SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 09:40 schreef bellelena het volgende:
Ja hoor, die wordt al donkerder!!! Whoei! Gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 09:40 schreef bellelena het volgende:
*Speciaal ingelogd op mijn werk omdat ik de streepjes wilde zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duidelijke zaak!!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Een streep is een streep jaquote:Op maandag 26 maart 2012 15:43 schreef nijnepijn het volgende:
Een lichte streep is ook een streep toch? Test is wel even over datum (was van sept 2011).
Whaa, gaat het weer streepjesregenen????quote:Op maandag 26 maart 2012 15:43 schreef nijnepijn het volgende:
Een lichte streep is ook een streep toch? Test is wel even over datum (was van sept 2011).
Dit! Da's heul geen licht streepjequote:Op maandag 26 maart 2012 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is geen lichte streep hoor!
En vlgs mij zei Poppedein van de week dat een oude test vnml risico geeft op vals negatief.
Dus gefeliciteerd maar!
Haha, en vier maanden is ook al best snel! Was dit nu meteen de eerste keer raak?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:06 schreef nijnepijn het volgende:
ow help. Dit is wel heel snel zeg! Bij nummer 1 deden we er 4 maanden over. Dit is echt zo onverwacht.
Ik ook inderdaad.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:39 schreef Brighteyes het volgende:
Bellelena, wat gaaf!
En over dat vroege wakkere worden, dat was voor mij zo herkenbaar, dé reden om te gaan testen.En idd positief. Blijkbaar zijn er dus meer die dat hebben.
Die lezen mijn pm toch niet?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:34 schreef nijnepijn het volgende:
Eerst de familie en vrienden op de hoogte. Er zijn iets te veel bekenden die meelezen.
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:38 schreef nijnepijn het volgende:
over een aantal weken kom ik uit de kast. Pm doe ik niet aan, raden mag natuurlijk altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |