SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Hoe was die?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:45 schreef Solique het volgende:
Laatste film was The Hunger Games, afgelopen zaterdag
TT
Wel een goede film, al was ik niet echt blown away. Toch te veel Hollywood.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe was die?
Battle Royal zonder Japanse chicks?
Deze neem ik aan :quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb laatst Journey uitgespeeld.
Echt een toppertje
Heel vet hoe ze in zo'n minimale setting zoveel sfeer hebben weten te proppen!Love the game..
Catherine vind ik echt bagger, maar goed kan ook zijn dat ik er helemaal niks mee hebquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:20 schreef Poit het volgende:
Ik moet ook hoognodig verder met Zelda.. En met CatherineZal die laatste wel worden
Buckcherry!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Het is dat SarJo, Samuel L Jackson, Chris Hemsworth en RDJ in Avengers zitten, anders zou ik geneigd zijn die hele film te skippen. De soundtrack:
1. "Live to Rise" - Soundgarden
2. "I'm Alive" - Shinedown
3. "Dirt and Roses" - Rise Against
4. "Even If I Could" - Papa Roach
5. "Unbroken" - Black Veil Brides
6. "Breath" - Scott Weiland
7. "Comeback" - Redlight King
8. "Into the Blue" - Bush
9. "A New Way to Bleed (Photek Remix)" - Evanescence
10. "Count Me Out" - PUSHERJONES
11. "Shoot to Thrill" - Theory of a Deadman
12. "Wherever I Go" - Buckcherry
13. "From Out of Nowhere" - Five Finger Death Punch
14. "Shake the Ground" - Cherri Bomb
Additional track on the international release:
15. "Pistols At Dawn" - Kasabian
quote:
Zeker een aanraderquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Damn, Battle Royale moet ik nog steeds kijken !
Unrated Director's Cut Dinges Editie zou een dezer dagen op BluRay moeten verschijnen, zooooooooooooooooo fucking awesomequote:Op donderdag 29 maart 2012 11:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Same here!quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zou eens tijd wordenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Unrated Director's Cut Dinges Editie zou een dezer dagen op BluRay moeten verschijnen, zooooooooooooooooo fucking awesome
Ah speciaal iets ofzo?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Unrated Director's Cut Dinges Editie zou een dezer dagen op BluRay moeten verschijnen, zooooooooooooooooo fucking awesome
Hier zit al het spul in dat niet door de Japanse ratings-comissie kwamquote:
Ja Director's cut is 8 minuten langer toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hier zit al het spul in dat niet door de Japanse ratings-comissie kwamen die laten normaliter gewoon bloedfonteinen en dergelijke gewoon door
Ben benieuwd, heb nog de asiamania versie liggen op dvd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hier zit al het spul in dat niet door de Japanse ratings-comissie kwamen die laten normaliter gewoon bloedfonteinen en dergelijke gewoon door
USA 20 March 2012 (DVD & Blu-ray premiere)quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben benieuwd, heb nog de asiamania versie liggen op dvd.
Zie btw dat de region A locked op 20 maart is uitgekomen.
Die ja! Surfen in de woestijn met een fel oranje gloed over allesquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Deze neem ik aan :
http://thatgamecompany.com/games/journey/
[..]
Catherine vind ik echt bagger, maar goed kan ook zijn dat ik er helemaal niks mee heb
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
USA 20 March 2012 (DVD & Blu-ray premiere)
Ja, die bedoel ikquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Deze neem ik aan :
http://thatgamecompany.com/games/journey/
Met welk gedeelte heb je niets? Met de adventure die er in zit of met de puzzels?quote:[..]
Catherine vind ik echt bagger, maar goed kan ook zijn dat ik er helemaal niks mee heb
Release: EUROPE 12 APRIL 2012quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
USA 20 March 2012 (DVD & Blu-ray premiere)
Ik heb nu weer zin om Journey nog een keer te spelenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die ja! Surfen in de woestijn met een fel oranje gloed over alles
Ja ik ook. Ik keek daarna pas naar de trophy-lijst, ze moeten te doen zijn maar je moet er bewust mee bezig geweest zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb nu weer zin om Journey nog een keer te spelen
Heb trouwens maar 2 Trophies gehaald in de eerste playthrough..
Sommige heb ik wel onbewust geprobeerdquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik keek daarna pas naar de trophy-lijst, ze moeten te doen zijn maar je moet er bewust mee bezig geweest zijn
Hmm apart, in 2010 is schijnbaar ook al BR uitgekomen :/quote:
De 2010 versie is zowat nergens te krijgen, volgens mij ook niet in Europa uitgekomen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm apart, in 2010 is schijnbaar ook al BR uitgekomen :/
http://www.blu-ray.com/movies/Battle-Royale-Blu-ray/14917/
en dan komt er in april weer 1 :
http://www.blu-ray.com/movies/Battle-Royale-Blu-ray/41255/
In het begin was ik al aan het twijfelen wat ik er nou van moest denken, en toen je eenmaal over die blokjes heen moet lopen en (kussens?) kan oprapen, dacht ik van wtf ben ik aan het doenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:09 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Ja, die bedoel ik
[..]
Met welk gedeelte heb je niets? Met de adventure die er in zit of met de puzzels?
Ik vind het een toffe afwisselingAl heb ik stiekem soms best moeite met de puzzels
Ja zie dat er 2 cuts op staan, dus bios versie dan denk ik en die director's cutquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:15 schreef Solique het volgende:
[..]
De 2010 versie is zowat nergens te krijgen, volgens mij ook niet in Europa uitgekomen.
Die versie nooit ergens gezien.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja zie dat er 2 cuts op staan, dus bios versie dan denk ik en die director's cutEn gewoon regio vrij was
http://www.blu-ray.com/movies/Battle-Royale-Blu-ray/18277/quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Die versie nooit ergens gezien.
Maar wacht wel op aankomende versie, hoop vooral op een steelbook
oude:quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.blu-ray.com/movies/Battle-Royale-Blu-ray/18277/
en die uit 2011 is wel gewoon te koop
Ja die eerst link van je is dezelfde als uit 2010? ook 3 discs en met 2 cuts?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:20 schreef Solique het volgende:
[..]
oude:
http://www.zavvi.nl/blu-ray/battle-royale/10289933.html
nieuwe:
http://www.zavvi.nl/blu-ray/battle-royale/10600604.html
Damn girl.. Het zit ook niet mee he.. Wat een idioten..quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
OMG... Krijg net een mail van mijn begeleider dat hij dit weekend gaat kijken naar de casussen en projectplannen... Ik word echt gillend gek hier!
Dit, wat een gedoe.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
OMG... Krijg net een mail van mijn begeleider dat hij dit weekend gaat kijken naar de casussen en projectplannen... Ik word echt gillend gek hier!
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Damn girl.. Het zit ook niet mee he.. Wat een idioten..
Of, ze zeggen dat het helemaal awesome isquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Als ze dan na het weekend zeggen dat het niet goed is en ik vertraging heb word ik psycho denk ik...
[ afbeelding ]
Goed om te weten. Hoeveel heb je voor geheimhouding over?quote:
+1 voor de timing. Ik heb bepaalde informatie als tegenwicht, don't try me!quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:49 schreef RitseB het volgende:
[..]
Goed om te weten. Hoeveel heb je voor geheimhouding over?
@ Neboquote:
Ik kan mij niks bedenken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
+1 voor de timing. Ik heb bepaalde informatie als tegenwicht, don't try me!
PSN + volgende maandquote:- Shift 2: Unleashed - 100% korting
- Shank 2 - 100% korting
- Silent Hill (PSone Classic) - 100% korting
- Floating Cloud God Saves the Pilgrims (minis) - 100% korting
- Golf Mania (minis) - 100% korting
quote:
Ik gok dat het iets te maken heeft met die versteende sok die hij laatst onder je bed vond..quote:
CTRL-Aquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:11 schreef SummerBreeze het volgende:
Grom, printer is niet aan de praat te krijgen. Iets met netwerkinstellingen. Ik krijg het niet voor elkaar. Vanavond als SD weer thuis is maar eens het hele netwerk opnieuw inrichten.
ZUSJESVERHALENquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
+1 voor de timing. Ik heb bepaalde informatie als tegenwicht, don't try me!
Hier ookquote:
iets over RitseB z'n zusquote:
op naar de volgende game?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:42 schreef mschol het volgende:
yay, Prince of Persia uitgespeeld (dat laatste stukje duurde langer als verwacht)
wat nu....
...... dit heb ik nou nooit! er ligt achter nog teveelquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:44 schreef mschol het volgende:
[..]
is wel het plan, heb alleen even geen idee welke game
Je had er toch nog genoeg op steamquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er ook genoeg, maar juist daardoor kan ik niet kiezenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Je had er toch nog genoeg op steam
Gewoon een keuze maken, enige methodequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er ook genoeg, maar juist daardoor kan ik niet kiezen
Neee, dat vind Ali ook niet fijn als je er de B niet bij zetquote:
Zeldaquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:44 schreef mschol het volgende:
[..]
Door fruit krijg ik hier nu hele andere beelden bijquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zelda
Zelda doen is altijd een goed plan.
true story
op welke manier?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zelda
Zelda doen is altijd een goed plan.
true story
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Door fruit krijg ik hier nu hele andere beelden bij
die nieuwe op de wii is tofquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef mschol het volgende:
[..]
op welke manier?
heb maar 2 zelda games: wind waker @ GB en twilight princess op Wii
ik vond TP best leuk, maar de controls van de wii was ik na een jaar oid wel zat en heb ik vervolgens nauwelijks meer aangeraakt... (hij is er nu vooral voor nostalgie spellen van Snes enzo)quote:
De 3DS versie van Ocarina of Time is ook heerlijk. Ik zit heel dicht bij het einde en heb daarom al een week niet gespeeld. Bang om hem perongeluk uit te spelen voordat ik alle golden skulltula's en Big Poes hebquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Door fruit krijg ik hier nu hele andere beelden bij
quote:
Ambtenarenquote:
Nou dankje, ik wilde altijd al vergeleken worden met Ali.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Neee, dat vind Ali ook niet fijn als je er de B niet bij zet
Dat vermoeden had ik alquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:11 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nou dankje, ik wilde altijd al vergeleken worden met Ali.
Verschil moet er wezenquote:
WANT!quote:
Of je werkt natuurlijk in de horecaquote:
Dat wordt breienquote:
Pff, als ik na werk tot half 2 borrel ben ik de dag erna niets meer waard hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:57 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Of je werkt natuurlijk in de horecagisteren weer tot half 2 nageborreld
en ik wou nog op tijd naar huis
Morgen weer een borrel
Het viel me nog aardig mee hoe ik er aan toe was vandaagquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat wordt breien
[..]
Pff, als ik na werk tot half 2 borrel ben ik de dag erna niets meer waard hoor
Zo vet!quote:
stond ook op fok! jong!quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)opende-psn-game-ooit
toch wel oke
Ah, lekker tochquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Holy shit..
Na 60 min spinnen en echt volledig kapot gegaan zegt de instructeur:
'nog 1 klim van 12 min en eentje van 9 min en dan zijn we er'
Wait what??? Zaten we in de les voor gevorderde van 1,5 uur... Dat wordt morgen spierpijn!!
Nou echt helemaal kapot gegaan, maar gewoon stug doorfietsenquote:
Eerste keer spinning?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou echt helemaal kapot gegaan, maar gewoon stug doorfietsen
Morgen waarschijnlijk wel veul spierpijn dus gaan we morgen alleen cardio en buik en armen trainen.
Nee maar wel de eerste keer na een jaar niet gespint te hebben.quote:
Ik heb het een tijdje consequent gedaan maar op een gegeven moment werd de combinatie fitness en spinning te veel. Kreeg veel te gespierde benen, en ben ik met spinning gestopt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:54 schreef Pheno het volgende:
Ah, op die fiets
Ik doe het al zo'n tien jaar, dus verzuring heb ik niet snel meer, merk ik. Maar ja, je kunt die fiets zo strak gooien als je wil, dus dat zweten blijft
Damn, raak je niet verslaafd?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje consequent gedaan maar op een gegeven moment werd de combinatie fitness en spinning te veel. Kreeg veel te gespierde benen, en ben ik met spinning gestopt.
Nu ik weer een langere tijd stil heb gezeten en klaar ben met stage kan ik er weer vol tegen aan. Deze week al zo'n 6 uur gesport en ga morgen en zondag nog een keer. Laat die zomer maar komen!!
Nee ik heb altijd veel gesport. En nu de laatste 6 maanden nauwelijks door stage en gezondsheidklachten en daar voelde ik me echt niet tof bij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:04 schreef Nebo het volgende:
[..]
Damn, raak je niet verslaafd?
edit: alhoewel, verdeeld over een week is het best goed te doen dan, ik squash zelf 3 tot 4 uur per week, elke dag een kwartier buikspieroefeningen en nu weer lekker skaten buiten.
Vandaag geweest en zaterdag weer. Met daarna een sportmassage aan d enek. Eens kijken hoe dat bevalt. Tyfusnekquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje consequent gedaan maar op een gegeven moment werd de combinatie fitness en spinning te veel. Kreeg veel te gespierde benen, en ben ik met spinning gestopt.
Nu ik weer een langere tijd stil heb gezeten en klaar ben met stage kan ik er weer vol tegen aan. Deze week al zo'n 6 uur gesport en ga morgen en zondag nog een keer. Laat die zomer maar komen!!
Mijn fysio belde vandaag dat ik morgen kan komen, waren een paar patienten uit gevallen. Dus ik ben blij want nu kan mijn rug weer eens los gemaakt worden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaag geweest en zaterdag weer. Met daarna een sportmassage aan d enek. Eens kijken hoe dat bevalt. Tyfusnek
Medisch kunnen ze niets vinden, dus ja, dan maar de verzachting in.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mijn fysio belde vandaag dat ik morgen kan komen, waren een paar patienten uit gevallen. Dus ik ben blij want nu kan mijn rug weer eens los gemaakt worden.
Maar als je echt last van je nek hebt zal een massage niet echt de oplossing zijn denk ik..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Hmm klinkt niet handig!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Medisch kunnen ze niets vinden, dus ja, dan maar de verzachting in.
Als je maar niet in een rolstoel beland!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:46 schreef Solique het volgende:
Ik wacht even met sporten tot maandag wat de fysio zegt, als ik nu al bij lichte belasting zowat door mijn knie gaat dan is er toch echt iets serieus mis.
Vreemde blijft dat het pas sinds paar weken erger geworden is.
Kan ik meer bewegen dan nu, knie nu overbelast kan zowat niet meer buigen en belasten momenteel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je maar niet in een rolstoel beland!
Zo snel zal dat allemaal niet gaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je maar niet in een rolstoel beland!
Of halfzijdig verlamd!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zo snel zal dat allemaal niet gaan.
Je hebt waarschijnlijk je knie zwaar overbelast waardoor die nu erg reactief is.
Je moet de belastbaarheid van de knie weer rustig opgaan bouwen, dat heeft tijd en de juiste aanpak nodig.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:54 schreef badboynova het volgende:
heb je niet gewoon te weinig kraakbeen in je knie?
Eerder hardnekkigquote:
Knie is zeker zwaar overbelastquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zo snel zal dat allemaal niet gaan.
Je hebt waarschijnlijk je knie zwaar overbelast waardoor die nu erg reactief is.
Je moet de belastbaarheid van de knie weer rustig opgaan bouwen, dat heeft tijd en de juiste aanpak nodig.
Ach, loop er al jaren mee. Genoeg bij doktoren langs geweest en steeds neem rust.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:01 schreef badboynova het volgende:
ik heb ook heel veel problemen met mijn linker knie gehad, en werd van het kastje naar het muurtje gestuurd.
ben uit eindelijk onder het mes geweest en dat heeft geholpen, ik moet wel toegeven dat ik af en toe wel een beetje last heb.
ik was via mijn oude werkgever bij kliniek 16hoven gekomen, maar daar had ik echt het gevoel dat ik niet serieus genomen werd ondanks ik amper normaal kon lopen( moest fysio doen en er werd een spul in mijn knie gespoten omdat ze dachten dat het kraakbeen slijtage was).quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, loop er al jaren mee. Genoeg bij doktoren langs geweest en steeds neem rust.
Gaat best lastig want ze zeggen neem rust maar wel bewegen.
Ben ook te eigenwijs geweest de laatste jaren, wie weet had het anders al opgelost geweest.
Door wat pushen van mensen om mij heen, onder andere wat mensen van hier (vooral Shar) toch maar weer naar ziekenhuis gegaan.
Vette shit!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik was via mijn oude werkgever bij kliniek 16hoven gekomen, maar daar had ik echt het gevoel dat ik niet serieus genomen werd ondanks ik amper normaal kon lopen( moest fysio doen en er werd een spul in mijn knie gespoten omdat ze dachten dat het kraakbeen slijtage was).
Ik ben toen zelf rond gaan neuzen en kwam in delft een andere kliniek tegen, daar gingen ze echt aan de slag met mijn knie. onder het mes geweest en het bleek van binnen 1 grote puinzooi te zijn wat door hun netjes is opgeruimd.
k heb heel de operatie op dvd mee gekregen,zonder ondertiteling maar goed ned commentaar XD
Aan mijn werkgever heb ik helaas weinigquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik was via mijn oude werkgever bij kliniek 16hoven gekomen, maar daar had ik echt het gevoel dat ik niet serieus genomen werd ondanks ik amper normaal kon lopen( moest fysio doen en er werd een spul in mijn knie gespoten omdat ze dachten dat het kraakbeen slijtage was).
Ik ben toen zelf rond gaan neuzen en kwam in delft een andere kliniek tegen, daar gingen ze echt aan de slag met mijn knie. onder het mes geweest en het bleek van binnen 1 grote puinzooi te zijn wat door hun netjes is opgeruimd.
ik heb heel de operatie op dvd mee gekregen,zonder ondertiteling maar goed ned commentaar XD.
Gewoon eisen dat ze in je gaan hakken en zagen XDquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Aan mijn werkgever heb ik helaas weinig
Maar ga nu wel naar 1 van de best aangeschreven Fysio klinieken uit de regio en heb om een ervaren persoon gevraagd omdat ik er al jaren mee liep.
Ben dus benieuwd wat die ontdekken, grote kans wat al bij balie werd gezegd dat ik toch naar ziekenhuis kan voor foto's om beter zicht te krijgen.
Dat durft dus voorlopig geen enkele dokterquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
Gewoon eisen dat ze in je gaan hakken en zagen XD
lotje, nu is je kansquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat durft dus voorlopig geen enkele dokter
haha, nog even geen gesleutel.quote:
Ze moet ook geen sleutels gebruiken, want dat doe wel echt auwquote:
knallenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:28 schreef Pheno het volgende:
Straks even UPS de huid volschelden met hun kutservice
Misschien vanavond, zoiets gebeurt meestal spontaan. Dat geplande seks is zo matig.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien vanavond, zoiets gebeurt meestal spontaan. Dat geplande seks is zo matig.
Je gaat ons elk half of heel uur verblijden met een update?quote:
En nu?quote:
is hij teleurgesteld dat je geen linkje naar pu.nl had gepostquote:
Helaas ik ben geen dokter..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:31 schreef Poit het volgende:
Ik heb gewoon alle klassiekers van Zanger Rinus in m'n kop zitten!!rinusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:31 schreef Poit het volgende:
Ik heb gewoon alle klassiekers van Zanger Rinus in m'n kop zitten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen.
Ach, het was best leuk om die kerel echt met volle overtuiging z'n nummers te zien en horen zingen.quote:
Achja als jij het maar leuk vindquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, het was best leuk om die kerel echt met volle overtuiging z'n nummers te zien en horen zingen.Deed hij nog best ok trouwens!
Herkenbaar. EN ik moet nog een uur wachtenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
HONGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
I
WANTZ
FOOD
Ik ook! 12 uur pasquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Herkenbaar. EN ik moet nog een uur wachten
Z'n muziek is alleen leuk wanneer je lam bent.. En gek genoeg kreeg ik door z'n muziek ook enorm de behoefte me de tiefus in te zuipen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Achja als jij het maar leuk vind
Ik kan er echt niet naar luisteren
Ik drink nu minder dus dan moet ik al helemaal niet naar zijn muziek luisterenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Z'n muziek is alleen leuk wanneer je lam bent.. En gek genoeg kreeg ik door z'n muziek ook enorm de behoefte me de tiefus in te zuipen.
Maar wat ik zo leuk vond is dat die kerel gewoon helemaal los gaat en het merkbaar naar z'n zin heeft
Ik ben ook snel weg gegaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik drink nu minder dus dan moet ik al helemaal niet naar zijn muziek luisteren
Kom ik wel een mooi liedje spelen voor jequote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik drink nu minder dus dan moet ik al helemaal niet naar zijn muziek luisteren
Daar hou ik je aanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:08 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Kom ik wel een mooi liedje spelen voor je
quote:
BRO-FIST!quote:
Je hebt Rockband niet eens een goede kans gegevenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
huilieeeeeeeeee
laat mij lekker gh leuk vinden
jouw mening in deze is foutquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
huilieeeeeeeeee
laat mij lekker gh leuk vinden
hoe kun je RB én GH leuk vinden?quote:
The fanboy girlism is weak in this one...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hoe kun je RB én GH leuk vinden?
IMPOSSIBRU!
[ afbeelding ]
ik ben een vrouw, ik heb multitask-liefdequote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
IMPOSSIBRU!
[ afbeelding ]
valt mee dat jij het nog muziek kan noemen als je tyfus zat bent.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Z'n muziek is alleen leuk wanneer je lam bent.. En gek genoeg kreeg ik door z'n muziek ook enorm de behoefte me de tiefus in te zuipen.
Maar wat ik zo leuk vond is dat die kerel gewoon helemaal los gaat en het merkbaar naar z'n zin heeft
hoax!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben een vrouw, ik heb multitask-liefde
Ik welquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hoax!
vrouwen kunnen niet multitasken!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik welMaargoed ik krijg nog regelmatig te horen dat ik geen ekte vrouw ben
Zo iets zou ik nou best in mijn kamer willen hangen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
IMPOSSIBRU!
[ afbeelding ]
Knorrende maag atm....nog effe wachten de patat is onderweg ! ;pquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
HONGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
I
WANTZ
FOOD
De friet ook?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:14 schreef Altron het volgende:
[..]
Knorrende maag atm....nog effe wachten de patat is onderweg ! ;p
Ik mag dat. HTML 5quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:30 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
<Voorspelbaar value='sashimi'></Voorspelbaar>
Je mag een Voorspelbaar-tag nooit omni-taggen.
Ik ga hier niet op reageren. De troll niet feeden.quote:
De japanner heeft gelukkig veeeeeel meer dan alleen rauwe visquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:38 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga vanavond uit eten bij een japannerIk hou niet zo van rauwe vis, dus ik hoop dat ik er geen spijt van krijg
Ze hebben ook tempura. Of tonkatsu.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:38 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga vanavond uit eten bij een japannerIk hou niet zo van rauwe vis, dus ik hoop dat ik er geen spijt van krijg
Beef teringyakkie!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:38 schreef Rossdale het volgende:
Sukiyakiquote:
Tering-yakkie-bah? Da's wel heel smerig!quote:
Allemaal rauwe vis?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:36 schreef Pheno het volgende:
Fuck it:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sashimi
[ afbeelding ]
Net zo rauw als je filet americanquote:
Haha, gisteren gezien jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Net zo rauw als je filet american
Hoorde dat de aflevering van de keuringsdiensts van waarde gisteren daarover ging en behoorlijk confronterend was.. Vanavond maar eens kijken
Kan ook vlees zijn.quote:
Meer voor mij overquote:
Ik snap dat soort dingen nooit. Waarom zou je dat gaan doen? Paar jaar geleden hadden ze ook zo'n aflevering over separatorvlees waar ze knakworstjes van maken, kwam ook zo'n oud vrouwtje haar knakworstjes van Unox terug brengen voor andere knakworstjes die ze wel van echt vlees makenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, gisteren gezien ja
Ik doe voortaan even wat rustiger aan met de broodjes filet americain ja
Niet alleen in koffie van starbucks, ook in m&ms en roze koeken enzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:59 schreef koei het volgende:
[..]
Ik snap dat soort dingen nooit. Waarom zou je dat gaan doen? Paar jaar geleden hadden ze ook zo'n aflevering over separatorvlees waar ze knakworstjes van maken, kwam ook zo'n oud vrouwtje haar knakworstjes van Unox terug brengen voor andere knakworstjes die ze wel van echt vlees makenALLE knakworstjes worden van separatorvlees gemaakt dus het vrouwtje is uiteindelijk zonder knakworstjes naar huis gegaan! Hetzelfde geldt voor Filet Americain. Als het lekker is, maakt het toch niet uit waar het vandaan komt, ik eet er geen broodje minder om! In meerdere soorten koffie van Starbucks zitten ook vermalen insecten om het een mooi kleurtje te geven
Het ging niet om het rauw zijn, het ging om het varkensvlees. Moet rundvlees zijn. Dat gejammer over bacteriën en zoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:59 schreef koei het volgende:
[..]
Ik snap dat soort dingen nooit. Waarom zou je dat gaan doen? Paar jaar geleden hadden ze ook zo'n aflevering over separatorvlees waar ze knakworstjes van maken, kwam ook zo'n oud vrouwtje haar knakworstjes van Unox terug brengen voor andere knakworstjes die ze wel van echt vlees makenALLE knakworstjes worden van separatorvlees gemaakt dus het vrouwtje is uiteindelijk zonder knakworstjes naar huis gegaan! Hetzelfde geldt voor Filet Americain. Als het lekker is, maakt het toch niet uit waar het vandaan komt, ik eet er geen broodje minder om! In meerdere soorten koffie van Starbucks zitten ook vermalen insecten om het een mooi kleurtje te geven
/care.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet alleen in koffie van starbucks, ook in m&ms en roze koeken enzo
1 ding moet je de Japanse keuken meegeven: Wagyuquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:45 schreef Fallen het volgende:
Eerlijk is eerlijk, de Japanse keuken is helaas niet aan mij besteed. Heb niks met vis, maar ook de meeste vleesgerechten vind ik niet super.
De smaak van de sojasauzen, tofu-blokjes, zeeplantjes, sesam-dingetjes, wasabi, specifieke kruiden en specerijen... het is het net niet allemaal voor mij.
Geef mij maar de mediteraanse keuken. Ovengerechten met tomaat, gegrilde groenten, gehakt, kaasjes, dingetjes en frisse salades met feta. Dan heb je me!
feta vind ik dan weer niks. Ik ben ook geen visliefhebber, maar Sashimi met van die saus erbij is echt heerlijk! En vlees kunnen ze ook heel goed klaar maken. Is misschien nog wel lekkerder dan Sashimi. Alleen die zeeplantjes en zure groenten vind ik niks, maar dat is ook niet belangrijk!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:45 schreef Fallen het volgende:
Eerlijk is eerlijk, de Japanse keuken is helaas niet aan mij besteed. Heb niks met vis, maar ook de meeste vleesgerechten vind ik niet super.
De smaak van de sojasauzen, tofu-blokjes, zeeplantjes, sesam-dingetjes, wasabi, specifieke kruiden en specerijen... het is het net niet allemaal voor mij.
Geef mij maar de mediteraanse keuken. Ovengerechten met tomaat, gegrilde groenten, gehakt, kaasjes, dingetjes en frisse salades met feta. Dan heb je me!
En als je het niet kent, gewoon proberenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
/care idd
als iets lekker is gewoon eten
Vind ik ook niet weg te krijgen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Net zo rauw als je filet american
Hoorde dat de aflevering van de keuringsdiensts van waarde gisteren daarover ging en behoorlijk confronterend was.. Vanavond maar eens kijken
Levend? Dood? Gefrituurd?quote:
Ga hem ook nog wel kijken al vind ik het programma niet meer zo leuk.. Het is vooral veel een beetje huilie huilie doen en er worden weinig tot geen bijzondere dingen 'ontdenkt'quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind ik ook niet weg te krijgen.
Confronterend.. Ach. Dat is ook een beetje overdreven.
Wel een aardige aflevering, dus ik zou hem zeker kijken.
Gefrituurd zijn het net chipjesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Levend? Dood? Gefrituurd?
Ik ben daar wel benieuwd naar.In nederland alleen nooit tegen gekomen.
Dood. Gefrituurd ook wel. Beste sashimi ooit, pijlstaartinktvis. Tien sec eerder leefde die nogquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit. Vlees is vlees zolang het lekker is!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ging niet om het rauw zijn, het ging om het varkensvlees. Moet rundvlees zijn. Dat gejammer over bacteriën en zo
Levend kan je ze gewoon bij de viswinkel of dierenwinkel kopen. Vaak zat gebruikt op scouting voor een Expeditie Robinson-opkomst waarbij ze een sprinkhaan moesten eten als opdracht. Ze zijn niet eens zo vies, je moet ze alleen snel doodbijten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hehe, snap ik, je moet sommige dingen ook wel een beetje relativeren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:59 schreef koei het volgende:
[..]
Yes !quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Voor Nick ->deze dus ... het lijkt toch alsof hij zijn oogbal aan het likken is of whut?
Je mag het imho dan geen filet americain noemenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:07 schreef koei het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit. Vlees is vlees zolang het lekker is!
[..]
Ik vond het net als meelworm niet zo bijzonder, amper smaak aan.quote:
In alle geteste broodjes zat iig rundvlees.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag het imho dan geen filet americain noemendat hoort rundvlees te zijn. Voor de rest roesten die bacteriën me
Pork Americain zou ik rustig proberen.
Mja, zo kun je het ook zienquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:11 schreef STING het volgende:
[..]
In alle geteste broodjes zat iig rundvlees.
Jequote:
Ik dacht van niet maar stiekem toch welquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:54 schreef SocialDisorder het volgende:
roll call; wie hier kent De Nieuwe Aussie van de Gabber?
GEWEIT!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Poit die mix is lekker
AND IVE NEVER LEARN TO DANCE THIS FAST AND I DONT KNOW HOW TO MOOVEEEE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:38 schreef SocialDisorder het volgende:
zo, toch maar ff lekker Korn, Disturbed en Rise Against aangezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
JE MOEDER IS GAY!quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:42 schreef Altron het volgende:
Deze cd heb ik nog ergens in de auto liggen , zo maar effe aanzetten als ik naar huis rij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Lekker hoor. Alleen zulk soort nummers horen een minuut of 8 te duren. Dit is wel erg ingekort.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:01 schreef wc-eend het volgende:
Heerlijk om relaxed het weekend in te gaan...
Hier niet!quote:
Had je maar harder moeten door werken heel de weekquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hier niet!
Morgen weer overwerken!
Hihi dat klinkt grappig als jij het zegtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
Had je maar harder moeten door werken heel de week
Gelukkig dat je er om kan lachen, EN NU DOOR WERKENquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hihi dat klinkt grappig als jij het zegt
Truequote:
omdat we de dikte in andere vormen compeserenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:29 schreef AQuila360 het volgende:
BBN waarom is een Surinaams woordenboek zo dun?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
omdat we de dikte in andere vormen compeseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |