Ja, er zitten geen tienermeisjes in.quote:
Die doet dit al 4 jaar, helaas.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Was het budget op? Dat Robbert dit presenteert?
He hoezo?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
kut voor hem, oh nee, juist nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, er zitten geen tienermeisjes in.
Dit is ook pas de eerste keer dat hij het doetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind 'm altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is ook pas de eerste keer dat hij het doet
Wat is er mis met Robbert dan?
Ze gaan nu gelijk door naar de live shows, met dat ticket.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:29 schreef BabeWatcher het volgende:
wat mompelde Gordon nou over Golden Ticket
Oh serieus? Ik kijk dit nooit, ik was er alleen toevallig op terecht gekomen omdat ik de zigeunerbruidjes wil zien hiernaquote:
Patries en Goor zijn meer van de Golden Showersquote:
doorgestoken kaart dus, dit was zeker niet de beste act van vanavondquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze gaan nu gelijk door naar de live shows, met dat ticket.
Ook al zo slecht.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh serieus? Ik kijk dit nooit, ik was er alleen toevallig op terecht gekomen omdat ik de zigeunerbruidjes wil zien hierna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |