en in te kleine oncomfortabele stoeltjes 50 minuten wachten op de bobo's van Sonyquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zie je het zelfs beter dan ik
Ik moet het doen met een verrekijker.
Ik had vorig jaar een prima uitzicht op wat dames die druk bezig waren met een videoshoot, dan wordt wachten leukquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en in te kleine oncomfortabele stoeltjes 50 minuten wachten op de bobo's van Sony
Wat wordt er aangekondigd, kan niet kijken...quote:
A SEQUEL TO ANCHORMAN!!!!!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:21 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Wat wordt er aangekondigd, kan niet kijken...
Die film ken ik niet... is tie goed?quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
A SEQUEL TO ANCHORMAN!!!!!!
[ afbeelding ]
I DON'T KNOW WHAT WE'RE YELLING ABOUT!!!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
A SEQUEL TO ANCHORMAN!!!!!!
[ afbeelding ]
FUCKING CULTUURBARBAAR!quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Die film ken ik niet... is tie goed?
Als je hem met niet al te hoge verwachtingen kijkt wel. Hij is erg erg ERG flauwquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Die film ken ik niet... is tie goed?
60% of the time, it works all the time!quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je hem met niet al te hoge verwachtingen kijkt wel. Hij is erg erg ERG flauwMaar stiekem toch wel heel grappig
* Poit zet em stiekem op z'n watchlistquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je hem met niet al te hoge verwachtingen kijkt wel. Hij is erg erg ERG flauwMaar stiekem toch wel heel grappig
Loop maar gewoon langs de FRSquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:36 schreef wc-eend het volgende:
Zal vanavond eens een torrentje schijfje zoeken...
Ik fiets er bijna elke dag 2 keer langs!quote:
Ja langs was misschien niet het beste woord om te gebruikenquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik fiets er bijna elke dag 2 keer langs!
Ken film wel, genoeg over gehoord. Maar nooit gezienquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Serieus kent bijna niemand hier anchorman?
Ken wel meer films niet, die andere waarschijnlijk geweldig vindenquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik probeer juist minder nerd te zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
WTF? Jullie zijn toch nerds, ga die film een snel kijken
(oh en in mijn wereld is nerd een positief woord!)
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik probeer juist minder nerd te zijn.
Ik wel, waar moet ik mij melden?quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |