Ik mag dat. HTML 5quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:30 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
<Voorspelbaar value='sashimi'></Voorspelbaar>
Je mag een Voorspelbaar-tag nooit omni-taggen.
Ik ga hier niet op reageren. De troll niet feeden.quote:
De japanner heeft gelukkig veeeeeel meer dan alleen rauwe visquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:38 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga vanavond uit eten bij een japannerIk hou niet zo van rauwe vis, dus ik hoop dat ik er geen spijt van krijg
Ze hebben ook tempura. Of tonkatsu.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:38 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga vanavond uit eten bij een japannerIk hou niet zo van rauwe vis, dus ik hoop dat ik er geen spijt van krijg
Beef teringyakkie!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:38 schreef Rossdale het volgende:
Sukiyakiquote:
Tering-yakkie-bah? Da's wel heel smerig!quote:
Allemaal rauwe vis?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:36 schreef Pheno het volgende:
Fuck it:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sashimi
[ afbeelding ]
Net zo rauw als je filet americanquote:
Haha, gisteren gezien jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Net zo rauw als je filet american
Hoorde dat de aflevering van de keuringsdiensts van waarde gisteren daarover ging en behoorlijk confronterend was.. Vanavond maar eens kijken
Kan ook vlees zijn.quote:
Meer voor mij overquote:
Ik snap dat soort dingen nooit. Waarom zou je dat gaan doen? Paar jaar geleden hadden ze ook zo'n aflevering over separatorvlees waar ze knakworstjes van maken, kwam ook zo'n oud vrouwtje haar knakworstjes van Unox terug brengen voor andere knakworstjes die ze wel van echt vlees makenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, gisteren gezien ja
Ik doe voortaan even wat rustiger aan met de broodjes filet americain ja
Niet alleen in koffie van starbucks, ook in m&ms en roze koeken enzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:59 schreef koei het volgende:
[..]
Ik snap dat soort dingen nooit. Waarom zou je dat gaan doen? Paar jaar geleden hadden ze ook zo'n aflevering over separatorvlees waar ze knakworstjes van maken, kwam ook zo'n oud vrouwtje haar knakworstjes van Unox terug brengen voor andere knakworstjes die ze wel van echt vlees makenALLE knakworstjes worden van separatorvlees gemaakt dus het vrouwtje is uiteindelijk zonder knakworstjes naar huis gegaan! Hetzelfde geldt voor Filet Americain. Als het lekker is, maakt het toch niet uit waar het vandaan komt, ik eet er geen broodje minder om! In meerdere soorten koffie van Starbucks zitten ook vermalen insecten om het een mooi kleurtje te geven
Het ging niet om het rauw zijn, het ging om het varkensvlees. Moet rundvlees zijn. Dat gejammer over bacteriën en zoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:59 schreef koei het volgende:
[..]
Ik snap dat soort dingen nooit. Waarom zou je dat gaan doen? Paar jaar geleden hadden ze ook zo'n aflevering over separatorvlees waar ze knakworstjes van maken, kwam ook zo'n oud vrouwtje haar knakworstjes van Unox terug brengen voor andere knakworstjes die ze wel van echt vlees makenALLE knakworstjes worden van separatorvlees gemaakt dus het vrouwtje is uiteindelijk zonder knakworstjes naar huis gegaan! Hetzelfde geldt voor Filet Americain. Als het lekker is, maakt het toch niet uit waar het vandaan komt, ik eet er geen broodje minder om! In meerdere soorten koffie van Starbucks zitten ook vermalen insecten om het een mooi kleurtje te geven
/care.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet alleen in koffie van starbucks, ook in m&ms en roze koeken enzo
1 ding moet je de Japanse keuken meegeven: Wagyuquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:45 schreef Fallen het volgende:
Eerlijk is eerlijk, de Japanse keuken is helaas niet aan mij besteed. Heb niks met vis, maar ook de meeste vleesgerechten vind ik niet super.
De smaak van de sojasauzen, tofu-blokjes, zeeplantjes, sesam-dingetjes, wasabi, specifieke kruiden en specerijen... het is het net niet allemaal voor mij.
Geef mij maar de mediteraanse keuken. Ovengerechten met tomaat, gegrilde groenten, gehakt, kaasjes, dingetjes en frisse salades met feta. Dan heb je me!
feta vind ik dan weer niks. Ik ben ook geen visliefhebber, maar Sashimi met van die saus erbij is echt heerlijk! En vlees kunnen ze ook heel goed klaar maken. Is misschien nog wel lekkerder dan Sashimi. Alleen die zeeplantjes en zure groenten vind ik niks, maar dat is ook niet belangrijk!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:45 schreef Fallen het volgende:
Eerlijk is eerlijk, de Japanse keuken is helaas niet aan mij besteed. Heb niks met vis, maar ook de meeste vleesgerechten vind ik niet super.
De smaak van de sojasauzen, tofu-blokjes, zeeplantjes, sesam-dingetjes, wasabi, specifieke kruiden en specerijen... het is het net niet allemaal voor mij.
Geef mij maar de mediteraanse keuken. Ovengerechten met tomaat, gegrilde groenten, gehakt, kaasjes, dingetjes en frisse salades met feta. Dan heb je me!
En als je het niet kent, gewoon proberenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
/care idd
als iets lekker is gewoon eten
Vind ik ook niet weg te krijgen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Net zo rauw als je filet american
Hoorde dat de aflevering van de keuringsdiensts van waarde gisteren daarover ging en behoorlijk confronterend was.. Vanavond maar eens kijken
Levend? Dood? Gefrituurd?quote:
Ga hem ook nog wel kijken al vind ik het programma niet meer zo leuk.. Het is vooral veel een beetje huilie huilie doen en er worden weinig tot geen bijzondere dingen 'ontdenkt'quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind ik ook niet weg te krijgen.
Confronterend.. Ach. Dat is ook een beetje overdreven.
Wel een aardige aflevering, dus ik zou hem zeker kijken.
Gefrituurd zijn het net chipjesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Levend? Dood? Gefrituurd?
Ik ben daar wel benieuwd naar.In nederland alleen nooit tegen gekomen.
Dood. Gefrituurd ook wel. Beste sashimi ooit, pijlstaartinktvis. Tien sec eerder leefde die nogquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit. Vlees is vlees zolang het lekker is!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ging niet om het rauw zijn, het ging om het varkensvlees. Moet rundvlees zijn. Dat gejammer over bacteriën en zo
Levend kan je ze gewoon bij de viswinkel of dierenwinkel kopen. Vaak zat gebruikt op scouting voor een Expeditie Robinson-opkomst waarbij ze een sprinkhaan moesten eten als opdracht. Ze zijn niet eens zo vies, je moet ze alleen snel doodbijten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hehe, snap ik, je moet sommige dingen ook wel een beetje relativeren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:59 schreef koei het volgende:
[..]
Yes !quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Voor Nick ->deze dus ... het lijkt toch alsof hij zijn oogbal aan het likken is of whut?
Je mag het imho dan geen filet americain noemenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:07 schreef koei het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit. Vlees is vlees zolang het lekker is!
[..]
Ik vond het net als meelworm niet zo bijzonder, amper smaak aan.quote:
In alle geteste broodjes zat iig rundvlees.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag het imho dan geen filet americain noemendat hoort rundvlees te zijn. Voor de rest roesten die bacteriën me
Pork Americain zou ik rustig proberen.
Mja, zo kun je het ook zienquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:11 schreef STING het volgende:
[..]
In alle geteste broodjes zat iig rundvlees.
Jequote:
Ik dacht van niet maar stiekem toch welquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:54 schreef SocialDisorder het volgende:
roll call; wie hier kent De Nieuwe Aussie van de Gabber?
GEWEIT!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Poit die mix is lekker
AND IVE NEVER LEARN TO DANCE THIS FAST AND I DONT KNOW HOW TO MOOVEEEE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:38 schreef SocialDisorder het volgende:
zo, toch maar ff lekker Korn, Disturbed en Rise Against aangezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
JE MOEDER IS GAY!quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:42 schreef Altron het volgende:
Deze cd heb ik nog ergens in de auto liggen , zo maar effe aanzetten als ik naar huis rij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Lekker hoor. Alleen zulk soort nummers horen een minuut of 8 te duren. Dit is wel erg ingekort.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:01 schreef wc-eend het volgende:
Heerlijk om relaxed het weekend in te gaan...
Hier niet!quote:
Had je maar harder moeten door werken heel de weekquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hier niet!
Morgen weer overwerken!
Hihi dat klinkt grappig als jij het zegtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
Had je maar harder moeten door werken heel de week
Gelukkig dat je er om kan lachen, EN NU DOOR WERKENquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hihi dat klinkt grappig als jij het zegt
Truequote:
omdat we de dikte in andere vormen compeserenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:29 schreef AQuila360 het volgende:
BBN waarom is een Surinaams woordenboek zo dun?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
omdat we de dikte in andere vormen compeseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |