Lieve Fieder, ik heb je verhaal niet helemaal gevolgd, maar ik wil je veel kracht toewensen! Neem lekker de rust die je nodig hebt. Veel sterkte morgen!quote:Op zondag 25 maart 2012 11:36 schreef Fieder het volgende:
Lieve allemaal,
Ik wil jullie heel erg bedanken dat jullie de afgelopen weken met me meegeleefd hebben. Morgen is de curettage, dan kan het afsluiten echt beginnen. Ik heb besloten een paar maanden rust te nemen en lekker van de zomer te gaan genieten. (maar onder voorbehoud, mocht ik eerder terug zijn wil ik er niks over horen)
Ik blijf meelurken hier, af en toe reageren en hoop over een tijd hier mijn streepjes weer te mogen showen.
Ach Fiederquote:Op zondag 25 maart 2012 11:36 schreef Fieder het volgende:
Lieve allemaal,
Ik wil jullie heel erg bedanken dat jullie de afgelopen weken met me meegeleefd hebben. Morgen is de curettage, dan kan het afsluiten echt beginnen. Ik heb besloten een paar maanden rust te nemen en lekker van de zomer te gaan genieten. (maar onder voorbehoud, mocht ik eerder terug zijn wil ik er niks over horen)
Ik blijf meelurken hier, af en toe reageren en hoop over een tijd hier mijn streepjes weer te mogen showen.
*Binnenvalpost*quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:29 schreef Cooki het volgende:
we gaan voor een derde........(limiet moet nog bepaald worden
)
quote:Op zondag 25 maart 2012 11:36 schreef Fieder het volgende:
Lieve allemaal,
Veel geluk met jullie gezinquote:Op zondag 25 maart 2012 11:47 schreef Cooki het volgende:
[..]
*Binnenvalpost*![]()
Lieve dames, ik kom me hier afmelden. De "limiet" is bepaald (5 cycli) en bereikt. Met twee jongens hebben we wel al twee keer geluk gekregen![]()
Ik wens iedereen hier heel snel twee streepjes en ik zie jullie terug in het kleuter-tot-puber topic
En voor Bellelena:![]()
Ahh oké, duidelijkquote:Op zondag 25 maart 2012 11:54 schreef Cooki het volgende:
Lot, dank je, korte limiet ivm mn leeftijd (binnenkort word ik 45)
LBquote:
^^^^^^^^^quote:Op zondag 25 maart 2012 13:55 schreef bellelena het volgende:
[..]
LB
Hoe is het met jou meis? Ik spiekte in het andere topic en zag dat je druk bent met dokterbezoekjes, ik duim wederom mee dat het zoden aan de dijk zet en dat je spoedig tweede streepjes hebt!
Nanuke
Mjaaaa doktersbezoekjes, en bijbehorende ergernisjesquote:Op zondag 25 maart 2012 13:55 schreef bellelena het volgende:
[..]
LB
Hoe is het met jou meis? Ik spiekte in het andere topic en zag dat je druk bent met dokterbezoekjes, ik duim wederom mee dat het zoden aan de dijk zet en dat je spoedig tweede streepjes hebt!
Nanuke
Jij bent gewoon hartstikke zwanger, verschijnselen klinken goed iigquote:Op zondag 25 maart 2012 13:36 schreef bellelena het volgende:
Poppejans: Ja het blijft nog even spannend zo! Ik heb niet een heel erg regelmatige cyclus, gemiddeld 32 dagen maar met uitschieters naar 26 dagen en zelfs een keer 40 dagen gehad. Dus het kan inderdaad ook zomaar zijn dat mijn eisprong een paar dagen later is geweest! Ik heb nu het gemiddelde aangehouden, 32 dagen dus, en met in mijn achterhoofd wanneer we gevrijd hebben. Maar na het vrijen kunnen de zaadjes natuurlijk nog een paar dagen blijven leven, dus het kan zeker dat mijn eisprong iets later was.
Mijn vriend is niet geschrokken gelukkigHij vindt het wel ook heel spannend! En morgen gaan we samen meer testen halen bij de drogist. I'll keep you updated!
Ondertussen is de avondmisselijkheid ook middagmisselijkheid geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Nee nee dat snap ik, maar er komt in ieder geval iets aan. Eerdere dagen bleef het tenminste helemaal blanco en nu was er echt wel duidelijk een streepje te zien dus ik ga er vanuit dat het komende dagen duidelijker wordtquote:Op zondag 25 maart 2012 20:58 schreef Marjolijntje het volgende:
Een heel licht streepje is geen positieve ovu test he? Voor een positieve test moet ie er echt af knallen.. Net zo donker of donkerder dan de controlestreep.
Dankje!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef Marjolijntje het volgende:
OKe, dan had ik je berichtje verkeerd begrepenIk hoop dat je snel je ei vindt!
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:04 schreef Tally het volgende:
Zoë doet heel hard haar best om voor bellelena een tweede streepje te toveren morgenochtendOhh zo moet het zeker wel lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 09:40 schreef bellelena het volgende:
Ja hoor, die wordt al donkerder!!! Whoei! Gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 09:40 schreef bellelena het volgende:
*Speciaal ingelogd op mijn werk omdat ik de streepjes wilde zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duidelijke zaak!!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Een streep is een streep jaquote:Op maandag 26 maart 2012 15:43 schreef nijnepijn het volgende:
Een lichte streep is ook een streep toch? Test is wel even over datum (was van sept 2011).
Whaa, gaat het weer streepjesregenen????quote:Op maandag 26 maart 2012 15:43 schreef nijnepijn het volgende:
Een lichte streep is ook een streep toch? Test is wel even over datum (was van sept 2011).
Dit! Da's heul geen licht streepjequote:Op maandag 26 maart 2012 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is geen lichte streep hoor!
En vlgs mij zei Poppedein van de week dat een oude test vnml risico geeft op vals negatief.
Dus gefeliciteerd maar!
Haha, en vier maanden is ook al best snel! Was dit nu meteen de eerste keer raak?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:06 schreef nijnepijn het volgende:
ow help. Dit is wel heel snel zeg! Bij nummer 1 deden we er 4 maanden over. Dit is echt zo onverwacht.
Ik ook inderdaad.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:39 schreef Brighteyes het volgende:
Bellelena, wat gaaf!
En over dat vroege wakkere worden, dat was voor mij zo herkenbaar, dé reden om te gaan testen.En idd positief. Blijkbaar zijn er dus meer die dat hebben.
Die lezen mijn pm toch niet?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:34 schreef nijnepijn het volgende:
Eerst de familie en vrienden op de hoogte. Er zijn iets te veel bekenden die meelezen.
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:38 schreef nijnepijn het volgende:
over een aantal weken kom ik uit de kast. Pm doe ik niet aan, raden mag natuurlijk altijd
Dat dacht ik ergens gelezen te hebben...quote:Op maandag 26 maart 2012 16:56 schreef mefke79 het volgende:
Nijnepijn gefeliciteerd! En ik had een vermoeden, maar die heeft een dochter...
(Lijnloos, waar heb jij dat van die zoon vandaan dan...?)
Duidelijk inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2012 18:23 schreef nijnepijn het volgende:
Ik heb een tweede test gedaan. Die zegt genoeg denk ik
[ afbeelding ]
That's me right...quote:Op maandag 26 maart 2012 16:57 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Dat dacht ik ergens gelezen te hebben...
Excuse, dat was iemand anders (Amoriel...)![]()
Haha. inderdaad... wat leuk!!!!quote:Op maandag 26 maart 2012 20:42 schreef Amoriel het volgende:
[..]
That's me right...
Ik ben ook niet zo'n hele geheime kloon, linkje van het plaatje van de twee streepjes zou al genoeg moeten zeggen... Ik ga er alleen vanuit dat mijn moeder die hier wel eens meeleest nog niet zo ver gevorderd is op internetgebied ;-) Dus totdat zij het weet, blijf ik hier nog even onder Amoriel.
Ik mag trouwens woensdagochtend voor een echo al. Grote kans dat er niets op te zien is, maar ik ben nu toch echt al drie weken aan het vloeien en ik ben echt bang dat het foute boel is. Geen echte krampen weliswaar, en ik begin ook steeds meer zwangerschapssymtoompjes te krijgen, maar toch.. durf nog niet echt blij te zijn...
En ook ooit samen gepost in het rammelaarstopic!quote:Op maandag 26 maart 2012 21:00 schreef bellelena het volgende:
Jaa, meer streepjes! Nijnepijn gefeliciteerd! Wat een duidelijke!
Ongeveer tegelijkertijd besloten om ervoor te gaan, en tegelijk strepen
Gerberaatje: De testen van de foto zijn sensitesten inderdaad. Ik was vanmiddag bij de kruidvat, maar ik kon de zwangerschapstesten niet vinden daar! Ik heb nu een clearblue met zo'n indicator gehaald bij de etos, die ga ik morgen doen, ben toch wel nieuwsgierig wat die zal zeggen. Ik heb ook nog 2 sensitesten liggen trouwens. Maar ik kan altijd morgen nog even naar de kruidvat lopen natuurlijk
Fieder: Wat fijn dat alles goed is verlopen! Bijkomen en uitrusten nu
Amoriel: Wat spannend allemaal, hopelijk is alles goed.
Hoiquote:Op zondag 25 maart 2012 19:58 schreef McLaura het volgende:
Is Charming Angel nog hier of in een ander topic? Ik kan haar niet vinden.....
Ja goed. We zijn voorlopig gestopt. Baan kwijt en nieuwe baan schiet nog niet echt op.quote:
Zoë heeft goed haar best gedaan!quote:
Ze kunnen bij een samenlevingstest ook weinig zien. Als je vijandig baarmoederslijm had gehad, had ze/hij inderdaad alleen dode zaadcellen gezien. Voor de rest weten ze niets. En goed is het pas als je zwanger bentquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:13 schreef jaeky het volgende:
Ik zit even in een kleine rollercoaster...
Ze draait zich terug... en is niet 'ontevreden'. Dus het is goed vraag ik?' Nee, dat kan ik ook niet zeggen.'
Hoe ver in zo'n traject in het ziekenhuis, hoe vaker je langs moet komen. Paar keer per maand is positiefquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:05 schreef Fieder het volgende:
Ik vind het allemaal best ingewikkeld. Dan is het vervelend als artsen in vage termen praten.
Jij hebt dus waarschijnlijk wel een ei, dat is positief. En het slijm was dik genoeg, maar het was troebel? Waar kan dat dan door komen?
Trouwens wel veel gedoe zeg, zo'n onderzoek! Je hebt het er natuurlijk graag voor over, maar om dat dan met een baan te combineren is wel heftig lijkt me. Paar keer per maand langskomen voor echo's/ bloedprikken enz.
Mijn werkgever ziet me al aankomen, die is al boos als ik naar de tandarts moet 2x per jaar.
Dank jequote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:29 schreef Kyara het volgende:
CA, hoop dat het toch op de natuurlijke manier lukt. En dat je snel een andere baan hebt.
Mijn hemel,quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:24 schreef jaeky het volgende:
Bedankt voor de lieve woorden.
Ik had het er gisteren net met mijn man over. De eerste 2 weken zijn de weken van relatieve 'rust'. Week 3 is klussen en wachten en week 4 is toch wel in het teken van wachten en dan de teleurstelling. Ik zag al een beetje tegen de laatste 1,5/2 weken op, maar ik had nog even 'rust'. En dan vol enthousiasme aan de klus. Raar als je dan ineens hoort dat je al klaar bent, terwijl je overtuigd was dat je nog moet gaan beginnen.
Maar goed, dat is 'ei' technisch. Nu ben ik meer geinteresseerd wat die 'tevreden/maar niet goed' test inhoud.
Wat is er ingewikkeld dan? Ik leg het graag uit.
Normaal heb ik een cyclus van 27 dagen,
en normaal heb ik mijn ovulatie dag (O) op cyclus dag (cd) 16/18. Dat maakt een fase ca 9-11 dagen waarin innesteling moet gebeuren. Dat is niet heel royaal qua tijd. Dit heet luteale fase.
Nu had ik kennelijk gisteren mijn ovulatie, wat neerkomt op cyclus dag 11/12. Ei is onzichtbaar (altijd!) 'eizakje' is wat ze meten. Die was 18mm en ze vermoeden dus gisteren 'gesprongen'.
Mijn baarmoedermond zat vanochtend kennelijk heel hoog. Baarmoederslijmvlies was mooi dik. (Maar ik heb 'm vorige echo nog dikker
gezien, dus dat kan kennelijk nog dikker bij mij.)
Mijn 'pret'slijm (cervix mucus) was niet in de vruchtbare staat (understatement, te weinig en niet de goede structuur)
Mijn ovulatietest van gisteren was negatief (en vandaag niet bij me, bah)
Temperatuur was vanochtend een fractie
omhoog, maar dat weten we pas over 2/3 dagen zeker.
Geklust op zaterdag en maandag avond.
Ofwel alles lijkt erop dat ik nog helemaal niet zo ver was. Maar kennelijk dacht mijn ei daar anders over en is alvast vertrokken voor zijn reis. Het eigenwijze ding.![]()
Vorige cyclus was ik 5 dagen verlaat. Inmiddels ben ik redelijk zeker dat er vorige ronde er wel iets aan de hand was, maar goed, dat is verleden tijd.
geld terug ?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:24 schreef jaeky het volgende:
Ik had het er gisteren net met mijn man over. De eerste 2 weken zijn de weken van relatieve 'rust'. Week 3 is klussen en wachten en week 4 is toch wel in het teken van wachten en dan de teleurstelling. Ik zag al een beetje tegen de laatste 1,5/2 weken op, maar ik had nog even 'rust'. En dan vol enthousiasme aan de klus. Raar als je dan ineens hoort dat je al klaar bent, terwijl je overtuigd was dat je nog moet gaan beginnen.
Maar goed, dat is 'ei' technisch. Nu ben ik meer geinteresseerd wat die 'tevreden/maar niet goed' test inhoud.
Er zijn dus ook ongeduldige eieren zou ook wel iets voor mij zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:24 schreef jaeky het volgende:
Wat is er ingewikkeld dan? Ik leg het graag uit.
Normaal heb ik een cyclus van 27 dagen, en normaal heb ik mijn ovulatie dag (O) op cyclus dag (cd) 16/18. Dat maakt een fase ca 9-11 dagen waarin innesteling moet gebeuren. Dat is niet heel royaal qua tijd. Dit heet luteale fase.
Nu had ik kennelijk gisteren mijn ovulatie, wat neerkomt op cyclus dag 11/12. Ei is onzichtbaar (altijd!) 'eizakje' is wat ze meten. Die was 18mm en ze vermoeden dus gisteren 'gesprongen'.
Mijn baarmoedermond zat vanochtend kennelijk heel hoog. Baarmoederslijmvlies was mooi dik. (Maar ik heb 'm vorige echo nog dikker gezien, dus dat kan kennelijk nog dikker bij mij.)
Mijn 'pret'slijm (cervix mucus) was niet in de vruchtbare staat (understatement, te weinig en niet de goede structuur)
Mijn ovulatietest van gisteren was negatief (en vandaag niet bij me, bah)
Temperatuur was vanochtend een fractie omhoog, maar dat weten we pas over 2/3 dagen zeker.
Geklust op zaterdag en maandag avond.
Ofwel alles lijkt erop dat ik nog helemaal niet zo ver was. Maar kennelijk dacht mijn ei daar anders over en is alvast vertrokken voor zijn reis. Het eigenwijze ding.![]()
Vorige cyclus was ik 5 dagen verlaat. Inmiddels ben ik redelijk zeker dat er vorige ronde er wel iets aan de hand was, maar goed, dat is verleden tijd.
Uitgaande ervan dat mijn eisprong de 22ste was, moet mijn NOD op 5 april zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:44 schreef Fieder het volgende:
Spannend Milka, ben benieuwd wat ze deze keer zien!
Chanty, wanneer is jouw NOD? Volgende week? Of weet je dat niet precies?
Noem je mij nou 'muts'?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:52 schreef L0t.. het volgende:
Ohh Jaeky, dan heb je dus eigenlijk al die maanden op het verkeerde tijdstip geklust? Lastig allemaal hoor..
Spannend Tuktuk! Ben je er ook helemaal aan toe weer?
Frummeltje jammer..maar nu kun je je wel lekker helemaal op je bruiloft richten, ook leukdat was jij toch?
Ik snap er hier niets meer van. Ik heb op dag 8 en 9 een ovulatietest gedaan die helemaal blanco bleef. Deed het voor de zekerheid zo vroeg omdat ik niet die muts wilde zijn die dan toevallig op dag 9 al d'r ei heeft en ondertussen dus maanden te laat klustVrijdag (dag 10) en zaterdag (11) niet getest want ik was niet thuis. Toen zondagavond (12) een licht maar wel duidelijk zichtbaar streepje, gisteren ook en vandaag is 'ie nog maar amper zichtbaar. Heb ik nu gewoon finaal mn ei gemist op dag 11 ofzo
Waarom is het zo lastig allemaal
Haha hmm dat klinkt wel logisch zoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:58 schreef jaeky het volgende:
[..]
Noem je mij nou 'muts'?![]()
![]()
Nee, ik denk niet dat ik maanden te laat klus... Ik denk eerder dat mijn ei deze ronde te ongeduldig was. Ergens klopt het weer. (5 dagen overtijd, en nu 5 dagen ei te vroeg = ei ritme is exact het zelfde)
Dat zou mooi klote zijn, dan is het deze maand sowieso niet geluktquote:Ik denk idd dat je je eigen ei gemist heb...?
Dubbel genaaid dusquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:07 schreef jaeky het volgende:
Zijn we beide mooi genaaid.
Dan maar klussen voor fun en gezelligheid, toch?
Ik loer nog steedsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:56 schreef Fieder het volgende:
Tuktuk, nog aan t loeren? Duimstand aan!
Oeh Chanty n weekje geduld nog! Duidelijkheid zou fijn zijn, maar ik duim voor streepjes.
Lot, ik weet het niet maar hier is vast iemand die het wel weet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo tegen Pasen krijgen al die eieren haastquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Haha hmm dat klinkt wel logisch zo
[..]
Dat zou mooi klote zijn, dan is het deze maand sowieso niet geluktDan weet ik in ieder geval wel dat ik mijn ei voortaan vroeg kan verwachten.. Hopelijk dan nu ook gewoon een korte cyclus en snel weer ongesteld.
Ik word hier ook niet wijs uit dat slijm. Een keer slijm gehad (sinds ik erop let dan) maar volgens mij had ik toen geen ei (want nog niet ongesteld geweest). En laatst dus wel een ei, maar geen slijmquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:51 schreef L0t.. het volgende:
Ik merk trouwens niks van dat hele doorzichtige slijmgebeuren tijdens je ovulatie. Is dat bij jullie allemaal heel duidelijk?
Haha ik ben gelukkig niet de enige dusquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik word hier ook niet wijs uit dat slijm. Een keer slijm gehad (sinds ik erop let dan) maar volgens mij had ik toen geen ei (want nog niet ongesteld geweest). En laatst dus wel een ei, maar geen slijm
Nu zit ik er verder ook niet naar te graven of zo... misschien dat wij het meer binnen houden of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt. Als ik aan het eind van de week nog niet ongesteld ben, ga ik er een testje aan wagenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:40 schreef Fieder het volgende:
Wordt dit je 1e menstruatie na de mk? Dan kan het inderdaad nog wat onregelmatig zijn.
Maar volgens mij is iedere zwangerschap ook anders. Bij de ene kan je meteen misselijk zijn, bij de volgende pas veel later.
Blijft even spannend nog dus. Wat ben je van plan qua testen?
tfa!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:22 schreef Sethiwe het volgende:
Milka succes morgen.
Barreltje veel succes en plezier met klussen, hopelijk zonder al te veel pijn aan de ribben.
Jaecky nu al vast op de kalender een avondje vrij plannen, als je ei gaat springen.
Lot ik kan je helaas niet helpen.
Aurum hoe is het nu met je geeft het wat rust nu de afspraak in zkh gemaakt is?
Voor andere klussende en wachtende dames succes
vandaag hier het eiwit gesignaleerdquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:16 schreef _aurum_ het volgende:
@Lot/Fieder: Er zit een verloop in de structuur van "je slijm". Ik heb ff wat gekopieerd van het internet:
Stage 1: Lasting 2 - 3 days CM is Sticky or Gummy (S)
Stage 2: Lasting 2- 4 days: CM is Creamy, Milky, Lotion Like - Beginning of your fertile period (C)
Stage 3: Lasting 1-5 days: Egg white Cervical Fluid - At this time you are very fertile. (E)
Stage 4: Dry, Moist or Sticky (Infertile)
@Sparkling: Vorige maand was het op dag 14 dat ik eisprong had, dat zou afgelopen maandag zijn. Van het weekend begonnen met testen en oefenen, maar niks te zien op het testje
@Sethiwe: Je omschrijft het gevoel precies goed. En imo kan je vriend zeggen dat hij er niet zo geforceerd mee bezig wil zijn. Maar wat zegt jou gevoel je?
Wil niet stoken maar als je geen eisprong hebt, dan kan je klussen tot je een ons weegt. En met een lange cyclus is de kans dat je "raak schiet" nog kleiner.
Eerste wat de huisarts vroeg was een overzicht van mijn cyclussen, hoeveel dagen deze duurden en of ik wist of er eisprong was....
En imo kosten die ovulatiesten niet veel extra moeite, je bent er in je achterhoofd toch wel mee bezig
ik moest van de week aan je denken toen ik hoorde dat op de Noordzee een boorplatform van Total ontruimd werd ivm gaslekquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vandaag hier het eiwit gesignaleerd
dus de paashaas mag langs komen!
als het deze ronde niet lukt bestel ik ook de ovu testen.. ondanks protesten van.. het is zo lekker makkelijk voor hem.. maar IK moet aangeven wanneer het " tijd" is.. dus.. als IK daar hulpmiddelen bij nodig heb.. dan komen die er
en mijn cyclussen zijn ook raar.. nu toch weer eisprong op de 14 e dag.. afgelopen cyclus volgens mij ook.. alleen duurde die 40 dagen en geen streepje te zieneens zien wat deze cyclus brengt.. en daarna idd kijken of dat ei daadwrkelijk springt
![]()
Tot nu toe prima hieroquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:54 schreef Fieder het volgende:
Hoe is het nu met jou Coco?Heb je er al wat meer vertrouwen in of blijft het van echo tot echo kijken?
Ik ben na O kennelijk warmer. Temp, maar vooral ook handen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:33 schreef Barreltje het volgende:
DAMN!
ik heb het de hele dag bij vlagen knetter warm!
hoe zat dat ook al weer met die eisprong en temperaturen ? ?
Wat balen Milka, ik heb ze je zo gegund.. Altijd naar om meiden te zien waarmee ik samen gepost heb hier, en die nu doormoeten naar het andere topic.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:44 schreef milka82 het volgende:
Ik kom me hier afmelden,helaas... Vanochtend weer een echo gehad en nog steeds geen rijping te zien. De kans is nihil dat die nog komt dus ik krijg een kijoperatie om te koekeloeren waar het aan ligt. Daarna misschien nog Clomid,mocht het meevallen. Maar geen spontane streepjes hier dus,dus binnen dit topic niet meer echt op zijn plek. Dames,heel veel succes!
huisarts assistentesquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:11 schreef Amoriel het volgende:
Ik mag vanmiddag bij mijn huisarts op het spreekuur komen. Ze vond het toch prettiger om mij voor zoiets persoonlijk te zien. En blijkbaar zat ze ook niet zo vol als dat de assistente van gister zei...
Laat die actie maar komen!
Idd ik ga gewoon aan zijn kop zeikenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:20 schreef Fieder het volgende:
Hmm hij lijkt er wel voor open te staan na wat aandringen Chanty. Lekker op die stoep gaan staan!
Hoe lang ben je eigenlijk bezig?
Nope, een paar keer een klein beetje bruinverlies waarvan ik nu denk dat dat geen menstruatie-achtig iets was (hoopte eerst nog dat dat het eerste begin tot meer zou zijn). De laatste 75 dagen sowieso niks. Maar t is ook vooral dat ik me wat "ongerust" begin te maken omdat het vroeger ook al niet goed werkte allemaal (heel onregelmatig, en dat is ook niet zo gek als je nog jong ben) en mijn moeder ook altijd al problemen heeft gehad met haar cyclussen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:29 schreef .Sparkling. het volgende:
Heb je nog helemaal geen menstruatie gehad in dat half jaar Chanty?
Dan begrijp ik je wel ja. Een arts kan mooi zeggen dat het zo lang kan duren maar jij wil toch ook wel weten of er niets mis is! Ga inderdaad maar gewoon aan zijn kop zeiken, niets mis mee!
Mijn zus is ruim 6 jaar geleden bezig geweest om zwanger te raken en zij had ook geen menstruatie. Na een jaar wachten is zij doorgestuurd maar in het ziekenhuis waren ze toen erg boos geweest omdat ze na een half jaar helemaal geen menstruatie al doorgestuurd had moeten worden! Maar dat is al heel wat jaren terug natuurlijk, de regels kunnen wel heel erg anders zijn nu of per ziekenhuis verschillen.
Hoe dan ook, ik zou lekker zeuren!
Het schijnt te kunnen.. Dus wie weetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:51 schreef Barreltje het volgende:
ik ben misselijk..
maar dat is vast niet zooo snel ( 3-5 dagen na evt bevruchting )
ik vrees dus voor een griepje
hmppf en dat komt dan van jouquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het schijnt te kunnen.. Dus wie weetMaar laat je door mij niet gek maken, haha
Oeehh! spannend!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:18 schreef Omentielvo het volgende:
Vanmiddag om 14.20 heb ik de terugplaatsing. Ik ben zo nerveus.
Spannend!! Veel succes!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:18 schreef Omentielvo het volgende:
Toch wel een beetje spannend hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:51 schreef Barreltje het volgende:
ik ben misselijk..
maar dat is vast niet zooo snel ( 3-5 dagen na evt bevruchting )
ik vrees dus voor een griepje
Wat ontzettend klote voor jequote:Op woensdag 28 maart 2012 16:44 schreef milka82 het volgende:
Ik kom me hier afmelden,helaas... Vanochtend weer een echo gehad en nog steeds geen rijping te zien. De kans is nihil dat die nog komt dus ik krijg een kijoperatie om te koekeloeren waar het aan ligt. Daarna misschien nog Clomid,mocht het meevallen. Maar geen spontane streepjes hier dus,dus binnen dit topic niet meer echt op zijn plek. Dames,heel veel succes!
Spannend! Ook hier wordt er voor je geduimdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:18 schreef Omentielvo het volgende:
idd! Eerst eens een keer ongesteld worden! Kom maar op... Er rommelt vanalles en mn borsten doen zeer...maar niks geen bloed...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:35 schreef Fieder het volgende:
JaaaaaStreepjes, streepjes! (vorige keer werd ik op mn wenken bedient, iemand?
)
Eerst ongesteld worden in 2012 hier
![]()
Stapje voor stapje
Sorry, vandaag niet meerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:35 schreef Fieder het volgende:
JaaaaaStreepjes, streepjes! (vorige keer werd ik op mn wenken bedient, iemand?
)
Had je al een test gedaan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:38 schreef nytar het volgende:
[..]
idd! Eerst eens een keer ongesteld worden! Kom maar op... Er rommelt vanalles en mn borsten doen zeer...maar niks geen bloed...
Haha, cool he? Ik denk, doe eens niet altijd zo rationeel enzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmppf en dat komt dan van jou![]()
![]()
het is vast van de yoghurt die niet goed gevallen is..
of psychosomatische " klachten "![]()
Oh hm nee, dan heeft dat niet zoveel zin nee.. Sorry ik kan soms alle verhalen van iedereen hier niet helemaal uit elkaar houdenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:24 schreef nytar het volgende:
nou ik hoef niet te testen hoor. Zonder eisprong kan ik niet zwanger zijn
Ik hoopte dat dat gerommel miss kon betekenen dat het er eindelijk aan kwam...
geeft niks hoor! We zijn met velen, ik kan het ook niet allemaal bij houden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh hm nee, dan heeft dat niet zoveel zin nee.. Sorry ik kan soms alle verhalen van iedereen hier niet helemaal uit elkaar houden![]()
Voor jou ook duimen voor een ei dus
Lastige vraag wat vind ik... Wat is mijn gevoel. Die is ook wisselend. Aan de ene kant wil ik het op zijn beloop laten en maar zien wanneer het raak is (mijn nuchtere opvoeding speelt daar ook wel een beetje in mee). Maar hoe langer het duurt begint de controlfreak in mij de kop op te steken. En wil ik zicht krijgen op mijn cyclus en het minder aan het toeval over laten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:16 schreef _aurum_ het volgende:
@Sethiwe: Je omschrijft het gevoel precies goed. En imo kan je vriend zeggen dat hij er niet zo geforceerd mee bezig wil zijn. Maar wat zegt jou gevoel je?
Wil niet stoken maar als je geen eisprong hebt, dan kan je klussen tot je een ons weegt. En met een lange cyclus is de kans dat je "raak schiet" nog kleiner.
Eerste wat de huisarts vroeg was een overzicht van mijn cyclussen, hoeveel dagen deze duurden en of ik wist of er eisprong was....
En imo kosten die ovulatiesten niet veel extra moeite, je bent er in je achterhoofd toch wel mee bezig
quote:Nu bij Sensitest: 15 procent korting op alles met actiecode 15PROC!
Wil je graag zwanger worden, dan vind je bij Sensitest een uitgebreid assortiment producten die je helpen om zwanger te worden. Bovendien krijg je nu tijdelijk 15 procent korting met actiecode 15PROC. Dat betekent 15 PROCENT korting op ovulatietesten, 15 PROCENT korting op zwangerschapstesten, vruchtbaarheidstest voor mannen, boeken over zwanger worden. Sensitest heeft alle grote merken zoals CLEARBLUE, PREDICTOR, SENSIBABY, MEDISMART en natuurlijk ons huismerk SENSITEST. Deze actie loopt tot en met 2 april 2012.
snel bevruchten, dan wordt het een drielingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:44 schreef L0t.. het volgende:
Trouwens nog een vraagje aan degenen die ovulatietesten gebruiken hier: bij een positieve ovulatietest, hoe lang duurt het dan voordat je echt een duidelijke donkere teststreep ziet? Zie je die meteen verschijnen of duurt het 5-10 minuutjes?
Ik kreeg net trouwens 3 streepjes op m'n ovulatietest, dat kan niet kloppen![]()
Nou 1 daarvan was het controlestreepje maar een tweeling lijkt me wel leuk hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:14 schreef Muck het volgende:
[..]
snel bevruchten, dan wordt het een drieling
Edit: sorry
Ik zal OUD weer snel verlaten
Argh, vanmiddag net besteld, is al verzonden!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:41 schreef Gerberaatje het volgende:
Voor de liefhebbers, 15% korting bij Sensitest!
[..]
Toch maar testen besteld?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:21 schreef Fieder het volgende:
[..]
Argh, vanmiddag net besteld, is al verzonden!Nou ja, was ongeveer 3 euro geweest, laat maar...
Geen idee, gewoon een foutieve test ofzo denk ik, zal er straks nog een doenquote:Lot, een tweelingMaar serieus, hoe zou dat kunnen, 3 streepjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn lichaam voelt ook al echt heel erg zwanger, pijnlijke borsten, de hele tijd nodig moeten plassen, af en toe gekke steekjes onderin mijn buik, mijn slaapritme dus (vroeg moe en vroeg wakker!).
Dat de andere wachtenden hier mijn voorbeeld snel volgen![]()
Sorry, niemand weet het nog, en ik wilde het toch zo graag even delen!
Neem de afbeelding goed in je op, want over een week of 2 a 3, dan ga jij ook van die mooie streepjes plassenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:56 schreef Omentielvo het volgende:
Dat mag altijd. Het ziet er zo mooi uit die twee duidelijke streepjes. Nogmaals gefeliciteerd.
Spannend, nu begin het lange wachten en dan trap jij hopelijk weer een streepjesregen af hierquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:29 schreef Omentielvo het volgende:
En ik zit op het wachtbankje. Terugplaatsing was totaal pijnloos. Ik heb een foto van de cyro meegekregen. Erg leuk.
Mag ik in de openingspost met NOD 13 april?
Chanty, jij had laatste een positieve ovutest toch? Dan weet jij dit vast welquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:10 schreef Chanty het volgende:
Spannend, nu begin het lange wachten en dan trap jij hopelijk weer een streepjesregen af hier
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:44 schreef L0t.. het volgende:
Trouwens nog een vraagje aan degenen die ovulatietesten gebruiken hier: bij een positieve ovulatietest, hoe lang duurt het dan voordat je echt een duidelijke donkere teststreep ziet? Zie je die meteen verschijnen of duurt het 5-10 minuutjes?
Ja maar volgens mij is dat per merk verschillend. Ik had twee verschillende merken en bij de een stond dat je binnen 5 minuten moest aflezen terwijl de ander zegt dat het resultaat binnen 5 - 10 minuten verschijnt maar dat je niet langer dan 30 minuten moet wachten met aflezen. Nogal een verschil dusquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Chanty, jij had laatste een positieve ovutest toch? Dan weet jij dit vast wel:
[..]
Bedankt!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij is dat per merk verschillend. Ik had twee verschillende merken en bij de een stond dat je binnen 5 minuten moest aflezen terwijl de ander zegt dat het resultaat binnen 5 - 10 minuten verschijnt maar dat je niet langer dan 30 minuten moet wachten met aflezen. Nogal een verschil dus
Die positieve uitslag had ik met die eerste dus daar was de streep na een paar minuten ook gewoon donker.
Dat tweede merk van mij was ook van sensitest (dipsticks), die heb ik de dagen na de positieve test gedaan. Bij mij kwam er wel heel snel al een lichte streep maar die bleef ook licht (gelukkig anders was ik helemaal in de war geweestquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Bedankt!Ik gebruik de testen van sensitest, duurt elke keer wel 5 - 10 minuten voor een streepje zichtbaar wordt.. blijft nog steeds heel licht.
Nog 5 dagen wachten voor jou, spannend! Voel je iets?
Haha ja kan me dat helemaal voorstellen hoor, dat in je hoofd halenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat tweede merk van mij was ook van sensitest (dipsticks), die heb ik de dagen na de positieve test gedaan. Bij mij kwam er wel heel snel al een lichte streep maar die bleef ook licht (gelukkig anders was ik helemaal in de war geweest). Maar als hij bij jou steeds een lichte streep weergeeft dan maak je continu een beetje van die hormonen aan of zo?
5 dagen idd en ik voel vooral ongeduldGisteren dacht ik een paar keer heeeel licht misselijk te zijn maar dat kwam misschien ook omdat ik eerst honger had, en me daarna had zitten volstouwen met koekjes
Ik ga me dus maar niks in mijn hoofd halen
Ja klopt, eerste cyclus was 32 dagen dus dat was wel fijnquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:07 schreef Chanty het volgende:
@ AED: dat herken ik wel, ik zit ook al te denken: als het nu raak is, dan kan ik het met Pasen vertellen (geef ik mijn ouders wel een ei of zo). En oma is er dan ook
Plus mam en pap zijn net jarig geweest en broertje is bijna jarig, etc etc. Duizend leuke ideetjes en lekker erop wegdromen
... Maar eerst de harde realiteit afwachten.
@Lot: irritant idd als je niks weet over je [ afbeelding ].
Je bent eerder wel ongesteld geweest toch? (ook ik overzie hier niet alle verhalen).
Hoe lang ben je gestopt met de pil? Mijn HA zei dus dat als ik een positieve ovutest bleef houden dat ze dan zouden kijken naar mijn hormonen (moet natuurlijk allemaal wel eerst tijd krijgen om te settelen). Maar als die testen blijven aangeven dat je steeds wat LH aanmaakt dan is het wellicht wel interessant om daar op een gegeven moment verder naar te kijken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja klopt, eerste cyclus was 32 dagen dus dat was wel fijnMaarja, menstrueren wil helaas nog geen eisprong betekenen..
Ik ben pas 2 maandjes gestopt met de pil dus het kan allemaal nog wel in de war zijn. Las op internet dat best veel vrouwen dat hebben, altijd een licht streepje op hun ovulatietesten dus ga er maar niet meteen iets achter zoeken. Gewoon geduld hebbenquote:Op zondag 1 april 2012 00:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hoe lang ben je gestopt met de pil? Mijn HA zei dus dat als ik een positieve ovutest bleef houden dat ze dan zouden kijken naar mijn hormonen (moet natuurlijk allemaal wel eerst tijd krijgen om te settelen). Maar als die testen blijven aangeven dat je steeds wat LH aanmaakt dan is het wellicht wel interessant om daar op een gegeven moment verder naar te kijken.
Geduld is lastig ja, heb ik ook last vanquote:Op zondag 1 april 2012 11:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ben pas 2 maandjes gestopt met de pil dus het kan allemaal nog wel in de war zijn. Las op internet dat best veel vrouwen dat hebben, altijd een licht streepje op hun ovulatietesten dus ga er maar niet meteen iets achter zoeken. Gewoon geduld hebbenbehoorlijk moeilijk voor mij
Ja we zijn ook pas net begonnen met proberen dus ik moet ook gewoon relax zijn. Het zal allemaal wel goedkomen en zo niet dan komen we daar vanzelf ook wel achter..quote:Op zondag 1 april 2012 11:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Geduld is lastig ja, heb ik ook last vanMaar had toen ik stopte mezelf al voorgenomen dat ik mezelf sowieso een half jaar zou geven om op orde te komen (want dan werkt het bij de meeste vrouwen wel weer) en dan pas te gaan "stressen". Inderdaad nog maar even aankijken dan, wat het niet minder irritant maakt
Als je zo'n zwangerschapstest vanaf 3 a 4 dagen voor je verwachte menstruatiedag kunt doen, dan wordt er toch de 14e dag na je ovulatie mee bedoeld? Dus dan zou ik morgen al kunnen testen?
Nee die is de 5equote:Op zondag 1 april 2012 11:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja we zijn ook pas net begonnen met proberen dus ik moet ook gewoon relax zijn. Het zal allemaal wel goedkomen en zo niet dan komen we daar vanzelf ook wel achter..
Maar als morgen de 14e dag na je ovulatie is dan kun je al wel testen ja![]()
Ohh zo ja, ik snap 'mquote:Op zondag 1 april 2012 11:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee die is de 5eMaar er staat in de gebruiksaanwijzing dat je vanaf 4 dagen voor je menstruatie kunt testen. Maar ik voel me verder niet anders, dus eigenlijk is er geen aanleiding om eerder te testen want waarschijnlijk is er niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |