Arme Shar, wel goed dat het een keer niet door de kattebeesten komtquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yeaff kijken voor garantie, dat wordt straks gelijk maar nieuwe kopen
Dan wat lastig, geniet van date en meet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ga vandaag niet die kant op, die is helemaal op leidse. Straks eerst lunchdate, meeten op CS, en na t lunchen richting amstelveen dus mjaaaa
hehe, mag ook wel eens toch.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zeker als ik fruit kan verslaan, dat zijn zeldzame momenten!
Voorgeprogrammeerdquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
bon: 26-03 ...... DAT MEEN JE NIET!!! 2 DAGEN BUITEN GARANTIE![]()
![]()
troll iPod![]()
omg te lame....quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
troll iPod![]()
gewoon garantie claimen...quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
troll iPod![]()
Date als inquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ga vandaag niet die kant op, die is helemaal op leidse. Straks eerst lunchdate, meeten op CS, en na t lunchen richting amstelveen dus mjaaaa
Het 2equote:Op woensdag 28 maart 2012 10:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Date als in![]()
Of date alsin bij kletsen met een vriendin?
ik ga wel even langsquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:26 schreef Altron het volgende:
[..]
omg te lame....![]()
Ik had het een paar weken terug met m'n vid kaart die verrot ging , die viel 2 dagen BINNEN DE GARANTIE = win lol.
Scheelde me weer 600/700 euro....
Normaal heb ik niet zo'n geluk met dat soort dingen..
Gewoon een jonge gast uitkiezen van de store, lief kijken komt het goedquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga wel even langseven lief kijken enzo
Apple = apple nerds in winkel. Shar is babe.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha , dan moet het goed gaan komenquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
En een kort strak jurkje aan met hoge hakken!quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ben je gek, veel te koud voor en ga niet op hoge hakken shoppen! Zonder die zooi lukt het meestal ook welquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En een kort strak jurkje aan met hoge hakken!
En dan voor de balie ''Oops ik liet wat vallen'' /shar buigt voorover.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En een kort strak jurkje aan met hoge hakken!
Wat nou koud, het is bijna 20 graden!quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ben je gek, veel te koud voor en ga niet op hoge hakken shoppen! Zonder die zooi lukt het meestal ook welLet's try it
die heb ik al aanquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat nou koud, het is bijna 20 graden!
Oke voorruit strakke spijkerbroek dan.
Ik wil ook shoppen....
Of:quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:42 schreef Altron het volgende:
[..]
En dan voor de balie ''Oops ik liet wat vallen'' /shar buigt voorover.
Nieuwe Ipod = in de pocket!
*neemt aardbei mee*quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Of:
Meneer de verkoper, mijn ipod doet het niet meer *insert pruillip*
Wat moet ik nu doen....
[ afbeelding ]
Aardbei optioneel!
ik was bij dat concertquote:
Dan moet je het wel zo doen als op dit plaatje...en niet die aardbei half in je gezicht platdrukken , en dan zo kijken :quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Of:
Meneer de verkoper, mijn ipod doet het niet meer *insert pruillip*
Wat moet ik nu doen....
[ afbeelding ]
Aardbei optioneel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:51 schreef Altron het volgende:
[..]
Dan moet je het wel zo doen als op dit plaatje...en niet die aardbei half in je gezicht platdrukken , en dan zo kijken :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik las wat andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |