abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109485166
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
winka (01-2011)
L0t.. (02-2012)
10 april Lijnloos (02-2011)
21 maart Sterrenmunt (09-2011)

chanty (01-2012)
Spewey
Aemelia (01-2012)
Lindala (10-2011)
Ashina
designed
Ladyblack (08-2010)
Fenne
frummeltje86 (12-2010)
papillion
Tuktuk (02-2012)
aurum (08-2011)
barreltje (11-2011)
sethiwe (08-2011)
Nytar (01-2012)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)
pi_109485228
Oeps, ik sloot hem, hier een nieuw deel!

Ik ga jullie op de hoogte houden van mijn streepjesavontuur en dat de rest zich maar snel mag aansluiten (met meteen extra duidelijke strepen!) O+
pi_109485235
Noujaaaaa bellelena, ben je gewoon in 1 keer zwanger :D Van harte gefeliciteerd! *O*
  zondag 25 maart 2012 @ 11:31:42 #4
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_109485290
Je kan nu helemaal los met haken ook :D
pi_109485416
L0t.. dankjewel! Ik zit ook nog erg verbaasd op de bank hier!

Aventura :D Jaa, leuk! Kleine mutsjes en slofjes O+
pi_109485417
Lieve allemaal,

Ik wil jullie heel erg bedanken dat jullie de afgelopen weken met me meegeleefd hebben. Morgen is de curettage, dan kan het afsluiten echt beginnen. Ik heb besloten een paar maanden rust te nemen en lekker van de zomer te gaan genieten. (maar onder voorbehoud, mocht ik eerder terug zijn wil ik er niks over horen :D )

Ik blijf meelurken hier, af en toe reageren en hoop over een tijd hier mijn streepjes weer te mogen showen. :*
pi_109485494
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:36 schreef Fieder het volgende:
Lieve allemaal,

Ik wil jullie heel erg bedanken dat jullie de afgelopen weken met me meegeleefd hebben. Morgen is de curettage, dan kan het afsluiten echt beginnen. Ik heb besloten een paar maanden rust te nemen en lekker van de zomer te gaan genieten. (maar onder voorbehoud, mocht ik eerder terug zijn wil ik er niks over horen :D )

Ik blijf meelurken hier, af en toe reageren en hoop over een tijd hier mijn streepjes weer te mogen showen. :*
Lieve Fieder, ik heb je verhaal niet helemaal gevolgd, maar ik wil je veel kracht toewensen! Neem lekker de rust die je nodig hebt. Veel sterkte morgen! :*

En excuus dat ik zomaar door het topic kwam gestampt.
pi_109485512
quote:
Lieve allemaal,

Ach Fieder :* Heel erg veel sterkte morgen! Goed besluit om even je rust te nemen, dan kun je er straks weer helemaal van genieten. En van mij zal je niks horen hoor als je volgende maand weer meedoet :+
pi_109485527
Bellelena geen excuus, wat jij post is juist waar het topic voor is :*
Sterkte Fieder
pi_109485600
Mja, maar ik ging misschien niet zo aardig voorbij aan de anderen die hier in het topic al langer posten! Dat bedoelde ik meer :) Het leek misschien alsof ik over de andere verhalen heen walste zomaar uit het niets! Dat was niet mijn bedoeling :)

En wat liggen welkom en afscheid dan ook weer dicht bij elkaar zo...
pi_109485697
Bellelena :o dat is een 3-dubbel verjaardags cadeautje :D *O* ik zie ze hoor, die streepjes... die gaan dikker worden :Y

*O* *O*
pi_109485698
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 14:29 schreef Cooki het volgende:
we gaan voor een derde O+ ........(limiet moet nog bepaald worden :X )
*Binnenvalpost* :@
Lieve dames, ik kom me hier afmelden. De "limiet" is bepaald (5 cycli) en bereikt. Met twee jongens hebben we wel al twee keer geluk gekregen *;

Ik wens iedereen hier heel snel twee streepjes en ik zie jullie terug in het kleuter-tot-puber topic :D

En voor Bellelena: *O*
pi_109485715
quote:
Lieve allemaal,

:* :*
pi_109485779
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:47 schreef Cooki het volgende:

[..]

*Binnenvalpost* :@
Lieve dames, ik kom me hier afmelden. De "limiet" is bepaald (5 cycli) en bereikt. Met twee jongens hebben we wel al twee keer geluk gekregen *;

Ik wens iedereen hier heel snel twee streepjes en ik zie jullie terug in het kleuter-tot-puber topic :D

En voor Bellelena: *O*
Veel geluk met jullie gezin :) en vanwaar zo'n redelijk korte limiet?
pi_109485881
Lot, dank je, korte limiet ivm mn leeftijd (binnenkort word ik 45 :X )
pi_109485891
@ Cooki, Ik zal je missen in het topic met je hollandse nuchterheid!
Geniet van je twee jongens!
pi_109485909
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:54 schreef Cooki het volgende:
Lot, dank je, korte limiet ivm mn leeftijd (binnenkort word ik 45 :X )
Ahh oké, duidelijk ;) Nou geniet lekker van je zoons, dat is idd al een groot geluk O+
pi_109485929
Bellelena, geen excuses alsjeblieft. :) Ik kwam hier zelf ook binnenvallen met 2 streepjes! Daar is dit topic voor! Ben heel blij voor je :*

Had gewoon het gevoel dat ik het even af moest sluiten, omdat ik hier ook begonnen ben. Ik kan nu in ander topic verder sippen als ik daar behoefte aan heb.

En wat je zegt, welkom en afscheid liggen soms dicht bij elkaar.

Cooki, geniet van je kids!
pi_109485942
Cooki, jammer dat er in die korte tijd geen klein wonder gebeurd is :*.

Fieder, sterkte morgen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109486108
ook hier een rammelaar lurker
bellelena van harte!

fieder :*
pi_109486137
Cooki: Jammer dat het er niet nog een keertje inzat, maar fijn dat je zo'n mooi gezinnetje hebt O+ geniet er lekker van!

Gerberaatje O+ Ik ga er helemaal van meejompelen *O*

Fieder :*

draculettetje dankjewel!
  zondag 25 maart 2012 @ 12:14:46 #22
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_109486401
woehoe Bellelena!!! wat tof zeg! en dat je zo, na je lange rammelperiode, de 1e ronde direct zwanger bent.... mooooooooi O+
Dinsdag heb je vast een prachtige test.
(ik had bij Liene ook een amper zichtbaar 2e streepje :Y )

en oooooo misschien maak je ook wel een sinterklaaskindje O+ net als Evie is O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 25 maart 2012 @ 12:21:55 #23
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_109486645
Bellena dat zijn wel twee streepjes in het vorige topic gefeliciteerd *O*

Fieder dankje wel O+
En heel veel sterkte morgen, hopelijk zien we je hier snel terug :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_109487978
Gefeliciteerd Bellelena! , maar heb je dan misschien later je eisprong gehad?
Als vandaag je NOD dag is vind ik ze wel heel erg licht (ik zie inderdaad een heel licht tweede streepje hoor)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_109489140
Fieder; wilde je even heel veel sterkte wensen voor morgen! :*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_109489174
Poppejans: Ja het blijft nog even spannend zo! Ik heb niet een heel erg regelmatige cyclus, gemiddeld 32 dagen maar met uitschieters naar 26 dagen en zelfs een keer 40 dagen gehad. Dus het kan inderdaad ook zomaar zijn dat mijn eisprong een paar dagen later is geweest! Ik heb nu het gemiddelde aangehouden, 32 dagen dus, en met in mijn achterhoofd wanneer we gevrijd hebben. Maar na het vrijen kunnen de zaadjes natuurlijk nog een paar dagen blijven leven, dus het kan zeker dat mijn eisprong iets later was.

Mijn vriend is niet geschrokken gelukkig :D Hij vindt het wel ook heel spannend! En morgen gaan we samen meer testen halen bij de drogist. I'll keep you updated!

Ondertussen is de avondmisselijkheid ook middagmisselijkheid geworden.
pi_109489572
Gefeliciteerd Bellelana! En wat snel, leuk! :D

Fieder, neem je tijd en ik hoop je snel weer te mogen begroeten. Het liefste in het topic voor de zwangeren natuurlijk! :*
E.
  zondag 25 maart 2012 @ 13:50:15 #28
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109489590
Bellelena!!! :o :D *O*

OMG, gefeliciteerd!!!
pi_109489743
Nog meer streepjes, wat goed! Een beetje positiviteit die dit topic goed kan gebruiken. *O*

Ik moet bijna huilen van alle mooie tweede streepjes in dit topic. ;(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_109489808
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
Bellelena!!! :o :D *O*

OMG, gefeliciteerd!!!
LB O+

Hoe is het met jou meis? Ik spiekte in het andere topic en zag dat je druk bent met dokterbezoekjes, ik duim wederom mee dat het zoden aan de dijk zet en dat je spoedig tweede streepjes hebt!

Nanuke :*
  Vis een optie? zondag 25 maart 2012 @ 13:56:34 #31
70532 loveli
N
pi_109489845
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:55 schreef bellelena het volgende:

[..]

LB O+

Hoe is het met jou meis? Ik spiekte in het andere topic en zag dat je druk bent met dokterbezoekjes, ik duim wederom mee dat het zoden aan de dijk zet en dat je spoedig tweede streepjes hebt!

^^^^^^^^^ O+
crap in = crap out
pi_109489919
Nanuke: Ik lees net ook jouw stukje in het andere topic, heel heftig waar je zo in belandt bent! Ook voor jou duim ik mee dat het allemaal goed komt, een gezond kindje en een gezond leven voor jou!
  zondag 25 maart 2012 @ 14:01:41 #33
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109490014
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:55 schreef bellelena het volgende:

[..]

LB O+

Mjaaaa doktersbezoekjes, en bijbehorende ergernisjes :') nog geen streepjes dus helaas, ikmoet nog minstens een maandje wachten.

Loveli :W O+ Heb jij misschien tips om progesteron aan te vullen met supplementen of voeding?
Als dat bij mij echt te laag is zal ik vast wat voorgeschreven krijgen, maar tot die tijd wil ik het met huis-tuin-en-keukenmiddeltjes best een handje helpen oO<
pi_109490330
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:36 schreef bellelena het volgende:
Poppejans: Ja het blijft nog even spannend zo! Ik heb niet een heel erg regelmatige cyclus, gemiddeld 32 dagen maar met uitschieters naar 26 dagen en zelfs een keer 40 dagen gehad. Dus het kan inderdaad ook zomaar zijn dat mijn eisprong een paar dagen later is geweest! Ik heb nu het gemiddelde aangehouden, 32 dagen dus, en met in mijn achterhoofd wanneer we gevrijd hebben. Maar na het vrijen kunnen de zaadjes natuurlijk nog een paar dagen blijven leven, dus het kan zeker dat mijn eisprong iets later was.

Mijn vriend is niet geschrokken gelukkig :D Hij vindt het wel ook heel spannend! En morgen gaan we samen meer testen halen bij de drogist. I'll keep you updated!

Ondertussen is de avondmisselijkheid ook middagmisselijkheid geworden.
Jij bent gewoon hartstikke zwanger, verschijnselen klinken goed iig :)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_109495608
Bellelena, van harte :o wat een grap joh, gewoon meteen haske zwanger! *O*

Fieder, heel veel sterkte morgen neis en gebiet van de lente en zoner. Jouw tijd komt hopelijk echt nog wel! :*

Pj, hoest bij jou dan???
pi_109501321
Bellelena :o OMG wat doe je nu *O* *O* Gefeliciteerd!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_109501432
Bellelena, woei, gefeliciteerd! Wat tof zeg.
  zondag 25 maart 2012 @ 19:39:40 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109501601
Bellelena, wat gaaf! :Y
En over dat vroege wakkere worden, dat was voor mij zo herkenbaar, dé reden om te gaan testen. :Y En idd positief. Blijkbaar zijn er dus meer die dat hebben.
pi_109502270
Is Charming Angel nog hier of in een ander topic? Ik kan haar niet vinden.....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_109503353
Ohhh, dankjulliewel O+
ik vind het nog steeds heel spannend, hopelijk heb ik binnen een paar dagen echt overtuigende streepjes!

Brighteyes: Dat vroege moe zijn en wakker worden is bij mij ook echt heel opvallend inderdaad, normaal kom ik voor 12en amper in slaap en nu kan mijn vriend me ongeveer naar bed dragen al ruim voor die tijd :D Zelfs de verzette klok vannacht mocht niet baten, ik was voor dag en dauw alweer wakker!
En lieve BE, ik wil jou en je man nog graag heel veel kracht toewensen in de turbulente situatie waar jullie zomaar opeens in verzeilt zijn geraakt! Het lijkt me heel heftig, maar jullie kunnen het samen aan!
pi_109505354
Ik weet nog dat ik een maand geleden zei dat ik nog niet ging beginnen aan die ovulatietesten enzo maar ik heb gefaald :') Ik kan mijn nieuwsgierigheid toch niet bedwingen en ik ben iemand die zich heel snel ergens zorgen over maakt. Plus het kost geen drol dus what the hell :P Nou heb ik vandaag, dag 11, een heel licht streepje op de test dus we kunnen er weer tegenaan :+ Ik ben eerlijk gezegd al best wel opgelucht hierdoor :')
pi_109505552
Een heel licht streepje is geen positieve ovu test he? Voor een positieve test moet ie er echt af knallen.. Net zo donker of donkerder dan de controlestreep.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_109505902
Zoë doet heel hard haar best om voor bellelena een tweede streepje te toveren morgenochtend O-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_109506154
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:58 schreef Marjolijntje het volgende:
Een heel licht streepje is geen positieve ovu test he? Voor een positieve test moet ie er echt af knallen.. Net zo donker of donkerder dan de controlestreep.
Nee nee dat snap ik, maar er komt in ieder geval iets aan. Eerdere dagen bleef het tenminste helemaal blanco en nu was er echt wel duidelijk een streepje te zien dus ik ga er vanuit dat het komende dagen duidelijker wordt :)
pi_109506302
OKe, dan had ik je berichtje verkeerd begrepen :) Ik hoop dat je snel je ei vindt!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_109506710
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef Marjolijntje het volgende:
OKe, dan had ik je berichtje verkeerd begrepen :) Ik hoop dat je snel je ei vindt!
Dankje! :)
pi_109507038
Fieder heel veel sterkte morgen!

Bellelena gefeliciteerd!
  zondag 25 maart 2012 @ 22:00:14 #48
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109509787
Spannen Bellelena! Hopelijk morgen een nog duidelijkere streep!

Fieder, sterkte voor morgen :*
pi_109516294
quote:
17s.gif Op zondag 25 maart 2012 21:04 schreef Tally het volgende:
Zoë doet heel hard haar best om voor bellelena een tweede streepje te toveren morgenochtend O-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh zo moet het zeker wel lukken O+ O+ O+
pi_109517439
Bellelena van harte gefeliciteerd. Wat gaaf gelijk een tweede streepje. Maar je hebt het ook verdiend na al je geduld in het rammelaarstopic. Hopelijk wordt de streep steeds duidelijker.

Fieder heel veel sterkte vandaag. Ik denk aan je :*

Milka wat naar om zo onverwachtse uitslag te krijgen van yesten. Kan me voorstellen dat je ervan schrikt. Hopelijk heeft het geen gevolgen op je vruchtbaarheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')