Ik heb het een tijdje consequent gedaan maar op een gegeven moment werd de combinatie fitness en spinning te veel. Kreeg veel te gespierde benen, en ben ik met spinning gestopt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:54 schreef Pheno het volgende:
Ah, op die fiets
Ik doe het al zo'n tien jaar, dus verzuring heb ik niet snel meer, merk ik. Maar ja, je kunt die fiets zo strak gooien als je wil, dus dat zweten blijft
Damn, raak je niet verslaafd?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje consequent gedaan maar op een gegeven moment werd de combinatie fitness en spinning te veel. Kreeg veel te gespierde benen, en ben ik met spinning gestopt.
Nu ik weer een langere tijd stil heb gezeten en klaar ben met stage kan ik er weer vol tegen aan. Deze week al zo'n 6 uur gesport en ga morgen en zondag nog een keer. Laat die zomer maar komen!!
Nee ik heb altijd veel gesport. En nu de laatste 6 maanden nauwelijks door stage en gezondsheidklachten en daar voelde ik me echt niet tof bij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:04 schreef Nebo het volgende:
[..]
Damn, raak je niet verslaafd?
edit: alhoewel, verdeeld over een week is het best goed te doen dan, ik squash zelf 3 tot 4 uur per week, elke dag een kwartier buikspieroefeningen en nu weer lekker skaten buiten.
Vandaag geweest en zaterdag weer. Met daarna een sportmassage aan d enek. Eens kijken hoe dat bevalt. Tyfusnekquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje consequent gedaan maar op een gegeven moment werd de combinatie fitness en spinning te veel. Kreeg veel te gespierde benen, en ben ik met spinning gestopt.
Nu ik weer een langere tijd stil heb gezeten en klaar ben met stage kan ik er weer vol tegen aan. Deze week al zo'n 6 uur gesport en ga morgen en zondag nog een keer. Laat die zomer maar komen!!
Mijn fysio belde vandaag dat ik morgen kan komen, waren een paar patienten uit gevallen. Dus ik ben blij want nu kan mijn rug weer eens los gemaakt worden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaag geweest en zaterdag weer. Met daarna een sportmassage aan d enek. Eens kijken hoe dat bevalt. Tyfusnek
Medisch kunnen ze niets vinden, dus ja, dan maar de verzachting in.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mijn fysio belde vandaag dat ik morgen kan komen, waren een paar patienten uit gevallen. Dus ik ben blij want nu kan mijn rug weer eens los gemaakt worden.
Maar als je echt last van je nek hebt zal een massage niet echt de oplossing zijn denk ik..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Hmm klinkt niet handig!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Medisch kunnen ze niets vinden, dus ja, dan maar de verzachting in.
Als je maar niet in een rolstoel beland!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:46 schreef Solique het volgende:
Ik wacht even met sporten tot maandag wat de fysio zegt, als ik nu al bij lichte belasting zowat door mijn knie gaat dan is er toch echt iets serieus mis.
Vreemde blijft dat het pas sinds paar weken erger geworden is.
Kan ik meer bewegen dan nu, knie nu overbelast kan zowat niet meer buigen en belasten momenteel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je maar niet in een rolstoel beland!
Zo snel zal dat allemaal niet gaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je maar niet in een rolstoel beland!
Of halfzijdig verlamd!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zo snel zal dat allemaal niet gaan.
Je hebt waarschijnlijk je knie zwaar overbelast waardoor die nu erg reactief is.
Je moet de belastbaarheid van de knie weer rustig opgaan bouwen, dat heeft tijd en de juiste aanpak nodig.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:54 schreef badboynova het volgende:
heb je niet gewoon te weinig kraakbeen in je knie?
Eerder hardnekkigquote:
Knie is zeker zwaar overbelastquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zo snel zal dat allemaal niet gaan.
Je hebt waarschijnlijk je knie zwaar overbelast waardoor die nu erg reactief is.
Je moet de belastbaarheid van de knie weer rustig opgaan bouwen, dat heeft tijd en de juiste aanpak nodig.
Ach, loop er al jaren mee. Genoeg bij doktoren langs geweest en steeds neem rust.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:01 schreef badboynova het volgende:
ik heb ook heel veel problemen met mijn linker knie gehad, en werd van het kastje naar het muurtje gestuurd.
ben uit eindelijk onder het mes geweest en dat heeft geholpen, ik moet wel toegeven dat ik af en toe wel een beetje last heb.
ik was via mijn oude werkgever bij kliniek 16hoven gekomen, maar daar had ik echt het gevoel dat ik niet serieus genomen werd ondanks ik amper normaal kon lopen( moest fysio doen en er werd een spul in mijn knie gespoten omdat ze dachten dat het kraakbeen slijtage was).quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, loop er al jaren mee. Genoeg bij doktoren langs geweest en steeds neem rust.
Gaat best lastig want ze zeggen neem rust maar wel bewegen.
Ben ook te eigenwijs geweest de laatste jaren, wie weet had het anders al opgelost geweest.
Door wat pushen van mensen om mij heen, onder andere wat mensen van hier (vooral Shar) toch maar weer naar ziekenhuis gegaan.
Vette shit!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik was via mijn oude werkgever bij kliniek 16hoven gekomen, maar daar had ik echt het gevoel dat ik niet serieus genomen werd ondanks ik amper normaal kon lopen( moest fysio doen en er werd een spul in mijn knie gespoten omdat ze dachten dat het kraakbeen slijtage was).
Ik ben toen zelf rond gaan neuzen en kwam in delft een andere kliniek tegen, daar gingen ze echt aan de slag met mijn knie. onder het mes geweest en het bleek van binnen 1 grote puinzooi te zijn wat door hun netjes is opgeruimd.
k heb heel de operatie op dvd mee gekregen,zonder ondertiteling maar goed ned commentaar XD
Aan mijn werkgever heb ik helaas weinigquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik was via mijn oude werkgever bij kliniek 16hoven gekomen, maar daar had ik echt het gevoel dat ik niet serieus genomen werd ondanks ik amper normaal kon lopen( moest fysio doen en er werd een spul in mijn knie gespoten omdat ze dachten dat het kraakbeen slijtage was).
Ik ben toen zelf rond gaan neuzen en kwam in delft een andere kliniek tegen, daar gingen ze echt aan de slag met mijn knie. onder het mes geweest en het bleek van binnen 1 grote puinzooi te zijn wat door hun netjes is opgeruimd.
ik heb heel de operatie op dvd mee gekregen,zonder ondertiteling maar goed ned commentaar XD.
Gewoon eisen dat ze in je gaan hakken en zagen XDquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Aan mijn werkgever heb ik helaas weinig
Maar ga nu wel naar 1 van de best aangeschreven Fysio klinieken uit de regio en heb om een ervaren persoon gevraagd omdat ik er al jaren mee liep.
Ben dus benieuwd wat die ontdekken, grote kans wat al bij balie werd gezegd dat ik toch naar ziekenhuis kan voor foto's om beter zicht te krijgen.
Dat durft dus voorlopig geen enkele dokterquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
Gewoon eisen dat ze in je gaan hakken en zagen XD
lotje, nu is je kansquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat durft dus voorlopig geen enkele dokter
haha, nog even geen gesleutel.quote:
Ze moet ook geen sleutels gebruiken, want dat doe wel echt auwquote:
knallenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:28 schreef Pheno het volgende:
Straks even UPS de huid volschelden met hun kutservice
Misschien vanavond, zoiets gebeurt meestal spontaan. Dat geplande seks is zo matig.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien vanavond, zoiets gebeurt meestal spontaan. Dat geplande seks is zo matig.
Je gaat ons elk half of heel uur verblijden met een update?quote:
En nu?quote:
is hij teleurgesteld dat je geen linkje naar pu.nl had gepostquote:
Helaas ik ben geen dokter..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:31 schreef Poit het volgende:
Ik heb gewoon alle klassiekers van Zanger Rinus in m'n kop zitten!!rinusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:31 schreef Poit het volgende:
Ik heb gewoon alle klassiekers van Zanger Rinus in m'n kop zitten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen.
Ach, het was best leuk om die kerel echt met volle overtuiging z'n nummers te zien en horen zingen.quote:
Achja als jij het maar leuk vindquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, het was best leuk om die kerel echt met volle overtuiging z'n nummers te zien en horen zingen.Deed hij nog best ok trouwens!
Herkenbaar. EN ik moet nog een uur wachtenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
HONGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
I
WANTZ
FOOD
Ik ook! 12 uur pasquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Herkenbaar. EN ik moet nog een uur wachten
Z'n muziek is alleen leuk wanneer je lam bent.. En gek genoeg kreeg ik door z'n muziek ook enorm de behoefte me de tiefus in te zuipen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Achja als jij het maar leuk vind
Ik kan er echt niet naar luisteren
Ik drink nu minder dus dan moet ik al helemaal niet naar zijn muziek luisterenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Z'n muziek is alleen leuk wanneer je lam bent.. En gek genoeg kreeg ik door z'n muziek ook enorm de behoefte me de tiefus in te zuipen.
Maar wat ik zo leuk vond is dat die kerel gewoon helemaal los gaat en het merkbaar naar z'n zin heeft
Ik ben ook snel weg gegaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik drink nu minder dus dan moet ik al helemaal niet naar zijn muziek luisteren
Kom ik wel een mooi liedje spelen voor jequote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik drink nu minder dus dan moet ik al helemaal niet naar zijn muziek luisteren
Daar hou ik je aanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:08 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Kom ik wel een mooi liedje spelen voor je
quote:
BRO-FIST!quote:
Je hebt Rockband niet eens een goede kans gegevenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
huilieeeeeeeeee
laat mij lekker gh leuk vinden
jouw mening in deze is foutquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
huilieeeeeeeeee
laat mij lekker gh leuk vinden
hoe kun je RB én GH leuk vinden?quote:
The fanboy girlism is weak in this one...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hoe kun je RB én GH leuk vinden?
IMPOSSIBRU!
[ afbeelding ]
ik ben een vrouw, ik heb multitask-liefdequote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
IMPOSSIBRU!
[ afbeelding ]
valt mee dat jij het nog muziek kan noemen als je tyfus zat bent.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Z'n muziek is alleen leuk wanneer je lam bent.. En gek genoeg kreeg ik door z'n muziek ook enorm de behoefte me de tiefus in te zuipen.
Maar wat ik zo leuk vond is dat die kerel gewoon helemaal los gaat en het merkbaar naar z'n zin heeft
hoax!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben een vrouw, ik heb multitask-liefde
Ik welquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hoax!
vrouwen kunnen niet multitasken!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik welMaargoed ik krijg nog regelmatig te horen dat ik geen ekte vrouw ben
Zo iets zou ik nou best in mijn kamer willen hangen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
IMPOSSIBRU!
[ afbeelding ]
Knorrende maag atm....nog effe wachten de patat is onderweg ! ;pquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
HONGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
I
WANTZ
FOOD
De friet ook?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:14 schreef Altron het volgende:
[..]
Knorrende maag atm....nog effe wachten de patat is onderweg ! ;p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |