Wat een gezeur weer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nee bij de fontys gaat dat niet op, maar ik heb een gesprek met hem gehad. En iedere keer zeggen als je dit en dit aanpast is het goed. Dan pas ik het aan en dan komen ze weet met een waslijst van aanpassing aan.
Echt om gek van te worden! En dit is nog maar de casus... kun je nagaan hoe het gaat worden als ik mijn daadwerkelijk scriptie inlever.
Maar ik heb een niet echt standaard onderwerp dus dan moeten ze uit hun eigen richtlijnen en dat schijnt toch moeilijk te zijn.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ahhh jullie zijn lief![]()
![]()
![]()
Als alles goed gaat heb ik over 15 weken mijn diploma en hoef ik nooit meer naar die stomme school!
Hier heb je ook nog een paar ballonnen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
![]()
Als alles goed gaat heb ik over 15 weken mijn diploma en hoef ik nooit meer naar die stomme school!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
Oke krijg net een PM van BBN die stelt voor een circle jerk te houden om Lotje een hart onder de riem te steken.
Ik heb vriendelijk bedankt maar wie weet is de rest wel van de partij.
Wel eens iets van hem gezien, verder kan ik geen mening geven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:26 schreef Poit het volgende:
Iemand bekend met Daniel Arends??
Die kerel is grappig!
hoop het ook voor je schatjequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
![]()
Bekend is een groot woord. Heb 'm een jaar of wat in het Vondelpark gezien, heb toen wel gelachen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:26 schreef Poit het volgende:
Iemand bekend met Daniel Arends??
Die kerel is grappig!
Dan gaan we zeker shoppen!!quote:
Ik ben soort van chick en altijd in voor shoppen!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan gaan we zeker shoppen!!
Ik heb meer chicks nodig in mijn leven!!
Soort van chick? Je bent toch gewoon full-on chick???quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben soort van chick en altijd in voor shoppen!!!
Mogguhquote:Op woensdag 28 maart 2012 07:03 schreef wc-eend het volgende:
Goedemorgen...
Waarom wordt ik nou niet gewoon wakker naast onderstaande
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |