Bij mij heeft het meer te maken met het aanbod. Ik krijg en koop best veel en dan is het snel er doorheen jakkeren en op de plank. Dus ik speel ze wel uit. Ik heb net AC: brotherhood eens uitgespeeld. Ik loop wat achterquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Bij mij is het grote verschil met vroeger, dat ik geen geduld meer heb om veel tijd te stoppen in spellen. Resultaat is dat ik nu aardig wat spellen heb gekocht de afgelopen jaren, die ik nog maar nauwelijks heb aangeraaktEr komen er ook gewoon teveel uit
Ik heb nog op mijn "ToDo list" staan:quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij heeft het meer te maken met het aanbod. Ik krijg en koop best veel en dan is het snel er doorheen jakkeren en op de plank. Dus ik speel ze wel uit. Ik heb net AC: brotherhood eens uitgespeeld. Ik loop wat achter
quote:
quote:
Allesquote:
Platformfanboysquote:
quote:
Ik ben nu bezig om mijn backlog weg te werken, even geen nieuwe games.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij heeft het meer te maken met het aanbod. Ik krijg en koop best veel en dan is het snel er doorheen jakkeren en op de plank. Dus ik speel ze wel uit. Ik heb net AC: brotherhood eens uitgespeeld. Ik loop wat achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Heb laatst Journey uitgespeeld.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:12 schreef Rossdale het volgende:
O nee wacht, Metal Gear Solid collection, Goldeneye remake en Darkness 2 ook nog
daar hoor ik echt steeds betere dingen over iddquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb laatst Journey uitgespeeld.
Echt een toppertje
Heel vet hoe ze in zo'n minimale setting zoveel sfeer hebben weten te proppen!Love the game..
Sfeer zag er goed uit, helaas geen demo zodat ik zelf kan testen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Echt een toppertje
Heel vet hoe ze in zo'n minimale setting zoveel sfeer hebben weten te proppen!Love the game..
Steam is idd evilquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
zo herkenbaar
*kijkt naar steamcatalogus......
Steamquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
zo herkenbaar
*kijkt naar steamcatalogus......
Imo komen er ook teveel matige halfbakken niet originele games uit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Bij mij is het grote verschil met vroeger, dat ik geen geduld meer heb om veel tijd te stoppen in spellen. Resultaat is dat ik nu aardig wat spellen heb gekocht de afgelopen jaren, die ik nog maar nauwelijks heb aangeraaktEr komen er ook gewoon teveel uit
quote:
ik hoop vandaag eindelijk PoP uit te spelen...quote:
Ja, dat is ook zo. Steeds makkelijker, dumbed down, jip & janneke, henk & ingridquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:17 schreef Altron het volgende:
[..]
Imo komen er ook teveel matige halfbakken niet originele games uit.
Een demo zal nooit het gevoel kunnen geven wat de full game geeft. Het eerste uurtje heb je namelijk vooral een WTF ben ik aan het doen gevoel, maar toch blijf je lopen. Er zitten een paar enorm vette stukken in de game. En hij duurt niet zo lang (iets wat mij maar al te goed uitkomt, speel ik nog eens wat uitquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Sfeer zag er goed uit, helaas geen demo zodat ik zelf kan testen.
Ja maar dat was bekend toch van de game? Dat had je kunnen wetenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik hoop vandaag eindelijk PoP uit te spelen...
dat spel is echt -te- makkelijk (maar speel niet snel, dus dat scheelt)
daarna moet ik nog maar even kijken wat ik uit ga spelen..
ik lees niet echt reviews (meer) dus hoewel ik het had kunnen weten, wist ik et nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar dat was bekend toch van de game? Dat had je kunnen weten
Vorig weekend ook gedownload en in een ruk uitgespeeld. Prachtig hoe ze je mee laten leven met een stil en verder op het oog vrij zielloos personage. Die muziek, die settingquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Echt een toppertje
Zoveel games waar ik in bezig ben. Moet echt kappen met kopen en games finishen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:18 schreef mschol het volgende:
ik hoop vandaag eindelijk PoP uit te spelen...
dat spel is echt -te- makkelijk (maar speel niet snel, dus dat scheelt)
daarna moet ik nog maar even kijken wat ik uit ga spelen..
Gaat dus op mijn to buy lijstje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Een demo zal nooit het gevoel kunnen geven wat de full game geeft. Het eerste uurtje heb je namelijk vooral een WTF ben ik aan het doen gevoel, maar toch blijf je lopen. Er zitten een paar enorm vette stukken in de game. En hij duurt niet zo lang (iets wat mij maar al te goed uitkomt, speel ik nog eens wat uit)
Neem daarbij ook de geniale online gameplay, soms ben je samen, soms alleen, samen kan je elkaar helpen, of niet, je kijkt maar. Maar je kent elkaar in ieder geval niet. Echt heel tof gedaan
Ik wil hem wel lenen als ik klaar ben met zelda/portal 2quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Een demo zal nooit het gevoel kunnen geven wat de full game geeft. Het eerste uurtje heb je namelijk vooral een WTF ben ik aan het doen gevoel, maar toch blijf je lopen. Er zitten een paar enorm vette stukken in de game. En hij duurt niet zo lang (iets wat mij maar al te goed uitkomt, speel ik nog eens wat uit)
Neem daarbij ook de geniale online gameplay, soms ben je samen, soms alleen, samen kan je elkaar helpen, of niet, je kijkt maar. Maar je kent elkaar in ieder geval niet. Echt heel tof gedaan
Het is een psn game.. Moet je maar bij me komen spelenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil hem wel lenen als ik klaar ben met zelda/portal 2
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
Vorig weekend ook gedownload en in een ruk uitgespeeld. Prachtig hoe ze je mee laten leven met een stil en verder op het oog vrij zielloos personage. Die muziek, die setting![]()
okayquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is een psn game.. Moet je maar bij me komen spelen
quote:
Morgenavond weer even lekker met jezelf spelen dus?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga morgenavond weer lekker met zelda
Indeedquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Morgenavond weer even lekker met jezelf spelen dus?
Lekkere soundtrack juistquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Het is dat SarJo, Samuel L Jackson, Chris Hemsworth en RDJ in Avengers zitten, anders zou ik geneigd zijn die hele film te skippen. De soundtrack:
1. "Live to Rise" - Soundgarden
2. "I'm Alive" - Shinedown
3. "Dirt and Roses" - Rise Against
4. "Even If I Could" - Papa Roach
5. "Unbroken" - Black Veil Brides
6. "Breath" - Scott Weiland
7. "Comeback" - Redlight King
8. "Into the Blue" - Bush
9. "A New Way to Bleed (Photek Remix)" - Evanescence
10. "Count Me Out" - PUSHERJONES
11. "Shoot to Thrill" - Theory of a Deadman
12. "Wherever I Go" - Buckcherry
13. "From Out of Nowhere" - Five Finger Death Punch
14. "Shake the Ground" - Cherri Bomb
Additional track on the international release:
15. "Pistols At Dawn" - Kasabian
12 jaar geleden jaquote:
Oude rock/metalquote:
Zeker wetenquote:
ik wil nog zat films zien, maar telkens als ik bij de bioscoop kom heb ik iets van: dat komt later welquote:
Kan altijd later nog thuis onderuit hangend op de bank tochquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil nog zat films zien, maar telkens als ik bij de bioscoop kom heb ik iets van: dat komt later wel
Thuis gaat ook bestquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil nog zat films zien, maar telkens als ik bij de bioscoop kom heb ik iets van: dat komt later wel
Voegah! Ging ik bijna elke week.. Laatste film waar ik nu naar toe ben geweest is New Kids Nitro.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Thuis gaat ook best
Al ga ik sowieso wel 1x per maand naar de bios
Vroegah zelfs skippen van lessen om naar de bios te gaanquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Voegah! Ging ik bijna elke week.. Laatste film waar ik nu naar toe ben geweest is New Kids Nitro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |