SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Damesquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:30 schreef koei het volgende:
Ik lig nog gewoon in bed
Maar wel alleen nuen klaarwakker...
hier exact hetzelfdequote:Op woensdag 28 maart 2012 08:30 schreef koei het volgende:
Ik lig nog gewoon in bed
Maar wel alleen nuen klaarwakker...
Shar is niet zo snelquote:
Werk je niet te hard?quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:49 schreef Kn0x het volgende:
Ik lig al op werk. Hangend in mijn bureaustoel. Wachtend tot de kleine wijzer op de vijf staat.
Ik doe mijn bestquote:
Dat is nog eens profiteren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Met pasen 1 dag opnemen en 5 dagen vrij zijn
Damn....quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:03 schreef wc-eend het volgende:
Goedemorgen...
Waarom wordt ik nou niet gewoon wakker naast onderstaande
[ afbeelding ]
Die kutproviders als Vodafone. Ik heb geen idee wat er gebeurt als ik stilzwijgend verleng. of dat uberhaupt nog mogelijk isquote:
Stilzwijgend verlengen? Dat mag niet meer als ik me niet vergis. Je abo blijft gewoon lopen maar je bent contractsvrij. Wel heb je nog een opzegtermijn van 1 of 2 maanden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kutproviders als Vodafone. Ik heb geen idee wat er gebeurt als ik stilzwijgend verleng. of dat uberhaupt nog mogelijk isUitzuigers
Meestal wordt het dan toch stilzwijgend verlengd en kun je per maand opzeggen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kutproviders als Vodafone. Ik heb geen idee wat er gebeurt als ik stilzwijgend verleng. of dat uberhaupt nog mogelijk isUitzuigers
Of overstappen naar sim only voor een jaar als je nog blij ment met je telefoon.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Meestal wordt het dan toch stilzwijgend verlengd en kun je per maand opzeggen?
Dat is in ieder geval bij hi en telfort zo.
Maar dan kun je beter gewoon je contract verlengen en een nieuwe telefoon uitzoeken want de abo kosten gaan niet omlaag.
dit ja, blij met telefoon > sim only, stuk goedkoperquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Of overstappen naar sim only voor een jaar als je nog blij ment met je telefoon.
Dat werkt echt perfect.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Of overstappen naar sim only voor een jaar als je nog blij ment met je telefoon.
Dat is dus niet zo, met die datalimiet van tegenwoordig betaal ik juist meer als ik sim only gaquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit ja, blij met telefoon > sim only, stuk goedkoper
Probleem waar ik ook tegenaan loop.. Ik weet dat Hi een losse databundel heeft naast spraak.. 20 euro date en 5 euro spraak kan je doen enzo. Denk dat ik naar zoiets overstap..quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo, met die datalimiet van tegenwoordig betaal ik juist meer als ik sim only gaMet zoveel belminuten die ik in mijn leven nog niet op ga krijgen
Teflort heeft ook een aardige actie, maar an sich ben ik best tevreden met Vodafone, goede dekking, nice buitenlandbundel met data en dat heeft telfort dan weer niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Probleem waar ik ook tegenaan loop.. Ik weet dat Hi een losse databundel heeft naast spraak.. 20 euro date en 5 euro spraak kan je doen enzo. Denk dat ik naar zoiets overstap..
Weiger T-Mobile te nemen met dat pauperbereik ondanks lage kosten.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Teflort heeft ook een aardige actie, maar an sich ben ik best tevreden met Vodafone, goede dekking, nice buitenlandbundel met data en dat heeft telfort dan weer niet.
Maar wat moet ik met 700 belminuten? Leuk voor pubersletten maar ik bel dat nooit op
Dan moet je meer bewegen in bed , heb je het vaker.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bohhh.. spierpijn in mijn heupen. Lang geleden dat ik dat gevoeld heb, en vandaag staat er weer een sportschoolbezoekje op de planning.
Hehe, bijna hetzelfde, spierpijn in m'n biceps en vanavond ook een sportschoolbezoekje+fysio in de planning. Maar ff op wat andere spieren focussenquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bohhh.. spierpijn in mijn heupen. Lang geleden dat ik dat gevoeld heb, en vandaag staat er weer een sportschoolbezoekje op de planning.
Mijn 2-jarig contract bij Telfort loopt ook binnenkort af.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan nog steeds een nieuwe telefoon uitzoeken...quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:36 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn 2-jarig contract bij Telfort loopt ook binnenkort af.
Mag ik gaan kiezen, Android of iPhone
Of Windowsquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:36 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn 2-jarig contract bij Telfort loopt ook binnenkort af.
Mag ik gaan kiezen, Android of iPhone
Die heb ik zelf nog. 1x een moederbordje moeten laten vervangen, maar voor de rest een prima ding. Voldoet nog voor me.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:37 schreef Altron het volgende:
[..]
Kan nog steeds een nieuwe telefoon uitzoeken...
Weet niet waar ik voor moet gaan , heb nu nog een HTC desire die me best beviel , maar nu toch wel op is.
Ja is een lekker telefoontje , maar hij begint toch wel traag te worden met veel dingen en m'n accu is steeds sneller leeg , maar ik heb hem dan ook al 2 jaar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik zelf nog. 1x een moederbordje moeten laten vervangen, maar voor de rest een prima ding. Voldoet nog voor me.
Of Windows idd ja, keuzes, keuzes.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of Windows
Ik heb de Nokia Lumia nu in bruikleen voor een review. Op zich werkt het wel handig. maar ik heb zelf geen voorkeur voor mobiele OS.
Heb ook een wildfire, ik begin me er alleen wel aan te irriteren. Heb hem dan wel geroot en overgeclockt maar nog steeds is hij vrij traag en tegenwoordig worden heel veel apps helemaal niet ondersteund voor de wildfire. Gruwelijk irritantquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:41 schreef Poit het volgende:
Heb normaal de Desire maar heb hem wel laten brengen in verband met een hangend power knopje.. Heel vervelend. Heb nu een Wildfire als leentoestel.. Toch wel een behoorlijke stap achteruit hoor.. Damn..
Afleiden met je tixquote:
onze app welquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb ook een wildfire, ik begin me er alleen wel aan te irriteren. Heb hem dan wel geroot en overgeclockt maar nog steeds is hij vrij traag en tegenwoordig worden heel veel apps helemaal niet ondersteund voor de wildfire. Gruwelijk irritant
Aan het "JAAAAHHHH kutzooi" en "wat een nepshit weer" te horen is het niet meer nodigquote:
Afvallen is de nieuwe mode.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:44 schreef AQuila360 het volgende:
nogmaals de vetste telefoon ooit is nog steeds de HD2
I know, het resizen is het probleem. Je hebt het XDAdevelopers forum waar mensen onder andere apps resizen voor de wildfire, maar dat zijn allemaal van die hobbyisten en vaak werkt het alsnog voor geen meter...quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
onze app wel
Maar je hebt geen idee hoeveel gezeik het is met al die verschillende schermen. Dan kan ik me voorstellen dat sommige ontwikkelaars er voor kiezen om de kleine (en de grote) schermen niet te ondersteunen.
Ja.. Zo ook Chesspresso..quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb ook een wildfire, ik begin me er alleen wel aan te irriteren. Heb hem dan wel geroot en overgeclockt maar nog steeds is hij vrij traag en tegenwoordig worden heel veel apps helemaal niet ondersteund voor de wildfire. Gruwelijk irritant
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Aan het "JAAAAHHHH kutzooi" en "wat een nepshit weer" te horen is het niet meer nodig
Ik wil ook, maar we hebben geen melk in huis. Nouja, dan maar een lekker groot glas home-made spa roodquote:
Net vers ingeschonkenquote:
i needz it, ben zo suf als watquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:58 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik wil ook, maar we hebben geen melk in huis. Nouja, dan maar een lekker groot glas home-made spa rood
Wat doe jij(je katten) toch met je spullenquote:
Katten hebben niets gedaan, iPod wordt gewoon extreem veel gebruikt. Hij start niet op meer opquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat doe jij(je katten) toch met je spullen
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Katten hebben niets gedaan, iPod wordt gewoon extreem veel gebruikt. Hij start niet op meer op
Zodra ik wakker wordt gaat hij aan, i neeeeeeeeeeeeeeeed it!
RIP.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Aan het "JAAAAHHHH kutzooi" en "wat een nepshit weer" te horen is het niet meer nodig
Niets, deudquote:
Oh herkenbaar! En dan even flink schelden als weer eens je teen gestoten hebt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:41 schreef SummerBreeze het volgende:
Goffer. Ik loop net in volle vaart tegen de salontafel op. Teen tegen de poot. Nu doet het pijn *pruil*
Ik kan hem niet pijnvrij bewegen.
en dan te bedenken dat dit al de derde keer deze week is dat ik een teen keihard stoot: zondag mjn rechtervoet tegen de poot van de bank, gisteren weer mijn rechtervoet tegen de zijkant van de bank en nu dan mijn linkervoet tegen de tafel. Zal ik voortaan bij het opstaan maar meteen werkschoenen met stalen neuzen aantrekken?
Blijven proberenquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niets, deudSoms kn hij niet meer opladen via mac maar wel als je hem in stopcontact stopt, nu gedaan, maar er gebeurd niets meer. Hij kan sowieso niet leeg zijn, hij is gister toen ik naar huis ging van werk uit de lader gehaald
Je moest toch al naar de apple store, tochquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yeaff kijken voor garantie, dat wordt straks gelijk maar nieuwe kopen
pinball op de Ipadquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Blijven proberen
welke game eigenlijk?
Altijd leuk elkaars scores verslaan.quote:
Ga vandaag niet die kant op, die is helemaal op leidse. Straks eerst lunchdate, meeten op CS, en na t lunchen richting amstelveen dus mjaaaaquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Je moest toch al naar de apple store, toch
Zeker als ik fruit kan verslaan, dat zijn zeldzame momenten!quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Altijd leuk elkaars scores verslaan.
Arme Shar, wel goed dat het een keer niet door de kattebeesten komtquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yeaff kijken voor garantie, dat wordt straks gelijk maar nieuwe kopen
Dan wat lastig, geniet van date en meet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ga vandaag niet die kant op, die is helemaal op leidse. Straks eerst lunchdate, meeten op CS, en na t lunchen richting amstelveen dus mjaaaa
hehe, mag ook wel eens toch.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zeker als ik fruit kan verslaan, dat zijn zeldzame momenten!
Voorgeprogrammeerdquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
bon: 26-03 ...... DAT MEEN JE NIET!!! 2 DAGEN BUITEN GARANTIE![]()
![]()
troll iPod![]()
omg te lame....quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
troll iPod![]()
gewoon garantie claimen...quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
troll iPod![]()
Date als inquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ga vandaag niet die kant op, die is helemaal op leidse. Straks eerst lunchdate, meeten op CS, en na t lunchen richting amstelveen dus mjaaaa
Het 2equote:Op woensdag 28 maart 2012 10:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Date als in![]()
Of date alsin bij kletsen met een vriendin?
ik ga wel even langsquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:26 schreef Altron het volgende:
[..]
omg te lame....![]()
Ik had het een paar weken terug met m'n vid kaart die verrot ging , die viel 2 dagen BINNEN DE GARANTIE = win lol.
Scheelde me weer 600/700 euro....
Normaal heb ik niet zo'n geluk met dat soort dingen..
Gewoon een jonge gast uitkiezen van de store, lief kijken komt het goedquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga wel even langseven lief kijken enzo
Apple = apple nerds in winkel. Shar is babe.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha , dan moet het goed gaan komenquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
En een kort strak jurkje aan met hoge hakken!quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ben je gek, veel te koud voor en ga niet op hoge hakken shoppen! Zonder die zooi lukt het meestal ook welquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En een kort strak jurkje aan met hoge hakken!
En dan voor de balie ''Oops ik liet wat vallen'' /shar buigt voorover.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En een kort strak jurkje aan met hoge hakken!
Wat nou koud, het is bijna 20 graden!quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ben je gek, veel te koud voor en ga niet op hoge hakken shoppen! Zonder die zooi lukt het meestal ook welLet's try it
die heb ik al aanquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat nou koud, het is bijna 20 graden!
Oke voorruit strakke spijkerbroek dan.
Ik wil ook shoppen....
Of:quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:42 schreef Altron het volgende:
[..]
En dan voor de balie ''Oops ik liet wat vallen'' /shar buigt voorover.
Nieuwe Ipod = in de pocket!
*neemt aardbei mee*quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Of:
Meneer de verkoper, mijn ipod doet het niet meer *insert pruillip*
Wat moet ik nu doen....
[ afbeelding ]
Aardbei optioneel!
ik was bij dat concertquote:
Dan moet je het wel zo doen als op dit plaatje...en niet die aardbei half in je gezicht platdrukken , en dan zo kijken :quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Of:
Meneer de verkoper, mijn ipod doet het niet meer *insert pruillip*
Wat moet ik nu doen....
[ afbeelding ]
Aardbei optioneel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:51 schreef Altron het volgende:
[..]
Dan moet je het wel zo doen als op dit plaatje...en niet die aardbei half in je gezicht platdrukken , en dan zo kijken :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik las wat andersquote:
Waar het hart vol van is?quote:
Nee, ik las geen bloed.quote:
quote:
Awesome, de Big Mac Banditquote:
Zelfde probleem hier, benieuwd wanneer vodafone gaat bellenquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo, met die datalimiet van tegenwoordig betaal ik juist meer als ik sim only gaMet zoveel belminuten die ik in mijn leven nog niet op ga krijgen
Op dit moment nog onbeperkt internet, maar dat is dus als ik verleng of een nieuwe abo aanga zeker afgelopen. Ik heb alleen geen idee hoe dat zit als ik niets doe. Houd ik dan de oude voorwaarden?
Me three!quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier, benieuwd wanneer vodafone gaat bellen
Ben net weer binnen na een uur buiten te hebben gewandeld in de pauze. Nu zin in werk zien te vindenquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:47 schreef Poit het volgende:
IIIK HEEEB ZIIIN OOOM NAAARR BUITENNNN TEEE GAAAANNNNNN
Net effe thuis gegeten buiten in het zonnetje.....HEERLIJK!!!quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:47 schreef Poit het volgende:
IIIK HEEEB ZIIIN OOOM NAAARR BUITENNNN TEEE GAAAANNNNNN
Aaah schön ja !quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[ http://img694.imageshack.us/img694/2517/photol10.jpg (copy/paste deze link) ]
Avengers
Lekker bezig Fruitquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:59 schreef SuperFruitig het volgende:
dafuq?
http://img694.imageshack.us/img694/2517/photol10.jpg (copy/paste deze link)
http://img694.imageshack.us/img694/2517/photol10.jpghttp://img694.imageshack.us/img694/2517/photol10.jpghttp://img694.imageshack.us/img694/2517/photol10.jpg (copy/paste deze link)
http://www.google.com
Ondanks m'n voorkeur voor redheads vind ik haar toch echt leuker met blond haar..quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[ http://img694.imageshack.us/img694/2517/photol10.jpg (copy/paste deze link) ]
Avengers
Sja daar ben ik het normaal wel mee eens...quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ondanks m'n voorkeur voor redheads vind ik haar toch echt leuker met blond haar..
High five!quote:
Nee joh gekkie!!quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op Summer Glau
[ afbeelding ]
Het enige dat ze volgens mij met elkaar gemeen hebben is dat ik ze allebei niet knap vindquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op Summer Glau
[ afbeelding ]
Dat mag, meer voor mijquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het enige dat ze volgens mij met elkaar gemeen hebben is dat ik ze allebei niet knap vind
Klopt, blijft gewoon het enge meisje van de Adams Family, maar dan met flinke tetten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:20 schreef STING het volgende:
[..]
Dat mag, meer voor mij
Christina Ricci vind je dan waarschijnlijk ook niets?
[ afbeelding ]
Hehe, ik zie bij haar altijd eigenlijk Sleepy Hollow voor mequote:Op woensdag 28 maart 2012 16:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, blijft gewoon het enge meisje van de Adams Family, maar dan met flinke tetten.
Ditquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, blijft gewoon het enge meisje van de Adams Family, maar dan met flinke tetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:02 schreef Poit het volgende:
Ik geniet anders ook van de zon!!Goeie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben echt on a roll vandaagHeb al in java zitten frunniken, html/css/js zitten kloppen, in photoshop een shitload aan icoontjes ontworpen en ben nu in alle heerlijkheid in flash builder bezig
de werkflowkoester die
![]()
Hey!quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Goeie!
Ik ben echt on a roll vandaagHeb al in java zitten frunniken, html/css/js zitten kloppen, in photoshop een shitload aan icoontjes ontworpen en ben nu in alle heerlijkheid in flash builder bezig
de werkflowkoester die
Nee joh!quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:56 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat een fijne pagina om even door te kijken
Ik heb altijd al een zwak voor Jessica Alba gehad na de serie Dark angel.
[ afbeelding ]
Sowieso ook! Kijk ook uit naar deel 2 maar ik bedoelde dat ik haar voor het eerst zag in Dark Angel en meteen 'verlieft' wasquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee joh!
Jessica Alba in sin city:
Dat is pas goede shit!
Net een Grimbergen triple open getrokken en dat nog op een lege maag. Niet echt handig maar wel erg lekkerquote:
Was ik Willis maar even op dat momentquote:
I know..quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Was ik Willis maar even op dat moment
In plaats daarvan ben je dat gele mormel?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Was ik Willis maar even op dat moment
Haha mormel ook echt. Is wel de goed benaming.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:15 schreef Nebo het volgende:
[..]
In plaats daarvan ben je dat gele mormel?
Vrouwen en lijnen...quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Awesome salade gemaakt!
Yammie, zo is een streng eetregime zo slecht nog niet.
Hmm eerst wel, dan weer niet en nu weer welquote:'Nieuwe PlayStation heeft werknaam Orbis, komt in 2013'
Laatste update: 28 maart 2012 17:48 info
HOOFDDORP - De volgende PlayStation-console heeft als werknaam 'Orbis' en verschijnt aan het eind van volgend jaar.
Foto: Gamer.nl
Dit meldt Kotaku op basis van een anonieme bron die eerder al eens correcte informatie zou hebben verschaft.
Kotaku meldt dat de nieuwe spelcomputer van Sony geen PlayStation 3-spellen af kan spelen, zoals de PS3 dat aanvankelijk wel deed met PlayStation 2-games. Als maatregel tegen tweedehands games zou ieder spel gekoppeld worden aan een Sony Entertainment Network-account. De games die beschikbaar komen voor het apparaat zijn volgens de bron net als bij de Vita zowel digitaal verkrijgbaar, als fysiek op blu-ray-formaat.
De bron sprak verder over enkele specificaties van Orbis, dat als processor een AMD x64-CPU zou gebruiken en voor zijn grafische kaart een AMD Southern Islands-GPU. Volgens eerdere geruchten zou de opvolger van de Xbox 360 een vergelijkbare grafische kaart krijgen.
De videokaart moet het apparaat in staat stellen om games weer te geven op een resolutie van 4096 x 2160, of 1080p wanneer er sprake is van 3D-beelden. Tijdens de Consumer Electronics Show afgelopen december heeft Sony ook televisies en blu-ray-spelers getoond die deze '4k'-resolutie ondersteunen.
Ontwikkelingskits
Een voorlopige versie van de Orbis zou inmiddels al aan een selecte groep ontwikkelaars zijn verstuurd als ontwikkelingskit. Hier begon uitgever Sony volgens de bron begin dit jaar mee, rond het plaatsvinden van de Game Developers Conference zouden geüpdatete versies zijn verstrekt. Kotaku bericht verder dat aan het eind van dit jaar een meer definitieve versie beschikbaar komt.
De weblog speculeert ook over de naam van het apparaat. Orbis is Latijn voor cirkel, of cirkelachtige beweging; een bekende Latijnse term is Orbis Vita, "cirkel des levens". Sony, dat weigert op de geruchten in te gaan, heeft wel de domeinnaam orbis.scedev.net geregistreerd. Eerder nam Sony soortgelijke websites in gebruik voor de PlayStation Vita, die toen nog de werknaam Next Generation Portable (NGP) droeg.
Ahja ik had je friend invite geaccept. Ik zat toen druk ofzo weet ik niet meer, beetje chaotisch. Maarquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:57 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hey!
Ik heb je gevonden![]()
Jouw kwam ik laatst tegen bij Battlefield 3. Ik spawnde in je scout helikopter en deed ook meteen een party invite omdat wij maar met zijn 3en waren nog
Drugzbunny NL
!!!!!quote:
HAHA, DAN MOET JE JE NICK VERANDERENquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
GEWOON DIE NIEUWE XBOX OP DE E3 laten zien
Ik geloof nog in die konijn in hoge hoed.
Datquote:
Dan wordt het AQgayLA720mannengepijptquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
HAHA, DAN MOET JE JE NICK VERANDEREN
what she saidquote:
en dit.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan wordt het AQgayLA720mannengepijpt
IK OOK!quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:23 schreef Pheno het volgende:
We horen het in juni wel. I'll be there.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
IK OOK!Dan zie je het zelfs beter dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet het doen met een verrekijker.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
en in te kleine oncomfortabele stoeltjes 50 minuten wachten op de bobo's van Sonyquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zie je het zelfs beter dan ik
Ik moet het doen met een verrekijker.
Ik had vorig jaar een prima uitzicht op wat dames die druk bezig waren met een videoshoot, dan wordt wachten leukquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en in te kleine oncomfortabele stoeltjes 50 minuten wachten op de bobo's van Sony
Wat wordt er aangekondigd, kan niet kijken...quote:
A SEQUEL TO ANCHORMAN!!!!!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:21 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Wat wordt er aangekondigd, kan niet kijken...
Die film ken ik niet... is tie goed?quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
A SEQUEL TO ANCHORMAN!!!!!!
[ afbeelding ]
I DON'T KNOW WHAT WE'RE YELLING ABOUT!!!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
A SEQUEL TO ANCHORMAN!!!!!!
[ afbeelding ]
FUCKING CULTUURBARBAAR!quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Die film ken ik niet... is tie goed?
Als je hem met niet al te hoge verwachtingen kijkt wel. Hij is erg erg ERG flauwquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Die film ken ik niet... is tie goed?
60% of the time, it works all the time!quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je hem met niet al te hoge verwachtingen kijkt wel. Hij is erg erg ERG flauwMaar stiekem toch wel heel grappig
* Poit zet em stiekem op z'n watchlistquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je hem met niet al te hoge verwachtingen kijkt wel. Hij is erg erg ERG flauwMaar stiekem toch wel heel grappig
Loop maar gewoon langs de FRSquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:36 schreef wc-eend het volgende:
Zal vanavond eens een torrentje schijfje zoeken...
Ik fiets er bijna elke dag 2 keer langs!quote:
Ja langs was misschien niet het beste woord om te gebruikenquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik fiets er bijna elke dag 2 keer langs!
Ken film wel, genoeg over gehoord. Maar nooit gezienquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Serieus kent bijna niemand hier anchorman?
Ken wel meer films niet, die andere waarschijnlijk geweldig vindenquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik probeer juist minder nerd te zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
WTF? Jullie zijn toch nerds, ga die film een snel kijken
(oh en in mijn wereld is nerd een positief woord!)
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik probeer juist minder nerd te zijn.
Ik wel, waar moet ik mij melden?quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
quote:
Merk er zelf weinig vanquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Nerd zijn is awesome!! Nerd is het nieuwe sexy!!!!
Je bent ook niet omringt door de juiste mensen!quote:
Jawelquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hoaxquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Nerd zijn is awesome!! Nerd is het nieuwe sexy!!!!
Nerdsquote:
I knowquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je bent ook niet omringt door de juiste mensen!
Of anders op z'n minst sinds 1984quote:
EINDELIJK!quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In het rijtje coole mensen. Welkom!
Daar val ik sowieso binnenquote:
Awesome!!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:19 schreef Reintji het volgende:
[..]
Psst, heb nu zelfs een ruitjes bloes aan met borstzak en korte mouw!
Vergeet niet een pen in borstzakje te stoppen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:19 schreef Reintji het volgende:
[..]
Psst, heb nu zelfs een ruitjes bloes aan met borstzak en korte mouw!
Eén penquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vergeet niet een pen in borstzakje te stoppen!
ok, en nu?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vergeet niet een pen in borstzakje te stoppen!
Heb er nu 4 op zakquote:
Vergeet de GAM SC BBQ nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:25 schreef Poit het volgende:
Over nerds gesproken.. Hoe is het met de GAM SC Grooveshark playlist??
hehehequote:
always willquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:26 schreef STING het volgende:
[..]
I see we have some room for improvement
Truequote:
Daaromquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:30 schreef STING het volgende:
[..]
Je moet toch ook doelen hebben in je leven
Wat je wie pas doelen hebben! Keepers!quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:30 schreef STING het volgende:
[..]
I know nothing.quote:
Zekerquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:30 schreef STING het volgende:
[..]
In juni bij jou toch?quote:
Als het dakterras af is geen probleem, maar anders gaat het niet passenquote:
En zodra ze van het veld af zijn, zijn ze doelloosquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat je wie pas doelen hebben! Keepers!
Bij mij is het grote verschil met vroeger, dat ik geen geduld meer heb om veel tijd te stoppen in spellen. Resultaat is dat ik nu aardig wat spellen heb gekocht de afgelopen jaren, die ik nog maar nauwelijks heb aangeraaktquote:
quote:
quote:
Dus het plaatje kloptquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Bij mij is het grote verschil met vroeger, dat ik geen geduld meer heb om veel tijd te stoppen in spellen. Resultaat is dat ik nu aardig wat spellen heb gekocht de afgelopen jaren, die ik nog maar nauwelijks heb aangeraaktEr komen er ook gewoon teveel uit
Nou ja, bij mij niet helemaal, ik heb ze op het moment niet ter display staanquote:
Ah ja, ik ook niet in een display of wat dan ook, maar het klopt wel. Komen maar games bij, en doe er geen kut meequote:Op donderdag 29 maart 2012 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Nou ja, bij mij niet helemaal, ik heb ze op het moment niet ter display staan
Het ironische is nog zelfs, dat ik met vrienden voornamelijk oude spellen speel, rond 2003quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah ja, ik ook niet in een display of wat dan ook, maar het klopt wel. Komen maar games bij, en doe er geen kut mee
Koop dan ook een Xbox!quote:
Bij mij heeft het meer te maken met het aanbod. Ik krijg en koop best veel en dan is het snel er doorheen jakkeren en op de plank. Dus ik speel ze wel uit. Ik heb net AC: brotherhood eens uitgespeeld. Ik loop wat achterquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Bij mij is het grote verschil met vroeger, dat ik geen geduld meer heb om veel tijd te stoppen in spellen. Resultaat is dat ik nu aardig wat spellen heb gekocht de afgelopen jaren, die ik nog maar nauwelijks heb aangeraaktEr komen er ook gewoon teveel uit
Ik heb nog op mijn "ToDo list" staan:quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij heeft het meer te maken met het aanbod. Ik krijg en koop best veel en dan is het snel er doorheen jakkeren en op de plank. Dus ik speel ze wel uit. Ik heb net AC: brotherhood eens uitgespeeld. Ik loop wat achter
quote:
quote:
Allesquote:
Platformfanboysquote:
quote:
Ik ben nu bezig om mijn backlog weg te werken, even geen nieuwe games.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij heeft het meer te maken met het aanbod. Ik krijg en koop best veel en dan is het snel er doorheen jakkeren en op de plank. Dus ik speel ze wel uit. Ik heb net AC: brotherhood eens uitgespeeld. Ik loop wat achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Heb laatst Journey uitgespeeld.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:12 schreef Rossdale het volgende:
O nee wacht, Metal Gear Solid collection, Goldeneye remake en Darkness 2 ook nog
daar hoor ik echt steeds betere dingen over iddquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb laatst Journey uitgespeeld.
Echt een toppertje
Heel vet hoe ze in zo'n minimale setting zoveel sfeer hebben weten te proppen!Love the game..
Sfeer zag er goed uit, helaas geen demo zodat ik zelf kan testen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Echt een toppertje
Heel vet hoe ze in zo'n minimale setting zoveel sfeer hebben weten te proppen!Love the game..
Steam is idd evilquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
zo herkenbaar
*kijkt naar steamcatalogus......
Steamquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
zo herkenbaar
*kijkt naar steamcatalogus......
Imo komen er ook teveel matige halfbakken niet originele games uit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
quote:
ik hoop vandaag eindelijk PoP uit te spelen...quote:
Ja, dat is ook zo. Steeds makkelijker, dumbed down, jip & janneke, henk & ingridquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:17 schreef Altron het volgende:
[..]
Imo komen er ook teveel matige halfbakken niet originele games uit.
Een demo zal nooit het gevoel kunnen geven wat de full game geeft. Het eerste uurtje heb je namelijk vooral een WTF ben ik aan het doen gevoel, maar toch blijf je lopen. Er zitten een paar enorm vette stukken in de game. En hij duurt niet zo lang (iets wat mij maar al te goed uitkomt, speel ik nog eens wat uitquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Sfeer zag er goed uit, helaas geen demo zodat ik zelf kan testen.
Ja maar dat was bekend toch van de game? Dat had je kunnen wetenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik hoop vandaag eindelijk PoP uit te spelen...
dat spel is echt -te- makkelijk (maar speel niet snel, dus dat scheelt)
daarna moet ik nog maar even kijken wat ik uit ga spelen..
ik lees niet echt reviews (meer) dus hoewel ik het had kunnen weten, wist ik et nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar dat was bekend toch van de game? Dat had je kunnen weten
Vorig weekend ook gedownload en in een ruk uitgespeeld. Prachtig hoe ze je mee laten leven met een stil en verder op het oog vrij zielloos personage. Die muziek, die settingquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Echt een toppertje
Zoveel games waar ik in bezig ben. Moet echt kappen met kopen en games finishen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:18 schreef mschol het volgende:
ik hoop vandaag eindelijk PoP uit te spelen...
dat spel is echt -te- makkelijk (maar speel niet snel, dus dat scheelt)
daarna moet ik nog maar even kijken wat ik uit ga spelen..
Gaat dus op mijn to buy lijstje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Een demo zal nooit het gevoel kunnen geven wat de full game geeft. Het eerste uurtje heb je namelijk vooral een WTF ben ik aan het doen gevoel, maar toch blijf je lopen. Er zitten een paar enorm vette stukken in de game. En hij duurt niet zo lang (iets wat mij maar al te goed uitkomt, speel ik nog eens wat uit)
Neem daarbij ook de geniale online gameplay, soms ben je samen, soms alleen, samen kan je elkaar helpen, of niet, je kijkt maar. Maar je kent elkaar in ieder geval niet. Echt heel tof gedaan
Ik wil hem wel lenen als ik klaar ben met zelda/portal 2quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Een demo zal nooit het gevoel kunnen geven wat de full game geeft. Het eerste uurtje heb je namelijk vooral een WTF ben ik aan het doen gevoel, maar toch blijf je lopen. Er zitten een paar enorm vette stukken in de game. En hij duurt niet zo lang (iets wat mij maar al te goed uitkomt, speel ik nog eens wat uit)
Neem daarbij ook de geniale online gameplay, soms ben je samen, soms alleen, samen kan je elkaar helpen, of niet, je kijkt maar. Maar je kent elkaar in ieder geval niet. Echt heel tof gedaan
Het is een psn game.. Moet je maar bij me komen spelenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil hem wel lenen als ik klaar ben met zelda/portal 2
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
Vorig weekend ook gedownload en in een ruk uitgespeeld. Prachtig hoe ze je mee laten leven met een stil en verder op het oog vrij zielloos personage. Die muziek, die setting![]()
okayquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is een psn game.. Moet je maar bij me komen spelen
quote:
Morgenavond weer even lekker met jezelf spelen dus?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga morgenavond weer lekker met zelda
Indeedquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Morgenavond weer even lekker met jezelf spelen dus?
Lekkere soundtrack juistquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Het is dat SarJo, Samuel L Jackson, Chris Hemsworth en RDJ in Avengers zitten, anders zou ik geneigd zijn die hele film te skippen. De soundtrack:
1. "Live to Rise" - Soundgarden
2. "I'm Alive" - Shinedown
3. "Dirt and Roses" - Rise Against
4. "Even If I Could" - Papa Roach
5. "Unbroken" - Black Veil Brides
6. "Breath" - Scott Weiland
7. "Comeback" - Redlight King
8. "Into the Blue" - Bush
9. "A New Way to Bleed (Photek Remix)" - Evanescence
10. "Count Me Out" - PUSHERJONES
11. "Shoot to Thrill" - Theory of a Deadman
12. "Wherever I Go" - Buckcherry
13. "From Out of Nowhere" - Five Finger Death Punch
14. "Shake the Ground" - Cherri Bomb
Additional track on the international release:
15. "Pistols At Dawn" - Kasabian
12 jaar geleden jaquote:
Oude rock/metalquote:
Zeker wetenquote:
ik wil nog zat films zien, maar telkens als ik bij de bioscoop kom heb ik iets van: dat komt later welquote:
Kan altijd later nog thuis onderuit hangend op de bank tochquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil nog zat films zien, maar telkens als ik bij de bioscoop kom heb ik iets van: dat komt later wel
Thuis gaat ook bestquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil nog zat films zien, maar telkens als ik bij de bioscoop kom heb ik iets van: dat komt later wel
Voegah! Ging ik bijna elke week.. Laatste film waar ik nu naar toe ben geweest is New Kids Nitro.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Thuis gaat ook best
Al ga ik sowieso wel 1x per maand naar de bios
Vroegah zelfs skippen van lessen om naar de bios te gaanquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Voegah! Ging ik bijna elke week.. Laatste film waar ik nu naar toe ben geweest is New Kids Nitro.
Laatste film in de bios voor mij is Dark of the Moon.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Voegah! Ging ik bijna elke week.. Laatste film waar ik nu naar toe ben geweest is New Kids Nitro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |