iets over RitseB z'n zusquote:
op naar de volgende game?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:42 schreef mschol het volgende:
yay, Prince of Persia uitgespeeld (dat laatste stukje duurde langer als verwacht)
wat nu....
...... dit heb ik nou nooit! er ligt achter nog teveelquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:44 schreef mschol het volgende:
[..]
is wel het plan, heb alleen even geen idee welke game
Je had er toch nog genoeg op steamquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er ook genoeg, maar juist daardoor kan ik niet kiezenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Je had er toch nog genoeg op steam
Gewoon een keuze maken, enige methodequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er ook genoeg, maar juist daardoor kan ik niet kiezen
Neee, dat vind Ali ook niet fijn als je er de B niet bij zetquote:
Zeldaquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:44 schreef mschol het volgende:
[..]
Door fruit krijg ik hier nu hele andere beelden bijquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zelda
Zelda doen is altijd een goed plan.
true story
op welke manier?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zelda
Zelda doen is altijd een goed plan.
true story
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Door fruit krijg ik hier nu hele andere beelden bij
die nieuwe op de wii is tofquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef mschol het volgende:
[..]
op welke manier?
heb maar 2 zelda games: wind waker @ GB en twilight princess op Wii
ik vond TP best leuk, maar de controls van de wii was ik na een jaar oid wel zat en heb ik vervolgens nauwelijks meer aangeraakt... (hij is er nu vooral voor nostalgie spellen van Snes enzo)quote:
De 3DS versie van Ocarina of Time is ook heerlijk. Ik zit heel dicht bij het einde en heb daarom al een week niet gespeeld. Bang om hem perongeluk uit te spelen voordat ik alle golden skulltula's en Big Poes hebquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Door fruit krijg ik hier nu hele andere beelden bij
quote:
Ambtenarenquote:
Nou dankje, ik wilde altijd al vergeleken worden met Ali.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Neee, dat vind Ali ook niet fijn als je er de B niet bij zet
Dat vermoeden had ik alquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:11 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nou dankje, ik wilde altijd al vergeleken worden met Ali.
Verschil moet er wezenquote:
WANT!quote:
Of je werkt natuurlijk in de horecaquote:
Dat wordt breienquote:
Pff, als ik na werk tot half 2 borrel ben ik de dag erna niets meer waard hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:57 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Of je werkt natuurlijk in de horecagisteren weer tot half 2 nageborreld
en ik wou nog op tijd naar huis
Morgen weer een borrel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |