ik vond TP best leuk, maar de controls van de wii was ik na een jaar oid wel zat en heb ik vervolgens nauwelijks meer aangeraakt... (hij is er nu vooral voor nostalgie spellen van Snes enzo)quote:
De 3DS versie van Ocarina of Time is ook heerlijk. Ik zit heel dicht bij het einde en heb daarom al een week niet gespeeld. Bang om hem perongeluk uit te spelen voordat ik alle golden skulltula's en Big Poes hebquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Door fruit krijg ik hier nu hele andere beelden bij
quote:
Ambtenarenquote:
Nou dankje, ik wilde altijd al vergeleken worden met Ali.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Neee, dat vind Ali ook niet fijn als je er de B niet bij zet
Dat vermoeden had ik alquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:11 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nou dankje, ik wilde altijd al vergeleken worden met Ali.
Verschil moet er wezenquote:
WANT!quote:
Of je werkt natuurlijk in de horecaquote:
Dat wordt breienquote:
Pff, als ik na werk tot half 2 borrel ben ik de dag erna niets meer waard hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:57 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Of je werkt natuurlijk in de horecagisteren weer tot half 2 nageborreld
en ik wou nog op tijd naar huis
Morgen weer een borrel
Het viel me nog aardig mee hoe ik er aan toe was vandaagquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat wordt breien
[..]
Pff, als ik na werk tot half 2 borrel ben ik de dag erna niets meer waard hoor
Zo vet!quote:
stond ook op fok! jong!quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)opende-psn-game-ooit
toch wel oke
Ah, lekker tochquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Holy shit..
Na 60 min spinnen en echt volledig kapot gegaan zegt de instructeur:
'nog 1 klim van 12 min en eentje van 9 min en dan zijn we er'
Wait what??? Zaten we in de les voor gevorderde van 1,5 uur... Dat wordt morgen spierpijn!!
Nou echt helemaal kapot gegaan, maar gewoon stug doorfietsenquote:
Eerste keer spinning?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou echt helemaal kapot gegaan, maar gewoon stug doorfietsen
Morgen waarschijnlijk wel veul spierpijn dus gaan we morgen alleen cardio en buik en armen trainen.
Nee maar wel de eerste keer na een jaar niet gespint te hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |