Dat lijkt wel geïmpliceerd te worden. Of de zin was nog niet af.quote:
Nou, een beetje uit de b-bak, toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is ook pas de eerste keer dat hij het doet
Wat is er mis met Robbert dan?
Neuhjquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, een beetje uit de b-bak, toch?
quote:
Neeee zeg, hij zit nog in de A-bak.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, een beetje uit de b-bak, toch?
Nee ik zoek nog iemand om mijn hout te hakken...quote:
Kutvolk, gadverdamme.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:30 schreef iBenny het volgende:
Big Fat Gypsy Wedding #9 Xmas like a boss
Wat kinderachtig, Godverdommequote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:32 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb maar 2 goede acts gezien
Streetwise en de buikdansende negerin
de rest was allemaal waardeloos, ik vraag me zelfs af of ik dit seizoen wel ga uitkijken.
Wat een lief meisjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:34 schreef benx het volgende:
[..]
Wat kinderachtig, Godverdomme
[ afbeelding ]
Zie je Benny, wel nieuw dusquote:Nieuw dit jaar is de Golden Ticket. De jury geeft dit seizoen vijf Golden Tickets weg. Komt er een act voorbij die de jury omverblaast, dan kunnen zij met de Golden Ticket die act direct doorsturen naar de liveshows.
Jeetje best veel, ik ga het programma van SBS nog wel terugkijken, even lezen in de TV SC of het wat was.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:36 schreef iBenny het volgende:
Gisteren keken er 2.187.000 mensen naar HGT, een stuk meer dan de nieuwe programma's op sbs6 (ca.650.000)
De Schat van de Oranje, ik zat een beetje te lezen in het topic en het was best leuk zo te zien.quote:
Die ga ik voortaan gebruiken als je weer aan het gillen bentquote:
Het was de beste seizoensopening ooitquote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
Doen ze netjes, want eigenlijk was het echt 3 keer niks
Bagger op RTL4 trekt altijd veel meer kijkers dan goede programma's op SBS6.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:36 schreef iBenny het volgende:
Gisteren keken er 2.187.000 mensen naar HGT, een stuk meer dan de nieuwe programma's op sbs6 (ca.650.000)
SBS6 heeft op het moment gewoon een kut imagoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bagger op RTL4 trekt altijd veel meer kijkers dan goede programma's op SBS6.
Gewoon vanwege de zenders die het uitzenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |