Over paaseieren schilderen natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Serieus?
Waar ging het over dan?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Over paaseieren schilderen natuurlijk.
quote:
http://www.nrc.nl/heijne/2009/03/08/bange-journalistiek/quote:hij beschrijft een uitzending waarin cabaretière Claudia de Breij onleuk gaat zitten ginnegappen over de zaak met Maurice de Hond, die zojuist veroordeeld is en niet langer straffeloos de beschuldigende vinger naar de ‘klusjesman’ mag wijzen. De Breij zingt een liedje, waarin ze eerst onbekommerd de ‘klusjesman’ als schuldige aanwijst. Dan: „En ook al zegt iedereen je: hou ermee op/Jij hebt je vastgebeten, jij geeft niet op. /En ik weet niet of je fout zit of goed, /maar weet je, Maurice, ik ben blij dat je het doet.”
Ik wist al dat Claudia de Breij niet grappig is, wat me overigens best een probleem lijkt voor een cabaretière. Maar de stompzinnigheid die Haan notuleert, is een symptoom van een grotere verschrikking: de macht van de publieke opinie.
Dat was werkelijk het nooit meer te overtreffen dieptepunt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:29 schreef yyyentle het volgende:
[..]
[..]
http://www.nrc.nl/heijne/2009/03/08/bange-journalistiek/
Zullen we voorstellen om Naema Tahir en haar levensgevaarlijke echtgenoot staatloos te maken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:53 schreef Eenskijken het volgende:
daar heb je die hoer tahir weerstaat bovenaan op alle bunga lijstjes
Vrouwmens.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:58 schreef hexje het volgende:
Claudia vindt VI leuk......I rest my case.
Gewoon staatloos maken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VI = vrouwentv...ik ben principieel tegen de doodstraf, maar er zijn grenzen...
Zijn ze zo terug.quote:
Dikke kop!quote:
Koffietijd voor mannen tochquote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VI = vrouwentv...ik ben principieel tegen de doodstraf, maar er zijn grenzen...
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:01 schreef Specularium het volgende:
Als ik een DWDD-personage aan hexje moet toewijzen zou het Yvon zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |