Lieve Fieder, ik heb je verhaal niet helemaal gevolgd, maar ik wil je veel kracht toewensen! Neem lekker de rust die je nodig hebt. Veel sterkte morgen!quote:Op zondag 25 maart 2012 11:36 schreef Fieder het volgende:
Lieve allemaal,
Ik wil jullie heel erg bedanken dat jullie de afgelopen weken met me meegeleefd hebben. Morgen is de curettage, dan kan het afsluiten echt beginnen. Ik heb besloten een paar maanden rust te nemen en lekker van de zomer te gaan genieten. (maar onder voorbehoud, mocht ik eerder terug zijn wil ik er niks over horen)
Ik blijf meelurken hier, af en toe reageren en hoop over een tijd hier mijn streepjes weer te mogen showen.
Ach Fiederquote:Op zondag 25 maart 2012 11:36 schreef Fieder het volgende:
Lieve allemaal,
Ik wil jullie heel erg bedanken dat jullie de afgelopen weken met me meegeleefd hebben. Morgen is de curettage, dan kan het afsluiten echt beginnen. Ik heb besloten een paar maanden rust te nemen en lekker van de zomer te gaan genieten. (maar onder voorbehoud, mocht ik eerder terug zijn wil ik er niks over horen)
Ik blijf meelurken hier, af en toe reageren en hoop over een tijd hier mijn streepjes weer te mogen showen.
*Binnenvalpost*quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:29 schreef Cooki het volgende:
we gaan voor een derde........(limiet moet nog bepaald worden
)
quote:Op zondag 25 maart 2012 11:36 schreef Fieder het volgende:
Lieve allemaal,
Veel geluk met jullie gezinquote:Op zondag 25 maart 2012 11:47 schreef Cooki het volgende:
[..]
*Binnenvalpost*![]()
Lieve dames, ik kom me hier afmelden. De "limiet" is bepaald (5 cycli) en bereikt. Met twee jongens hebben we wel al twee keer geluk gekregen![]()
Ik wens iedereen hier heel snel twee streepjes en ik zie jullie terug in het kleuter-tot-puber topic
En voor Bellelena:![]()
Ahh oké, duidelijkquote:Op zondag 25 maart 2012 11:54 schreef Cooki het volgende:
Lot, dank je, korte limiet ivm mn leeftijd (binnenkort word ik 45)
LBquote:
^^^^^^^^^quote:Op zondag 25 maart 2012 13:55 schreef bellelena het volgende:
[..]
LB
Hoe is het met jou meis? Ik spiekte in het andere topic en zag dat je druk bent met dokterbezoekjes, ik duim wederom mee dat het zoden aan de dijk zet en dat je spoedig tweede streepjes hebt!
Nanuke
Mjaaaa doktersbezoekjes, en bijbehorende ergernisjesquote:Op zondag 25 maart 2012 13:55 schreef bellelena het volgende:
[..]
LB
Hoe is het met jou meis? Ik spiekte in het andere topic en zag dat je druk bent met dokterbezoekjes, ik duim wederom mee dat het zoden aan de dijk zet en dat je spoedig tweede streepjes hebt!
Nanuke
Jij bent gewoon hartstikke zwanger, verschijnselen klinken goed iigquote:Op zondag 25 maart 2012 13:36 schreef bellelena het volgende:
Poppejans: Ja het blijft nog even spannend zo! Ik heb niet een heel erg regelmatige cyclus, gemiddeld 32 dagen maar met uitschieters naar 26 dagen en zelfs een keer 40 dagen gehad. Dus het kan inderdaad ook zomaar zijn dat mijn eisprong een paar dagen later is geweest! Ik heb nu het gemiddelde aangehouden, 32 dagen dus, en met in mijn achterhoofd wanneer we gevrijd hebben. Maar na het vrijen kunnen de zaadjes natuurlijk nog een paar dagen blijven leven, dus het kan zeker dat mijn eisprong iets later was.
Mijn vriend is niet geschrokken gelukkigHij vindt het wel ook heel spannend! En morgen gaan we samen meer testen halen bij de drogist. I'll keep you updated!
Ondertussen is de avondmisselijkheid ook middagmisselijkheid geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Nee nee dat snap ik, maar er komt in ieder geval iets aan. Eerdere dagen bleef het tenminste helemaal blanco en nu was er echt wel duidelijk een streepje te zien dus ik ga er vanuit dat het komende dagen duidelijker wordtquote:Op zondag 25 maart 2012 20:58 schreef Marjolijntje het volgende:
Een heel licht streepje is geen positieve ovu test he? Voor een positieve test moet ie er echt af knallen.. Net zo donker of donkerder dan de controlestreep.
Dankje!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef Marjolijntje het volgende:
OKe, dan had ik je berichtje verkeerd begrepenIk hoop dat je snel je ei vindt!
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:04 schreef Tally het volgende:
Zoë doet heel hard haar best om voor bellelena een tweede streepje te toveren morgenochtendOhh zo moet het zeker wel lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |