Ja ik zag hetquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Nee, ik zat te vergelijken hoe 'hoog' hij bij Gordon zou komen, en HUP daar ging ie
![]()
*stap*
Ja blijft een knappe manquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:49 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja ik zag hetHij is dan wel klein maar toch
![]()
Ik ook, al vond ik de finale dan weer meer spannend dan vorig jaar, omdat er nu een grote groep stond, die 3 homo's en die 'kooi'act, dat vond ik dan wel afwisselend.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:46 schreef iBenny het volgende:
Ik vond dit trouwens wel een van de saaiste TALs die ik de laatste jaren heb gezien. Het heeft mij iig geen moment écht geboeid
. Maar dat zou ook aan mijzelf kunnen liggen
Het was het allemaal net niet. Plus het feit dat slechte acts werden gehypt(ik noem een Laura, maar er waren er meer). Dat een Belgische act wint is dan ook wel erg typischquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, al vond ik de finale dan weer meer spannend dan vorig jaar, omdat er nu een grote groep stond, die 3 homo's en die 'kooi'act, dat vond ik dan wel afwisselend.
Maar het feit dat er zóoooooveel dansgroepjes bij waren, meer dan afgelopen seizoen (toch?), dat vond ik echt saai.![]()
Beetje wel, al vond ik ze leuker dan die grote groep, maar ja... maar ja...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was het allemaal net niet. Dat een Belgische act wint is dan ook wel erg typisch
Is het minder dan we gewend zijn van een finale?quote:1 juni 2012
1
HOLLANDS GOT TALENT
1.940.000
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het minder dan we gewend zijn van een finale?
quote:Minst bekeken finale Holland’s Got Talent op RTL 4 ooit
De finale van Holland’s Got Talent trok vrijdagavond een publiek van 1,940 miljoen kijkers. Nog nooit eerder trok de slotuitzending van de talentenjacht zo weinig kijkers naar RTL 4. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Holland’s Got Talent is sinds 2010 te zien op RTL 4 en in voorgaande jaren trokken de finales aanzienlijk meer kijkers. Zo sloot de editie van 2011 af met ruim 2,5 miljoen kijkers en de editie van 2010 zelfs met bijna 2,6 miljoen kijkers.
Waar de finale van de 2010-editie nog steeds in de boeken staat als de meest bekeken uitzending van Holland’s Got Talent ooit, en die van 2011 als de op een na meest bekeken uitzending ooit, is er voor de 2012-finale geen enkele plek in de hoogste regionen van die toplijst.
Van de tien afleveringen van het net afgesloten seizoen, was de finale de zesde meest bekeken aflevering. Vier keer scoorde Got Talent dit jaar meer dan twee miljoen kijkers, met als hoogtepunt 2,2 miljoen kijkers voor de vierde auditie-aflevering.
Gemiddeld keken er 1,949 miljoen mensen naar het zojuist afgeronde vijfde seizoen. Het vierde seizoen trok gemiddeld 1,945 miljoen kijkers; het jaar daarvoor waren dat er 1,566 miljoen.
De eerste twee seizoenen van Holland’s Got Talent waren bij SBS 6 te zien en daar trok de show aanzienlijk minder kijkers. De finales waren toen goed voor 1,0 en 1,1 miljoen kijkers.
Holland’s Got Talent was vrijdagavond het meest bekeken programma. Het populairste alternatief was Politie Antwerpen, voorheen bekend als Flikken Antwerpen, met 943.000 kijkers.
Bron
wel een mooie reden om te stoppen met dit programmaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:02 schreef blue-eye het volgende:
ondanks dat bericht, is het het best bekeken programma van de vrijdagavond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |