Ik mag dat. HTML 5quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:30 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
<Voorspelbaar value='sashimi'></Voorspelbaar>
Je mag een Voorspelbaar-tag nooit omni-taggen.
Ik ga hier niet op reageren. De troll niet feeden.quote:
De japanner heeft gelukkig veeeeeel meer dan alleen rauwe visquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:38 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga vanavond uit eten bij een japannerIk hou niet zo van rauwe vis, dus ik hoop dat ik er geen spijt van krijg
Ze hebben ook tempura. Of tonkatsu.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:38 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga vanavond uit eten bij een japannerIk hou niet zo van rauwe vis, dus ik hoop dat ik er geen spijt van krijg
Beef teringyakkie!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:38 schreef Rossdale het volgende:
Sukiyakiquote:
Tering-yakkie-bah? Da's wel heel smerig!quote:
Allemaal rauwe vis?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:36 schreef Pheno het volgende:
Fuck it:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sashimi
[ afbeelding ]
Net zo rauw als je filet americanquote:
Haha, gisteren gezien jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Net zo rauw als je filet american
Hoorde dat de aflevering van de keuringsdiensts van waarde gisteren daarover ging en behoorlijk confronterend was.. Vanavond maar eens kijken
Kan ook vlees zijn.quote:
Meer voor mij overquote:
Ik snap dat soort dingen nooit. Waarom zou je dat gaan doen? Paar jaar geleden hadden ze ook zo'n aflevering over separatorvlees waar ze knakworstjes van maken, kwam ook zo'n oud vrouwtje haar knakworstjes van Unox terug brengen voor andere knakworstjes die ze wel van echt vlees makenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, gisteren gezien ja
Ik doe voortaan even wat rustiger aan met de broodjes filet americain ja
Niet alleen in koffie van starbucks, ook in m&ms en roze koeken enzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:59 schreef koei het volgende:
[..]
Ik snap dat soort dingen nooit. Waarom zou je dat gaan doen? Paar jaar geleden hadden ze ook zo'n aflevering over separatorvlees waar ze knakworstjes van maken, kwam ook zo'n oud vrouwtje haar knakworstjes van Unox terug brengen voor andere knakworstjes die ze wel van echt vlees makenALLE knakworstjes worden van separatorvlees gemaakt dus het vrouwtje is uiteindelijk zonder knakworstjes naar huis gegaan! Hetzelfde geldt voor Filet Americain. Als het lekker is, maakt het toch niet uit waar het vandaan komt, ik eet er geen broodje minder om! In meerdere soorten koffie van Starbucks zitten ook vermalen insecten om het een mooi kleurtje te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |