Bij mij heeft het meer te maken met het aanbod. Ik krijg en koop best veel en dan is het snel er doorheen jakkeren en op de plank. Dus ik speel ze wel uit. Ik heb net AC: brotherhood eens uitgespeeld. Ik loop wat achterquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Bij mij is het grote verschil met vroeger, dat ik geen geduld meer heb om veel tijd te stoppen in spellen. Resultaat is dat ik nu aardig wat spellen heb gekocht de afgelopen jaren, die ik nog maar nauwelijks heb aangeraaktEr komen er ook gewoon teveel uit
Ik heb nog op mijn "ToDo list" staan:quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij heeft het meer te maken met het aanbod. Ik krijg en koop best veel en dan is het snel er doorheen jakkeren en op de plank. Dus ik speel ze wel uit. Ik heb net AC: brotherhood eens uitgespeeld. Ik loop wat achter
quote:
quote:
Allesquote:
Platformfanboysquote:
quote:
Ik ben nu bezig om mijn backlog weg te werken, even geen nieuwe games.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij heeft het meer te maken met het aanbod. Ik krijg en koop best veel en dan is het snel er doorheen jakkeren en op de plank. Dus ik speel ze wel uit. Ik heb net AC: brotherhood eens uitgespeeld. Ik loop wat achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Heb laatst Journey uitgespeeld.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:12 schreef Rossdale het volgende:
O nee wacht, Metal Gear Solid collection, Goldeneye remake en Darkness 2 ook nog
daar hoor ik echt steeds betere dingen over iddquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb laatst Journey uitgespeeld.
Echt een toppertje
Heel vet hoe ze in zo'n minimale setting zoveel sfeer hebben weten te proppen!Love the game..
Sfeer zag er goed uit, helaas geen demo zodat ik zelf kan testen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb laatst Journey uitgespeeld.
Echt een toppertje
Heel vet hoe ze in zo'n minimale setting zoveel sfeer hebben weten te proppen!Love the game..
Steam is idd evilquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
zo herkenbaar
*kijkt naar steamcatalogus......
Steamquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
zo herkenbaar
*kijkt naar steamcatalogus......
Imo komen er ook teveel matige halfbakken niet originele games uit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Bij mij is het grote verschil met vroeger, dat ik geen geduld meer heb om veel tijd te stoppen in spellen. Resultaat is dat ik nu aardig wat spellen heb gekocht de afgelopen jaren, die ik nog maar nauwelijks heb aangeraaktEr komen er ook gewoon teveel uit
quote:
ik hoop vandaag eindelijk PoP uit te spelen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |