SBquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:15 schreef SummerBreeze het volgende:
goodmorning. Heeft iemand oordopjes voor me?
Hmm..quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog mensen van hier die naar Sensation White gaan? De ticket verkoop stond eerst voor vandaag maar nu opeens voor zaterdag
Armin Only wil ik nog wel eens heen, als het goed is dit jaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm..
Ik zou het niet een hele nacht volhouden op die muziek.. Allemaal net wat te lafjes..
Ooit naar Armen Only geweest.. Wat verschrikkelijk was dat zeg..
Ik wil het wel een keer meemakenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm..
Ik zou het niet een hele nacht volhouden op die muziek.. Allemaal net wat te lafjes..
Ooit naar Armen Only geweest.. Wat verschrikkelijk was dat zeg..
Sensation White, dat is toch staand loungen en mekaar aankijken de hele nacht à 70 euro per kaartje?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog mensen van hier die naar Sensation White gaan? De ticket verkoop stond eerst voor vandaag maar nu opeens voor zaterdag
Het is trouwens wel een goede show hoor.. Was leuke opzet met veel gastartiesten maar ik kan me gewoon niet zo lang vermaken op die muziek..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Armin Only wil ik nog wel eens heen, als het goed is dit jaar.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sensation White, dat is toch staand loungen en mekaar aankijken de hele nacht à 70 euro per kaartje?
Zo kan je het ook omschrijvenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sensation White, dat is toch staand loungen en mekaar aankijken de hele nacht à 70 euro per kaartje?
Heb de vorige shows op dvd en blu-ray dus wil er echt eens bij zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is trouwens wel een goede show hoor.. Was leuke opzet met veel gastartiesten maar ik kan me gewoon niet zo lang vermaken op die muziek..
Ik was met m'n toenmalige vriendin en haar vrienden..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:54 schreef Solique het volgende:
[..]
En met een gezellige groep mensen kom je elke muziekavond/nacht door.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedemorgen...
Zou vandaag eigenlijk gaan shoppen met vriendinnen in Maastricht maar helaas schopte school deze plannen in de war.
Nu ben ik chagrijnig!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik was met m'n toenmalige vriendin en haar vrienden..
Geen geslaagde avond
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedemorgen...
Zou vandaag eigenlijk gaan shoppen met vriendinnen in Maastricht maar helaas schopte school deze plannen in de war.
Nu ben ik chagrijnig!
Wij zijn nu bezig met groepje maken van mensen die gaan want anders zul je ook zien dat mijn lichaam weer de avond verpestquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik was met m'n toenmalige vriendin en haar vrienden..
Geen geslaagde avond
Baaaaaaaaah vervelend babequote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedemorgen...
Nu ben ik chagrijnig!
Fruit's portemonnee slaakt een zucht ter verlichting?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedemorgen...
Nu ben ik chagrijnig!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fruit's portemonnee slaakt een zucht ter verlichting?
Kloptquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Dude! Jij kent me nog niet zo goed of wel
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
DAFUQ GA JE NIET MEE NAAR TENAC LUL
Ik ben zo'n geemancipeerd tutje dat het liefst alles zelf betaald.quote:
Nou dan moet ik maar de hele avond met Shar knuffelen, er zit niets anders op!quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou dan moet ik maar de hele avond met Shar knuffelen, er zit niets anders op!
Ben 4x naar Black gegaan , white was te soft imo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Primaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Omdat we al verloofd zijn?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Poit waarom ga je niet gewoon verkering vragen aan Shar?
Maar dat is niet voor het echt!quote:
Fruit wil je verkering met mij?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Poit waarom ga je niet gewoon verkering vragen aan Shar?
Shar is een expert in backflipsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fruit wil je verkering met mij?
[ afbeelding ]
YES HOI HOI HOIquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fruit wil je verkering met mij?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Prima
Weet ik dat ze in goede handen is..
En die knuffel die ik nou van jou tegoed heb kan je ook aan Shar geven.. Geeft ze vast wel door aan meDe droomvrouw
![]()
![]()
Oh hell no..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
met mijn rug?
ik hoor hier smoesjes
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh hell no..
Ik vraag het je minstens 1 keer per dag
quote:
Zekerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:38 schreef SocialDisorder het volgende:
DROWNING POOL DESENSITIZED!!
heerlijk vrolijke en zomerse muziek
Boobies and baseballbats?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:10 schreef SocialDisorder het volgende:
alleen jammer van die album-cover
Jesse Janequote:
Nope, nieuw album!quote:
Ja, dat wist ik.. Maar een nieuw album schreeuwt ook om een nieuwe film..quote:
Eerst Pick of Destiny maar eens op BluRay uitbrengenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik.. Maar een nieuw album schreeuwt ook om een nieuwe film..
Verkoopt beter wanneer er ook een nieuwe film uitkomt!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Eerst Pick of Destiny maar eens op BluRay uitbrengen
Maak er een epische dubbelaar van!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Verkoopt beter wanneer er ook een nieuwe film uitkomt!
Hoop het ooit, al meerdere keren op de planning gestaan maar nog steeds niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Eerst Pick of Destiny maar eens op BluRay uitbrengen
Ditquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maak er een epische dubbelaar van!
Kalm lot!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Godver, nog geen duidelijkheid over mijn scriptie
Wat een gezeur weer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nee bij de fontys gaat dat niet op, maar ik heb een gesprek met hem gehad. En iedere keer zeggen als je dit en dit aanpast is het goed. Dan pas ik het aan en dan komen ze weet met een waslijst van aanpassing aan.
Echt om gek van te worden! En dit is nog maar de casus... kun je nagaan hoe het gaat worden als ik mijn daadwerkelijk scriptie inlever.
Maar ik heb een niet echt standaard onderwerp dus dan moeten ze uit hun eigen richtlijnen en dat schijnt toch moeilijk te zijn.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ahhh jullie zijn lief![]()
![]()
![]()
Als alles goed gaat heb ik over 15 weken mijn diploma en hoef ik nooit meer naar die stomme school!
Hier heb je ook nog een paar ballonnen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
![]()
Als alles goed gaat heb ik over 15 weken mijn diploma en hoef ik nooit meer naar die stomme school!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
Oke krijg net een PM van BBN die stelt voor een circle jerk te houden om Lotje een hart onder de riem te steken.
Ik heb vriendelijk bedankt maar wie weet is de rest wel van de partij.
Wel eens iets van hem gezien, verder kan ik geen mening geven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:26 schreef Poit het volgende:
Iemand bekend met Daniel Arends??
Die kerel is grappig!
hoop het ook voor je schatjequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
![]()
Bekend is een groot woord. Heb 'm een jaar of wat in het Vondelpark gezien, heb toen wel gelachen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:26 schreef Poit het volgende:
Iemand bekend met Daniel Arends??
Die kerel is grappig!
Dan gaan we zeker shoppen!!quote:
Ik ben soort van chick en altijd in voor shoppen!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan gaan we zeker shoppen!!
Ik heb meer chicks nodig in mijn leven!!
Soort van chick? Je bent toch gewoon full-on chick???quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben soort van chick en altijd in voor shoppen!!!
Mogguhquote:Op woensdag 28 maart 2012 07:03 schreef wc-eend het volgende:
Goedemorgen...
Waarom wordt ik nou niet gewoon wakker naast onderstaande
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Dan beter nu dan over 9 dagen toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |