Was ik Willis maar even op dat momentquote:
I know..quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Was ik Willis maar even op dat moment
In plaats daarvan ben je dat gele mormel?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Was ik Willis maar even op dat moment
Haha mormel ook echt. Is wel de goed benaming.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:15 schreef Nebo het volgende:
[..]
In plaats daarvan ben je dat gele mormel?
Vrouwen en lijnen...quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Awesome salade gemaakt!
Yammie, zo is een streng eetregime zo slecht nog niet.
Hmm eerst wel, dan weer niet en nu weer welquote:'Nieuwe PlayStation heeft werknaam Orbis, komt in 2013'
Laatste update: 28 maart 2012 17:48 info
HOOFDDORP - De volgende PlayStation-console heeft als werknaam 'Orbis' en verschijnt aan het eind van volgend jaar.
Foto: Gamer.nl
Dit meldt Kotaku op basis van een anonieme bron die eerder al eens correcte informatie zou hebben verschaft.
Kotaku meldt dat de nieuwe spelcomputer van Sony geen PlayStation 3-spellen af kan spelen, zoals de PS3 dat aanvankelijk wel deed met PlayStation 2-games. Als maatregel tegen tweedehands games zou ieder spel gekoppeld worden aan een Sony Entertainment Network-account. De games die beschikbaar komen voor het apparaat zijn volgens de bron net als bij de Vita zowel digitaal verkrijgbaar, als fysiek op blu-ray-formaat.
De bron sprak verder over enkele specificaties van Orbis, dat als processor een AMD x64-CPU zou gebruiken en voor zijn grafische kaart een AMD Southern Islands-GPU. Volgens eerdere geruchten zou de opvolger van de Xbox 360 een vergelijkbare grafische kaart krijgen.
De videokaart moet het apparaat in staat stellen om games weer te geven op een resolutie van 4096 x 2160, of 1080p wanneer er sprake is van 3D-beelden. Tijdens de Consumer Electronics Show afgelopen december heeft Sony ook televisies en blu-ray-spelers getoond die deze '4k'-resolutie ondersteunen.
Ontwikkelingskits
Een voorlopige versie van de Orbis zou inmiddels al aan een selecte groep ontwikkelaars zijn verstuurd als ontwikkelingskit. Hier begon uitgever Sony volgens de bron begin dit jaar mee, rond het plaatsvinden van de Game Developers Conference zouden geüpdatete versies zijn verstrekt. Kotaku bericht verder dat aan het eind van dit jaar een meer definitieve versie beschikbaar komt.
De weblog speculeert ook over de naam van het apparaat. Orbis is Latijn voor cirkel, of cirkelachtige beweging; een bekende Latijnse term is Orbis Vita, "cirkel des levens". Sony, dat weigert op de geruchten in te gaan, heeft wel de domeinnaam orbis.scedev.net geregistreerd. Eerder nam Sony soortgelijke websites in gebruik voor de PlayStation Vita, die toen nog de werknaam Next Generation Portable (NGP) droeg.
Ahja ik had je friend invite geaccept. Ik zat toen druk ofzo weet ik niet meer, beetje chaotisch. Maarquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:57 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hey!
Ik heb je gevonden![]()
Jouw kwam ik laatst tegen bij Battlefield 3. Ik spawnde in je scout helikopter en deed ook meteen een party invite omdat wij maar met zijn 3en waren nog
Drugzbunny NL
!!!!!quote:
HAHA, DAN MOET JE JE NICK VERANDERENquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
GEWOON DIE NIEUWE XBOX OP DE E3 laten zien
Ik geloof nog in die konijn in hoge hoed.
Datquote:
Dan wordt het AQgayLA720mannengepijptquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
HAHA, DAN MOET JE JE NICK VERANDEREN
what she saidquote:
en dit.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan wordt het AQgayLA720mannengepijpt
IK OOK!quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:23 schreef Pheno het volgende:
We horen het in juni wel. I'll be there.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
IK OOK!Dan zie je het zelfs beter dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet het doen met een verrekijker.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |