Josehp Beuys ging hem dertig jaar geleden al voor.quote:Op maandag 2 april 2012 19:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel het verhaal met de kreet "dat had ik ook kunnen maken". Het vernieuwende en kunstzinnige zit juist in de sprong vooruit en het baanbrekende.
Dat men daarna denkt: dat was simpel is daar alleen maar een bevestiging van.
Nee, je denkt maar dat je dat denkt.quote:Op maandag 2 april 2012 19:47 schreef Karina het volgende:
Ik hoef geen computer die mooi is, als hij maar werkt.
Mag je mij een hand geven, ik ook niet. En ik ben het ook niet van plan. Ik kan mijn geld wel beter besteden.quote:Op maandag 2 april 2012 19:48 schreef Elusive het volgende:
ik heb nog nooit iets van Apple gehad of zelfs in m'n handen gehad![]()
* Elusive slechte kapitalist is
Je hebt ook geen smartphone? Dan ben je een echte.quote:Op maandag 2 april 2012 19:48 schreef Elusive het volgende:
waar de mond van vol is..quote:Op maandag 2 april 2012 19:49 schreef Jivis het volgende:
Dacht even dat ik de Cock met C-O-C-K hoorde.
Ze zouden wel eens boetes mogen uitdelen zo onderhand.quote:Op maandag 2 april 2012 19:47 schreef Knuck-les het volgende:
Hey, reclame voor apple in DWDD. Wat verassend.
jawel maar geen "Apple"quote:Op maandag 2 april 2012 19:49 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Je hebt ook geen smartphone? Dan ben je een echte.
ik had vorig jaar pas mijn Apple ontmaagding toen ik een ipad aanraakte in een apple winkelquote:Op maandag 2 april 2012 19:48 schreef Elusive het volgende:
Ook nooit een ipod aangeraakt?quote:
Steve Jobs is toch begraven in plaats van verast ? ?quote:Op maandag 2 april 2012 19:47 schreef Knuck-les het volgende:
Hey, reclame voor apple in DWDD. Wat verassend.
quote:Op maandag 2 april 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
Bij Viggo moet ik altijd aan Johan Cruijff denken. Leuke vent trouwens(Viggo dan).
Hier ligt een ongebruike iPod in de la, kerstcadeautje.quote:
Speelde dan ook in de jeugd van Ajax.quote:Op maandag 2 april 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
Bij Viggo moet ik altijd aan Johan Cruijff denken. Leuke vent trouwens(Viggo dan).
nee, die dingen van creative weren altijd superieurdererer.quote:
Weinig boeiends in de zaalquote:Op maandag 2 april 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog geen lekkere wijven gespot achter Matthijs
quote:
Ingedeukte fraggle!quote:Op maandag 2 april 2012 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Viggo is een mooie man voor zijn leeftijd hoor.
Ik betwijfel of er bij dit soort producties subsidie aan te pas komt.quote:Op maandag 2 april 2012 19:53 schreef Elusive het volgende:
en daarom een halt op subsidie voor kunst en cultuur
Tenzij het cynisch bedoeld is.quote:Op maandag 2 april 2012 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
Iemand die over zijn eigen show zegt: "je lacht je helemaal kapot", verdient eigenlijk een faillissement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |