Afvallen is de nieuwe mode.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:44 schreef AQuila360 het volgende:
nogmaals de vetste telefoon ooit is nog steeds de HD2
I know, het resizen is het probleem. Je hebt het XDAdevelopers forum waar mensen onder andere apps resizen voor de wildfire, maar dat zijn allemaal van die hobbyisten en vaak werkt het alsnog voor geen meter...quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
onze app wel
Maar je hebt geen idee hoeveel gezeik het is met al die verschillende schermen. Dan kan ik me voorstellen dat sommige ontwikkelaars er voor kiezen om de kleine (en de grote) schermen niet te ondersteunen.
Ja.. Zo ook Chesspresso..quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb ook een wildfire, ik begin me er alleen wel aan te irriteren. Heb hem dan wel geroot en overgeclockt maar nog steeds is hij vrij traag en tegenwoordig worden heel veel apps helemaal niet ondersteund voor de wildfire. Gruwelijk irritant
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Aan het "JAAAAHHHH kutzooi" en "wat een nepshit weer" te horen is het niet meer nodig
Ik wil ook, maar we hebben geen melk in huis. Nouja, dan maar een lekker groot glas home-made spa roodquote:
Net vers ingeschonkenquote:
i needz it, ben zo suf als watquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:58 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik wil ook, maar we hebben geen melk in huis. Nouja, dan maar een lekker groot glas home-made spa rood
Wat doe jij(je katten) toch met je spullenquote:
Katten hebben niets gedaan, iPod wordt gewoon extreem veel gebruikt. Hij start niet op meer opquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat doe jij(je katten) toch met je spullen
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Katten hebben niets gedaan, iPod wordt gewoon extreem veel gebruikt. Hij start niet op meer op
Zodra ik wakker wordt gaat hij aan, i neeeeeeeeeeeeeeeed it!
RIP.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Aan het "JAAAAHHHH kutzooi" en "wat een nepshit weer" te horen is het niet meer nodig
Niets, deudquote:
Oh herkenbaar! En dan even flink schelden als weer eens je teen gestoten hebt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:41 schreef SummerBreeze het volgende:
Goffer. Ik loop net in volle vaart tegen de salontafel op. Teen tegen de poot. Nu doet het pijn *pruil*
Ik kan hem niet pijnvrij bewegen.
en dan te bedenken dat dit al de derde keer deze week is dat ik een teen keihard stoot: zondag mjn rechtervoet tegen de poot van de bank, gisteren weer mijn rechtervoet tegen de zijkant van de bank en nu dan mijn linkervoet tegen de tafel. Zal ik voortaan bij het opstaan maar meteen werkschoenen met stalen neuzen aantrekken?
Blijven proberenquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niets, deudSoms kn hij niet meer opladen via mac maar wel als je hem in stopcontact stopt, nu gedaan, maar er gebeurd niets meer. Hij kan sowieso niet leeg zijn, hij is gister toen ik naar huis ging van werk uit de lader gehaald
Je moest toch al naar de apple store, tochquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yeaff kijken voor garantie, dat wordt straks gelijk maar nieuwe kopen
pinball op de Ipadquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Blijven proberen
welke game eigenlijk?
Altijd leuk elkaars scores verslaan.quote:
Ga vandaag niet die kant op, die is helemaal op leidse. Straks eerst lunchdate, meeten op CS, en na t lunchen richting amstelveen dus mjaaaaquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Je moest toch al naar de apple store, toch
Zeker als ik fruit kan verslaan, dat zijn zeldzame momenten!quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Altijd leuk elkaars scores verslaan.
Arme Shar, wel goed dat het een keer niet door de kattebeesten komtquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yeaff kijken voor garantie, dat wordt straks gelijk maar nieuwe kopen
Dan wat lastig, geniet van date en meet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ga vandaag niet die kant op, die is helemaal op leidse. Straks eerst lunchdate, meeten op CS, en na t lunchen richting amstelveen dus mjaaaa
hehe, mag ook wel eens toch.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zeker als ik fruit kan verslaan, dat zijn zeldzame momenten!
Voorgeprogrammeerdquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
bon: 26-03 ...... DAT MEEN JE NIET!!! 2 DAGEN BUITEN GARANTIE![]()
![]()
troll iPod![]()
omg te lame....quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
troll iPod![]()
gewoon garantie claimen...quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
troll iPod![]()
Date als inquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ga vandaag niet die kant op, die is helemaal op leidse. Straks eerst lunchdate, meeten op CS, en na t lunchen richting amstelveen dus mjaaaa
Het 2equote:Op woensdag 28 maart 2012 10:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Date als in![]()
Of date alsin bij kletsen met een vriendin?
ik ga wel even langsquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:26 schreef Altron het volgende:
[..]
omg te lame....![]()
Ik had het een paar weken terug met m'n vid kaart die verrot ging , die viel 2 dagen BINNEN DE GARANTIE = win lol.
Scheelde me weer 600/700 euro....
Normaal heb ik niet zo'n geluk met dat soort dingen..
Gewoon een jonge gast uitkiezen van de store, lief kijken komt het goedquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga wel even langseven lief kijken enzo
Apple = apple nerds in winkel. Shar is babe.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha , dan moet het goed gaan komenquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
En een kort strak jurkje aan met hoge hakken!quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ben je gek, veel te koud voor en ga niet op hoge hakken shoppen! Zonder die zooi lukt het meestal ook welquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En een kort strak jurkje aan met hoge hakken!
En dan voor de balie ''Oops ik liet wat vallen'' /shar buigt voorover.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En een kort strak jurkje aan met hoge hakken!
Wat nou koud, het is bijna 20 graden!quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ben je gek, veel te koud voor en ga niet op hoge hakken shoppen! Zonder die zooi lukt het meestal ook welLet's try it
die heb ik al aanquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat nou koud, het is bijna 20 graden!
Oke voorruit strakke spijkerbroek dan.
Ik wil ook shoppen....
Of:quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:42 schreef Altron het volgende:
[..]
En dan voor de balie ''Oops ik liet wat vallen'' /shar buigt voorover.
Nieuwe Ipod = in de pocket!
*neemt aardbei mee*quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Of:
Meneer de verkoper, mijn ipod doet het niet meer *insert pruillip*
Wat moet ik nu doen....
[ afbeelding ]
Aardbei optioneel!
ik was bij dat concertquote:
Dan moet je het wel zo doen als op dit plaatje...en niet die aardbei half in je gezicht platdrukken , en dan zo kijken :quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Of:
Meneer de verkoper, mijn ipod doet het niet meer *insert pruillip*
Wat moet ik nu doen....
[ afbeelding ]
Aardbei optioneel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:51 schreef Altron het volgende:
[..]
Dan moet je het wel zo doen als op dit plaatje...en niet die aardbei half in je gezicht platdrukken , en dan zo kijken :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik las wat andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |