SBquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:15 schreef SummerBreeze het volgende:
goodmorning. Heeft iemand oordopjes voor me?
Hmm..quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog mensen van hier die naar Sensation White gaan? De ticket verkoop stond eerst voor vandaag maar nu opeens voor zaterdag
Armin Only wil ik nog wel eens heen, als het goed is dit jaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm..
Ik zou het niet een hele nacht volhouden op die muziek.. Allemaal net wat te lafjes..
Ooit naar Armen Only geweest.. Wat verschrikkelijk was dat zeg..
Ik wil het wel een keer meemakenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm..
Ik zou het niet een hele nacht volhouden op die muziek.. Allemaal net wat te lafjes..
Ooit naar Armen Only geweest.. Wat verschrikkelijk was dat zeg..
Sensation White, dat is toch staand loungen en mekaar aankijken de hele nacht à 70 euro per kaartje?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog mensen van hier die naar Sensation White gaan? De ticket verkoop stond eerst voor vandaag maar nu opeens voor zaterdag
Het is trouwens wel een goede show hoor.. Was leuke opzet met veel gastartiesten maar ik kan me gewoon niet zo lang vermaken op die muziek..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Armin Only wil ik nog wel eens heen, als het goed is dit jaar.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sensation White, dat is toch staand loungen en mekaar aankijken de hele nacht à 70 euro per kaartje?
Zo kan je het ook omschrijvenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sensation White, dat is toch staand loungen en mekaar aankijken de hele nacht à 70 euro per kaartje?
Heb de vorige shows op dvd en blu-ray dus wil er echt eens bij zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is trouwens wel een goede show hoor.. Was leuke opzet met veel gastartiesten maar ik kan me gewoon niet zo lang vermaken op die muziek..
Ik was met m'n toenmalige vriendin en haar vrienden..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:54 schreef Solique het volgende:
[..]
En met een gezellige groep mensen kom je elke muziekavond/nacht door.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedemorgen...
Zou vandaag eigenlijk gaan shoppen met vriendinnen in Maastricht maar helaas schopte school deze plannen in de war.
Nu ben ik chagrijnig!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik was met m'n toenmalige vriendin en haar vrienden..
Geen geslaagde avond
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedemorgen...
Zou vandaag eigenlijk gaan shoppen met vriendinnen in Maastricht maar helaas schopte school deze plannen in de war.
Nu ben ik chagrijnig!
Wij zijn nu bezig met groepje maken van mensen die gaan want anders zul je ook zien dat mijn lichaam weer de avond verpestquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik was met m'n toenmalige vriendin en haar vrienden..
Geen geslaagde avond
Baaaaaaaaah vervelend babequote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedemorgen...
Nu ben ik chagrijnig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |