Noooooooooooooooo !quote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit 2,5 week zonder het gewone adsl-internet, nu dus met een dongel en mobiel internet, dus ik vrees dat ik 2 a 3 weekenden HGT/UK Voice moet laten schieten.Mijn vrijdag- en zaterdagavond
Ik schiet echt bijna in depressiequote:
noessssssssssssssssssss!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit 2,5 week zonder het gewone adsl-internet, nu dus met een dongel en mobiel internet, dus ik vrees dat ik 2 a 3 weekenden HGT/UK Voice moet laten schieten.Mijn vrijdag- en zaterdagavond
Zou wel tof zijnquote:Op donderdag 5 april 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schiet echt bijna in depressieToch ff kijken of het niet misschien lukt, echt hoor, mijn vrijdag is anders niet compleet
![]()
Gezelligquote:Op donderdag 5 april 2012 21:21 schreef FokNederland het volgende:
Waarschijnlijk ben ik er ook weer, vorige week was ik aan het leren, maar de toetsweek is nu voorbij.
Ja daarvoor kijken we tenslotte, niet voor de geweldige zangers, dat is saaiquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, hoop dat weer zo'n faal act zoals bijv met die lama komt
Als ik de reclame mag geloven zit dat wel goedquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, hoop dat weer zo'n faal act zoals bijv met die lama komt
Precies! De grappige acts en de echt leuke acts, daar kijk ik voor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daarvoor kijken we tenslotte, niet voor de geweldige zangers, dat is saai
En zélfs de geweldige zangers waren er niet afgelopen week, het was echt 3 keer kut. Zouden ze het 'opgespaard' hebben om zo een 2e aflevering nog meer kijkers te genereren?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daarvoor kijken we tenslotte, niet voor de geweldige zangers, dat is saai
Streetwise was natuurlijk leuk, maar het leukste is mensen zónder talent, Gordon doet geen moment zijn best om zijn lach in te houden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En zélfs de geweldige zangers waren er niet afgelopen week, het was echt 3 keer kut. Zouden ze het 'opgespaard' hebben om zo een 2e aflevering nog meer kijkers te genereren?
Ik post vanavond kleine beetjes mee (door de tijdelijke dongel) en kijk wel sip op de achtergrond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |