Iedereen is ook publiek in dit belachelijke theater.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
Ik schijt eigenlijk op de hele mensheid, telt dat ook?
Wel een hoop.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet alles wat Claudia leuk vindt, moet weg.
Jawel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:16 schreef Travel. het volgende:
Hij is het net niet. Hij probeert grappig te zijn, maar hij is het net niet.
Ik snap sowieso niet waarom alles altijd anders moet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:19 schreef alors het volgende:
Geforceerde moderniseringgaat altijd fout.
Weg met die Peppi en Kokki kijkers...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Gauw sappen.
[ [url= http://i.imgur.com/7LaVK.png]afbeelding[/url] ]
En andersom ook niet echt.quote:
En andersom ook niet bleek al eerder...quote:
Hij maakt nog steeds programma's voor Villa Achterwerk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat deze man kindertelevisie maakte.. dat kunnen ze bij Z@PP toch niet evenaren.
naar mijn idee probeerde hij een discussie te krijgen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:19 schreef Modus het volgende:
Wacht even, gaat Matthijs met zijn van voor naar achteren geregisseerde programma nu kritiek leveren op dat plan van het Journaal?.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
En andersom ook niet bleek al eerder...
Mooi manquote:
Maar ik denk dat Peter vannacht er slechter door gaat slapen. Die zat zich weer zichtbaar te ergeren.quote:
Was echt inderdaad.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:22 schreef Cynix ® het volgende:
Was dit wel een Lucky of was dit gewoon echt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |