Probleem waar ik ook tegenaan loop.. Ik weet dat Hi een losse databundel heeft naast spraak.. 20 euro date en 5 euro spraak kan je doen enzo. Denk dat ik naar zoiets overstap..quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo, met die datalimiet van tegenwoordig betaal ik juist meer als ik sim only gaMet zoveel belminuten die ik in mijn leven nog niet op ga krijgen
Teflort heeft ook een aardige actie, maar an sich ben ik best tevreden met Vodafone, goede dekking, nice buitenlandbundel met data en dat heeft telfort dan weer niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Probleem waar ik ook tegenaan loop.. Ik weet dat Hi een losse databundel heeft naast spraak.. 20 euro date en 5 euro spraak kan je doen enzo. Denk dat ik naar zoiets overstap..
Weiger T-Mobile te nemen met dat pauperbereik ondanks lage kosten.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Teflort heeft ook een aardige actie, maar an sich ben ik best tevreden met Vodafone, goede dekking, nice buitenlandbundel met data en dat heeft telfort dan weer niet.
Maar wat moet ik met 700 belminuten? Leuk voor pubersletten maar ik bel dat nooit op
Dan moet je meer bewegen in bed , heb je het vaker.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bohhh.. spierpijn in mijn heupen. Lang geleden dat ik dat gevoeld heb, en vandaag staat er weer een sportschoolbezoekje op de planning.
Hehe, bijna hetzelfde, spierpijn in m'n biceps en vanavond ook een sportschoolbezoekje+fysio in de planning. Maar ff op wat andere spieren focussenquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bohhh.. spierpijn in mijn heupen. Lang geleden dat ik dat gevoeld heb, en vandaag staat er weer een sportschoolbezoekje op de planning.
Mijn 2-jarig contract bij Telfort loopt ook binnenkort af.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kutproviders als Vodafone. Ik heb geen idee wat er gebeurt als ik stilzwijgend verleng. of dat uberhaupt nog mogelijk isUitzuigers
Kan nog steeds een nieuwe telefoon uitzoeken...quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:36 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn 2-jarig contract bij Telfort loopt ook binnenkort af.
Mag ik gaan kiezen, Android of iPhone
Of Windowsquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:36 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn 2-jarig contract bij Telfort loopt ook binnenkort af.
Mag ik gaan kiezen, Android of iPhone
Die heb ik zelf nog. 1x een moederbordje moeten laten vervangen, maar voor de rest een prima ding. Voldoet nog voor me.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:37 schreef Altron het volgende:
[..]
Kan nog steeds een nieuwe telefoon uitzoeken...
Weet niet waar ik voor moet gaan , heb nu nog een HTC desire die me best beviel , maar nu toch wel op is.
Ja is een lekker telefoontje , maar hij begint toch wel traag te worden met veel dingen en m'n accu is steeds sneller leeg , maar ik heb hem dan ook al 2 jaar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik zelf nog. 1x een moederbordje moeten laten vervangen, maar voor de rest een prima ding. Voldoet nog voor me.
Of Windows idd ja, keuzes, keuzes.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of Windows
Ik heb de Nokia Lumia nu in bruikleen voor een review. Op zich werkt het wel handig. maar ik heb zelf geen voorkeur voor mobiele OS.
Heb ook een wildfire, ik begin me er alleen wel aan te irriteren. Heb hem dan wel geroot en overgeclockt maar nog steeds is hij vrij traag en tegenwoordig worden heel veel apps helemaal niet ondersteund voor de wildfire. Gruwelijk irritantquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:41 schreef Poit het volgende:
Heb normaal de Desire maar heb hem wel laten brengen in verband met een hangend power knopje.. Heel vervelend. Heb nu een Wildfire als leentoestel.. Toch wel een behoorlijke stap achteruit hoor.. Damn..
Afleiden met je tixquote:
onze app welquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb ook een wildfire, ik begin me er alleen wel aan te irriteren. Heb hem dan wel geroot en overgeclockt maar nog steeds is hij vrij traag en tegenwoordig worden heel veel apps helemaal niet ondersteund voor de wildfire. Gruwelijk irritant
Aan het "JAAAAHHHH kutzooi" en "wat een nepshit weer" te horen is het niet meer nodigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |