in te houden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En zélfs de geweldige zangers waren er niet afgelopen week, het was echt 3 keer kut. Zouden ze het 'opgespaard' hebben om zo een 2e aflevering nog meer kijkers te genereren?
Ik post vanavond kleine beetjes mee (door de tijdelijke dongel) en kijk wel sip op de achtergrond
Ze doen nooit hun best, ze promoten hun eigen programma alleen al door keihard te klappen, te gaan staan en roepen dat het 'nog nooit zo'n goed seizoen was'quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:50 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Streetwise was natuurlijk leuk, maar het leukste is mensen zónder talent, Gordon doet geen moment zijn best om zijn lach in te houden.
meestal begint het 20:38quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:34 schreef WillemijnB het volgende:
Is 't al begonnen? Vriend-lief en ik zitten nog een opgenomen serie op de HD-recorder te kijken en hij wordt chaggie als ik die opname halverwege stop voor HGT.
Nog altijd GTST. Allemaal drama's.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:34 schreef WillemijnB het volgende:
Is 't al begonnen? Vriend-lief en ik zitten nog een opgenomen serie op de HD-recorder te kijken en hij wordt chaggie als ik die opname halverwege stop voor HGT.
erg hè? Ik zie alleen gtst op vrijdag tussen 20:29 en 20:38, maar je valt er meteen inquote:
Meer hoef je ook niet te zien eigenlijk om alles bij te kunnen houdenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
erg hè? Ik zie alleen gtst op vrijdag tussen 20:29 en 20:38, maar je valt er meteen in
Misschien komen er wat hilarische acts vandaagquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op HGT
Maar komt goed
Ik zag al donkere kerels in naveltruitjesquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien komen er wat hilarische acts vandaag
Mij benieuwen, Gordon riep iets over Byonce.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag al donkere kerels in naveltruitjes
Ik ben ook niet dol op HGT.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op HGT
Maar komt goed
Mwoa, vind het wel een logische naamquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Golden Ticket, wie die naam heeft bedacht, dat klinkt toch niet.
ditquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Golden Ticket, wie die naam heeft bedacht, dat klinkt toch niet.
Sjakie en de chocoladefabriekquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Golden Ticket erg Charly and the Chocolate Factoryaans.
Oh goed dat je dit zegt, ik vergat nog iets, Danquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:40 schreef WillemijnB het volgende:
Het leukste is wanneer Dan zijn lachen probeert in te houden bij de lompe reacties van Gordon of de domme reacties van Vlaai (Justin Beaver anyone?).
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh goed dat je dit zegt, ik vergat nog iets, Dan
quote:
Leuke UI Karinaquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Sowieso al lelijke schoenen.
Goh wat zou influence nou betekenen
Ik heb wel het idee dat ik zoiets al vaker gezien heb.quote:
Dat heb ik met elk dansjequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat ik zoiets al vaker gezien heb.
ik ook niet, ik ben meer een muzikantquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Ja ik heb er geen kijk op, dat blijkt wel.
Die visie mis ook een beetjequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Ja ik heb er geen kijk op, dat blijkt wel.
Jah, van mij mogen ze de camera wel grotendeels op hem gericht houdenquote:
Met zingen kun je nog horen of het vals is of niet, maar met dansen vind ik het heel moeilijk te beoordelen of het goed is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ook niet, ik ben meer een muzikant
Die ben ik ook al een hele tijd erg zat.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]Ik had er niet eens echt om gevraagd, ik kreeg een DM van Hajee, ik vind hem ook wel leuk.
Neuhjquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:46 schreef BBQSausage het volgende:
Vergeet ik dit gewoon.
Heb ik iets gemist?
dus ditquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
niet slecht, maar dit gaat ook geen winnaar worden
Ik verwachtte iets alternatiefs, kan niet zo snel iets bedenken, maar niet dit in ieder geval.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:48 schreef WillemijnB het volgende:
Ik had meer iets cabaret-achtigs verwacht i.p.v. 'gewoon' een liedje zingen.
Ow, zoquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
"Niet echt een verrassing" bedoelde ik
Ze promoten zo graag hun programmaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |