abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109668586
Ah, op die fiets :7

Ik doe het al zo'n tien jaar, dus verzuring heb ik niet snel meer, merk ik. Maar ja, je kunt die fiets zo strak gooien als je wil, dus dat zweten blijft :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_109668767
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:54 schreef Pheno het volgende:
Ah, op die fiets :7

Ik doe het al zo'n tien jaar, dus verzuring heb ik niet snel meer, merk ik. Maar ja, je kunt die fiets zo strak gooien als je wil, dus dat zweten blijft :')
Ik heb het een tijdje consequent gedaan maar op een gegeven moment werd de combinatie fitness en spinning te veel. Kreeg veel te gespierde benen, en ben ik met spinning gestopt.
Nu ik weer een langere tijd stil heb gezeten en klaar ben met stage kan ik er weer vol tegen aan. Deze week al zo'n 6 uur gesport en ga morgen en zondag nog een keer. Laat die zomer maar komen!!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_109669225
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik heb het een tijdje consequent gedaan maar op een gegeven moment werd de combinatie fitness en spinning te veel. Kreeg veel te gespierde benen, en ben ik met spinning gestopt.
Nu ik weer een langere tijd stil heb gezeten en klaar ben met stage kan ik er weer vol tegen aan. Deze week al zo'n 6 uur gesport en ga morgen en zondag nog een keer. Laat die zomer maar komen!!
Damn, raak je niet verslaafd?

edit: alhoewel, verdeeld over een week is het best goed te doen dan, ik squash zelf 3 tot 4 uur per week, elke dag een kwartier buikspieroefeningen en nu weer lekker skaten buiten. :)
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_109669420
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:04 schreef Nebo het volgende:

[..]

Damn, raak je niet verslaafd?

edit: alhoewel, verdeeld over een week is het best goed te doen dan, ik squash zelf 3 tot 4 uur per week, elke dag een kwartier buikspieroefeningen en nu weer lekker skaten buiten. :)
Nee ik heb altijd veel gesport. En nu de laatste 6 maanden nauwelijks door stage en gezondsheidklachten en daar voelde ik me echt niet tof bij.
Sporten werkt ontspannend en is goed voor mijn rug.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_109669607
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Vandaag geweest en zaterdag weer. Met daarna een sportmassage aan d enek. Eens kijken hoe dat bevalt. Tyfusnek :r
pi_109669941
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:09 schreef Pheno het volgende:

[..]

Vandaag geweest en zaterdag weer. Met daarna een sportmassage aan d enek. Eens kijken hoe dat bevalt. Tyfusnek :r
Mijn fysio belde vandaag dat ik morgen kan komen, waren een paar patienten uit gevallen. Dus ik ben blij want nu kan mijn rug weer eens los gemaakt worden.
Maar als je echt last van je nek hebt zal een massage niet echt de oplossing zijn denk ik..
pi_109669984
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Mijn fysio belde vandaag dat ik morgen kan komen, waren een paar patienten uit gevallen. Dus ik ben blij want nu kan mijn rug weer eens los gemaakt worden.
Maar als je echt last van je nek hebt zal een massage niet echt de oplossing zijn denk ik..
Medisch kunnen ze niets vinden, dus ja, dan maar de verzachting in.
  donderdag 29 maart 2012 @ 21:16:38 #108
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_109670063

http://www.smosh.com/smosh-pit/photos/19-super-weird-couples

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_109670273
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:15 schreef Pheno het volgende:

[..]

Medisch kunnen ze niets vinden, dus ja, dan maar de verzachting in.
Hmm klinkt niet handig!
  donderdag 29 maart 2012 @ 21:29:18 #110
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_109670857
  donderdag 29 maart 2012 @ 21:46:31 #111
258885 Solique
I Kill You !
pi_109671823
Ik wacht even met sporten tot maandag wat de fysio zegt, als ik nu al bij lichte belasting zowat door mijn knie gaat dan is er toch echt iets serieus mis.
Vreemde blijft dat het pas sinds paar weken erger geworden is.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  donderdag 29 maart 2012 @ 21:49:33 #112
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_109672020
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:46 schreef Solique het volgende:
Ik wacht even met sporten tot maandag wat de fysio zegt, als ik nu al bij lichte belasting zowat door mijn knie gaat dan is er toch echt iets serieus mis.
Vreemde blijft dat het pas sinds paar weken erger geworden is.
Als je maar niet in een rolstoel beland!
  donderdag 29 maart 2012 @ 21:51:44 #113
258885 Solique
I Kill You !
pi_109672181
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:49 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Kan ik meer bewegen dan nu, knie nu overbelast kan zowat niet meer buigen en belasten momenteel. :{
pi_109672350
heb je niet gewoon te weinig kraakbeen in je knie?
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_109672514
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:49 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Zo snel zal dat allemaal niet gaan.
Je hebt waarschijnlijk je knie zwaar overbelast waardoor die nu erg reactief is.
Je moet de belastbaarheid van de knie weer rustig opgaan bouwen, dat heeft tijd en de juiste aanpak nodig.
  donderdag 29 maart 2012 @ 21:57:04 #116
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_109672562
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Je hebt waarschijnlijk je knie zwaar overbelast waardoor die nu erg reactief is.
Je moet de belastbaarheid van de knie weer rustig opgaan bouwen, dat heeft tijd en de juiste aanpak nodig.
Of halfzijdig verlamd!
  donderdag 29 maart 2012 @ 21:58:04 #117
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_109672636
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:54 schreef badboynova het volgende:
heb je niet gewoon te weinig kraakbeen in je knie?
_O_

Overdag CV ketels oplappen en in de avonduurtjes bij klussen als arts :o
pi_109672661
Jongens alsjeblieft zeg. Jullie lijken een beetje op google, die geeft ook altijd de grootste doemscenario's.
pi_109672779
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Hmm klinkt niet handig!
Eerder hardnekkig :')
  donderdag 29 maart 2012 @ 22:00:07 #120
258885 Solique
I Kill You !
pi_109672786
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Knie is zeker zwaar overbelast :Y
Andere knie onderhand ook omdat die het probeert over te pakken.

Moet gewoon met fysio belasting opbouwen, etc.
Te veel kracht in ene spier, te weinig in anderen.
Daarom advies gehad even niet sporten (behalve bovenlichaam) en afwachten wat fysio zegt. :)
pi_109672941
ik heb ook heel veel problemen met mijn linker knie gehad, en werd van het kastje naar het muurtje gestuurd.
ben uit eindelijk onder het mes geweest en dat heeft geholpen, ik moet wel toegeven dat ik af en toe wel een beetje last heb.
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  donderdag 29 maart 2012 @ 22:06:42 #122
258885 Solique
I Kill You !
pi_109673286
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:01 schreef badboynova het volgende:
ik heb ook heel veel problemen met mijn linker knie gehad, en werd van het kastje naar het muurtje gestuurd.
ben uit eindelijk onder het mes geweest en dat heeft geholpen, ik moet wel toegeven dat ik af en toe wel een beetje last heb.
Ach, loop er al jaren mee. Genoeg bij doktoren langs geweest en steeds neem rust.
Gaat best lastig want ze zeggen neem rust maar wel bewegen. :{

Ben ook te eigenwijs geweest de laatste jaren, wie weet had het anders al opgelost geweest. :@
Door wat pushen van mensen om mij heen, onder andere wat mensen van hier (vooral Shar) toch maar weer naar ziekenhuis gegaan.
pi_109673812
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:06 schreef Solique het volgende:

[..]

Ach, loop er al jaren mee. Genoeg bij doktoren langs geweest en steeds neem rust.
Gaat best lastig want ze zeggen neem rust maar wel bewegen. :{

Ben ook te eigenwijs geweest de laatste jaren, wie weet had het anders al opgelost geweest. :@
Door wat pushen van mensen om mij heen, onder andere wat mensen van hier (vooral Shar) toch maar weer naar ziekenhuis gegaan.
ik was via mijn oude werkgever bij kliniek 16hoven gekomen, maar daar had ik echt het gevoel dat ik niet serieus genomen werd ondanks ik amper normaal kon lopen( moest fysio doen en er werd een spul in mijn knie gespoten omdat ze dachten dat het kraakbeen slijtage was).

Ik ben toen zelf rond gaan neuzen en kwam in delft een andere kliniek tegen, daar gingen ze echt aan de slag met mijn knie. onder het mes geweest en het bleek van binnen 1 grote puinzooi te zijn wat door hun netjes is opgeruimd.

ik heb heel de operatie op dvd mee gekregen,zonder ondertiteling maar goed ned commentaar XD.
pi_109673979
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:14 schreef badboynova het volgende:

[..]

ik was via mijn oude werkgever bij kliniek 16hoven gekomen, maar daar had ik echt het gevoel dat ik niet serieus genomen werd ondanks ik amper normaal kon lopen( moest fysio doen en er werd een spul in mijn knie gespoten omdat ze dachten dat het kraakbeen slijtage was).

Ik ben toen zelf rond gaan neuzen en kwam in delft een andere kliniek tegen, daar gingen ze echt aan de slag met mijn knie. onder het mes geweest en het bleek van binnen 1 grote puinzooi te zijn wat door hun netjes is opgeruimd.

k heb heel de operatie op dvd mee gekregen,zonder ondertiteling maar goed ned commentaar XD
Vette shit!
  donderdag 29 maart 2012 @ 22:20:57 #125
258885 Solique
I Kill You !
pi_109674185
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:14 schreef badboynova het volgende:

[..]

ik heb heel de operatie op dvd mee gekregen,zonder ondertiteling maar goed ned commentaar XD.
Aan mijn werkgever heb ik helaas weinig :')

Maar ga nu wel naar 1 van de best aangeschreven Fysio klinieken uit de regio en heb om een ervaren persoon gevraagd omdat ik er al jaren mee liep.
Ben dus benieuwd wat die ontdekken, grote kans wat al bij balie werd gezegd dat ik toch naar ziekenhuis kan voor foto's om beter zicht te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')