Ik zag al donkere kerels in naveltruitjesquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien komen er wat hilarische acts vandaag
Mij benieuwen, Gordon riep iets over Byonce.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag al donkere kerels in naveltruitjes
Ik ben ook niet dol op HGT.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op HGT
Maar komt goed
Mwoa, vind het wel een logische naamquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Golden Ticket, wie die naam heeft bedacht, dat klinkt toch niet.
ditquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Golden Ticket, wie die naam heeft bedacht, dat klinkt toch niet.
Sjakie en de chocoladefabriekquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Golden Ticket erg Charly and the Chocolate Factoryaans.
Oh goed dat je dit zegt, ik vergat nog iets, Danquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:40 schreef WillemijnB het volgende:
Het leukste is wanneer Dan zijn lachen probeert in te houden bij de lompe reacties van Gordon of de domme reacties van Vlaai (Justin Beaver anyone?).
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh goed dat je dit zegt, ik vergat nog iets, Dan
quote:
Leuke UI Karinaquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Sowieso al lelijke schoenen.
Goh wat zou influence nou betekenen
Ik heb wel het idee dat ik zoiets al vaker gezien heb.quote:
Dat heb ik met elk dansjequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat ik zoiets al vaker gezien heb.
ik ook niet, ik ben meer een muzikantquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Ja ik heb er geen kijk op, dat blijkt wel.
Die visie mis ook een beetjequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Ja ik heb er geen kijk op, dat blijkt wel.
Jah, van mij mogen ze de camera wel grotendeels op hem gericht houdenquote:
Met zingen kun je nog horen of het vals is of niet, maar met dansen vind ik het heel moeilijk te beoordelen of het goed is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ook niet, ik ben meer een muzikant
Die ben ik ook al een hele tijd erg zat.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]Ik had er niet eens echt om gevraagd, ik kreeg een DM van Hajee, ik vind hem ook wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |