Geweldig inderdaadquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:42 schreef Craptacular het volgende:
Leuke backfire van Peter de Vries op het eind.
Peter zat maanden/jaren nadat Natalee Holloway was verdwenen beelden te maken van dat strandquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:22 schreef t-8one het volgende:
Wat was nou de grap van die nos presentator over het strand in aruba?
Volgens mij is hij gewoon gast, als ik de aankondiging op de website van DWDD lees, het staat er alleen wat verwarrend. Jan Mulder als echte tafelheer.quote:Op maandag 2 april 2012 14:37 schreef Ritmo het volgende:
Peter Heerschop vanavond als tafelheer, leuk
Is ie nog nooit geweest, of wel?
Klopt:quote:Op maandag 2 april 2012 14:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon gast, als ik de aankondiging op de website van DWDD lees, het staat er alleen wat verwarrend. Jan Mulder als echte tafelheer.
En waarom zijn Peter, Viggo en Han er:quote:Te gast in de uitzending van maandag 2 april zijn o.a: Peter Heerschop, Viggo Waas, Han Römer, Wim Pijbes, Jort Kelder. Muziek is er van Bart Constant en tafelheer is Jan Mulder. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
quote:De Ploeg overleeft einde der tijden - 2-4-2012
De acteurs van De Ploeg geven zich niet gewonnen en maken een voorstelling waarin zij zich teweer stellen tegen het dreigende 'einde der tijden'. Komedie, drama, politieke satire, musical, slapstick, suspense, stand-up comedy, klassieke sketches; alles wordt uit de kast gehaald om de apocalyptische catastrofe af te wenden. En ze zullen dansen, dansen op de vulkaan. Met hen allen die lid zijn van de Ploeg. Lid kun je worden door kaarten te kopen voor de voorstelling. Te gast zijn: Peter Heerschop, Viggo Waas en Han Römer om te praten over de voorstelling.
De zomertijd op een hilarische manier uitleggen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Peter Heerschop krijgt een nieuw item.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 2 april 2012 14:37 schreef Ritmo het volgende:
Peter Heerschop vanavond als tafelheer, leuk
Hee, een fan van de TV Kantine.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:16 schreef Travel. het volgende:
Hij is het net niet. Hij probeert grappig te zijn, maar hij is het net niet.
Bart Constantquote:Op maandag 2 april 2012 15:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt:
[..]
En waarom zijn Peter, Viggo en Han er:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |