meestal begint het 20:38quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:34 schreef WillemijnB het volgende:
Is 't al begonnen? Vriend-lief en ik zitten nog een opgenomen serie op de HD-recorder te kijken en hij wordt chaggie als ik die opname halverwege stop voor HGT.
Nog altijd GTST. Allemaal drama's.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:34 schreef WillemijnB het volgende:
Is 't al begonnen? Vriend-lief en ik zitten nog een opgenomen serie op de HD-recorder te kijken en hij wordt chaggie als ik die opname halverwege stop voor HGT.
erg hè? Ik zie alleen gtst op vrijdag tussen 20:29 en 20:38, maar je valt er meteen inquote:
Meer hoef je ook niet te zien eigenlijk om alles bij te kunnen houdenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
erg hè? Ik zie alleen gtst op vrijdag tussen 20:29 en 20:38, maar je valt er meteen in
Misschien komen er wat hilarische acts vandaagquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op HGT
Maar komt goed
Ik zag al donkere kerels in naveltruitjesquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien komen er wat hilarische acts vandaag
Mij benieuwen, Gordon riep iets over Byonce.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag al donkere kerels in naveltruitjes
Ik ben ook niet dol op HGT.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op HGT
Maar komt goed
Mwoa, vind het wel een logische naamquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Golden Ticket, wie die naam heeft bedacht, dat klinkt toch niet.
ditquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Golden Ticket, wie die naam heeft bedacht, dat klinkt toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |