Iedereen is ook publiek in dit belachelijke theater.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
Ik schijt eigenlijk op de hele mensheid, telt dat ook?
Wel een hoop.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet alles wat Claudia leuk vindt, moet weg.
Jawel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:16 schreef Travel. het volgende:
Hij is het net niet. Hij probeert grappig te zijn, maar hij is het net niet.
Ik snap sowieso niet waarom alles altijd anders moet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:19 schreef alors het volgende:
Geforceerde moderniseringgaat altijd fout.
Weg met die Peppi en Kokki kijkers...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Gauw sappen.
[ [url= http://i.imgur.com/7LaVK.png]afbeelding[/url] ]
En andersom ook niet echt.quote:
En andersom ook niet bleek al eerder...quote:
Hij maakt nog steeds programma's voor Villa Achterwerk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat deze man kindertelevisie maakte.. dat kunnen ze bij Z@PP toch niet evenaren.
naar mijn idee probeerde hij een discussie te krijgen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:19 schreef Modus het volgende:
Wacht even, gaat Matthijs met zijn van voor naar achteren geregisseerde programma nu kritiek leveren op dat plan van het Journaal?.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
En andersom ook niet bleek al eerder...
Mooi manquote:
Maar ik denk dat Peter vannacht er slechter door gaat slapen. Die zat zich weer zichtbaar te ergeren.quote:
Was echt inderdaad.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:22 schreef Cynix ® het volgende:
Was dit wel een Lucky of was dit gewoon echt?
Over paaseieren schilderen natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Serieus?
Waar ging het over dan?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Over paaseieren schilderen natuurlijk.
quote:
http://www.nrc.nl/heijne/2009/03/08/bange-journalistiek/quote:hij beschrijft een uitzending waarin cabaretière Claudia de Breij onleuk gaat zitten ginnegappen over de zaak met Maurice de Hond, die zojuist veroordeeld is en niet langer straffeloos de beschuldigende vinger naar de ‘klusjesman’ mag wijzen. De Breij zingt een liedje, waarin ze eerst onbekommerd de ‘klusjesman’ als schuldige aanwijst. Dan: „En ook al zegt iedereen je: hou ermee op/Jij hebt je vastgebeten, jij geeft niet op. /En ik weet niet of je fout zit of goed, /maar weet je, Maurice, ik ben blij dat je het doet.”
Ik wist al dat Claudia de Breij niet grappig is, wat me overigens best een probleem lijkt voor een cabaretière. Maar de stompzinnigheid die Haan notuleert, is een symptoom van een grotere verschrikking: de macht van de publieke opinie.
Dat was werkelijk het nooit meer te overtreffen dieptepunt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:29 schreef yyyentle het volgende:
[..]
[..]
http://www.nrc.nl/heijne/2009/03/08/bange-journalistiek/
Zullen we voorstellen om Naema Tahir en haar levensgevaarlijke echtgenoot staatloos te maken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:53 schreef Eenskijken het volgende:
daar heb je die hoer tahir weerstaat bovenaan op alle bunga lijstjes
Vrouwmens.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:58 schreef hexje het volgende:
Claudia vindt VI leuk......I rest my case.
Gewoon staatloos maken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VI = vrouwentv...ik ben principieel tegen de doodstraf, maar er zijn grenzen...
Zijn ze zo terug.quote:
Dikke kop!quote:
Koffietijd voor mannen tochquote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VI = vrouwentv...ik ben principieel tegen de doodstraf, maar er zijn grenzen...
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:01 schreef Specularium het volgende:
Als ik een DWDD-personage aan hexje moet toewijzen zou het Yvon zijn.
Geweldig inderdaadquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:42 schreef Craptacular het volgende:
Leuke backfire van Peter de Vries op het eind.
Peter zat maanden/jaren nadat Natalee Holloway was verdwenen beelden te maken van dat strandquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:22 schreef t-8one het volgende:
Wat was nou de grap van die nos presentator over het strand in aruba?
Volgens mij is hij gewoon gast, als ik de aankondiging op de website van DWDD lees, het staat er alleen wat verwarrend. Jan Mulder als echte tafelheer.quote:Op maandag 2 april 2012 14:37 schreef Ritmo het volgende:
Peter Heerschop vanavond als tafelheer, leuk
Is ie nog nooit geweest, of wel?
Klopt:quote:Op maandag 2 april 2012 14:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon gast, als ik de aankondiging op de website van DWDD lees, het staat er alleen wat verwarrend. Jan Mulder als echte tafelheer.
En waarom zijn Peter, Viggo en Han er:quote:Te gast in de uitzending van maandag 2 april zijn o.a: Peter Heerschop, Viggo Waas, Han Römer, Wim Pijbes, Jort Kelder. Muziek is er van Bart Constant en tafelheer is Jan Mulder. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
quote:De Ploeg overleeft einde der tijden - 2-4-2012
De acteurs van De Ploeg geven zich niet gewonnen en maken een voorstelling waarin zij zich teweer stellen tegen het dreigende 'einde der tijden'. Komedie, drama, politieke satire, musical, slapstick, suspense, stand-up comedy, klassieke sketches; alles wordt uit de kast gehaald om de apocalyptische catastrofe af te wenden. En ze zullen dansen, dansen op de vulkaan. Met hen allen die lid zijn van de Ploeg. Lid kun je worden door kaarten te kopen voor de voorstelling. Te gast zijn: Peter Heerschop, Viggo Waas en Han Römer om te praten over de voorstelling.
De zomertijd op een hilarische manier uitleggen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Peter Heerschop krijgt een nieuw item.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 2 april 2012 14:37 schreef Ritmo het volgende:
Peter Heerschop vanavond als tafelheer, leuk
Hee, een fan van de TV Kantine.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:16 schreef Travel. het volgende:
Hij is het net niet. Hij probeert grappig te zijn, maar hij is het net niet.
Bart Constantquote:Op maandag 2 april 2012 15:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt:
[..]
En waarom zijn Peter, Viggo en Han er:
[..]
En speeksel binnenhouden.quote:
Inderdaad. Heracles liet deze wedstrijd gewoon lopen omdat de bekerfinale volgende week is.quote:Op maandag 2 april 2012 19:34 schreef Elusive het volgende:
van Heracles gewonnen, poe poe
ze doen alsof ze van barcelona hebben gewonnen
Jan heeft gefaald als analist wat betreft Ajax en ontslaat zichzelf als voorzitter van de analytici.quote:
Was weer een van de beteren.quote:Op maandag 2 april 2012 19:35 schreef alors het volgende:
Is Jan nu met droge ogen aan het beweren wat voor een geweldig talent Daley Blind is?
Ah. Directeur Rijks dus.quote:
En jij als vrouw hebt er verstand van?quote:Op maandag 2 april 2012 19:35 schreef alors het volgende:
Is Jan nu met droge ogen aan het beweren wat voor een geweldig talent Daley Blind is?
Zou mij niets verbazen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Heeft die ook niet (dooie) katten en honden in de formaldehyde gegooid en zo?
Jup.quote:
Ik denk dat je dat onderhand wel betaalt als je al die peuken bij elkaar opteltquote:
yep en die worden 1 voor 1 ingevlogenquote:Op maandag 2 april 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Moeten ze nou bij elke expositie al die peukjes weer op die plankjes zetten?
Dan kan je moeilijk zeggen dat je verstand van voetbal hebtquote:
Heb ik wat gemist?quote:
Goede zaak dat het zo duur is. Rokers stinken namelijk.quote:Op maandag 2 april 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat onderhand wel betaalt als je al die peuken bij elkaar opteltWeet je wat een pakje sigaretten tegenwoordig kost?
Klopt, ik stink ookquote:Op maandag 2 april 2012 19:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goede zaak dat het zo duur is. Rokers stinken namelijk.
Als vrouw zijnde ga ik geen vislucht grapje maken.quote:
Dit is voor de echte connaisseur, die zien daar dingen in waar wij te simpel voor zijn.quote:
Nee jij bent dan een copycat.quote:Op maandag 2 april 2012 19:41 schreef Elusive het volgende:
hmmm straks ook maar een dooie snoek uit de plemp schepnetten, in een bakkie doen en dan heb ik ook kunst
Die vis zien we daar alquote:Op maandag 2 april 2012 19:41 schreef hexje het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde ga ik geen vislucht grapje maken.
Het liedje kwam mij al bekend voor.quote:
Was waarschijnlijk geen zakenman.quote:Op maandag 2 april 2012 19:42 schreef tong80 het volgende:
En dan te bedenken dat Vincent van Gogh berooid stierf
Ondersteboven en achterstevoren is-ie ook mooi.quote:Op maandag 2 april 2012 19:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat ding met die stipjes vind ik nog wel aardig.
Nee, is al eerder gedaan.quote:Op maandag 2 april 2012 19:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dus als het nooit eerder is gedaan is het kunst?
Dan heb ik wel een idee
Klopt. Hij liet zich een oor aannaaien.quote:
Dat is natuurlijk wel het verhaal met de kreet "dat had ik ook kunnen maken". Het vernieuwende en kunstzinnige zit juist in de sprong vooruit en het baanbrekende.quote:Op maandag 2 april 2012 19:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dan heb ik wel een idee
Beatrix op sterk water ?quote:Op maandag 2 april 2012 19:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dan heb ik wel een idee
Josehp Beuys ging hem dertig jaar geleden al voor.quote:Op maandag 2 april 2012 19:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel het verhaal met de kreet "dat had ik ook kunnen maken". Het vernieuwende en kunstzinnige zit juist in de sprong vooruit en het baanbrekende.
Dat men daarna denkt: dat was simpel is daar alleen maar een bevestiging van.
Nee, je denkt maar dat je dat denkt.quote:Op maandag 2 april 2012 19:47 schreef Karina het volgende:
Ik hoef geen computer die mooi is, als hij maar werkt.
Mag je mij een hand geven, ik ook niet. En ik ben het ook niet van plan. Ik kan mijn geld wel beter besteden.quote:Op maandag 2 april 2012 19:48 schreef Elusive het volgende:
ik heb nog nooit iets van Apple gehad of zelfs in m'n handen gehad![]()
* Elusive slechte kapitalist is
Je hebt ook geen smartphone? Dan ben je een echte.quote:Op maandag 2 april 2012 19:48 schreef Elusive het volgende:
waar de mond van vol is..quote:Op maandag 2 april 2012 19:49 schreef Jivis het volgende:
Dacht even dat ik de Cock met C-O-C-K hoorde.
Ze zouden wel eens boetes mogen uitdelen zo onderhand.quote:Op maandag 2 april 2012 19:47 schreef Knuck-les het volgende:
Hey, reclame voor apple in DWDD. Wat verassend.
jawel maar geen "Apple"quote:Op maandag 2 april 2012 19:49 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Je hebt ook geen smartphone? Dan ben je een echte.
ik had vorig jaar pas mijn Apple ontmaagding toen ik een ipad aanraakte in een apple winkelquote:Op maandag 2 april 2012 19:48 schreef Elusive het volgende:
Ook nooit een ipod aangeraakt?quote:
Steve Jobs is toch begraven in plaats van verast ? ?quote:Op maandag 2 april 2012 19:47 schreef Knuck-les het volgende:
Hey, reclame voor apple in DWDD. Wat verassend.
quote:Op maandag 2 april 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
Bij Viggo moet ik altijd aan Johan Cruijff denken. Leuke vent trouwens(Viggo dan).
Hier ligt een ongebruike iPod in de la, kerstcadeautje.quote:
Speelde dan ook in de jeugd van Ajax.quote:Op maandag 2 april 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
Bij Viggo moet ik altijd aan Johan Cruijff denken. Leuke vent trouwens(Viggo dan).
nee, die dingen van creative weren altijd superieurdererer.quote:
Weinig boeiends in de zaalquote:Op maandag 2 april 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog geen lekkere wijven gespot achter Matthijs
quote:
Ingedeukte fraggle!quote:Op maandag 2 april 2012 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Viggo is een mooie man voor zijn leeftijd hoor.
Ik betwijfel of er bij dit soort producties subsidie aan te pas komt.quote:Op maandag 2 april 2012 19:53 schreef Elusive het volgende:
en daarom een halt op subsidie voor kunst en cultuur
Tenzij het cynisch bedoeld is.quote:Op maandag 2 april 2012 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
Iemand die over zijn eigen show zegt: "je lacht je helemaal kapot", verdient eigenlijk een faillissement.
Precies. De Jantjes Smit en Dries Roelvinken moeten nu echt opstaan en de macht grijpen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:53 schreef Elusive het volgende:
en daarom een halt op subsidie voor kunst en cultuur
Dan ik ook.quote:
Ik heb geen mobieltje. Sorry.quote:Op maandag 2 april 2012 19:55 schreef Oidipous het volgende:
Zijn er nou meer mensen die naar zijn mobiel kijken?
Je kan het op marktplaats zetten of Ipodquote:Op maandag 2 april 2012 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hier ligt een ongebruike iPod in de la, kerstcadeautje.
quote:Op maandag 2 april 2012 19:57 schreef hexje het volgende:
[..]
Je kan het op marktplaats zetten of Ipod
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |