abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109597905
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:54 schreef Fieder het volgende:
Hoe is het nu met jou Coco? :* Heb je er al wat meer vertrouwen in of blijft het van echo tot echo kijken?
Tot nu toe prima hiero :) Ben al verder dan de vorige keer (toen was het nu ongeveer mis gegaan). Dus dat is positief. Maar ik blijf vooral van echo tot echo kijken, ja :P :+
pi_109597943
*O* voor het verder zijn dan de vorige keer!
pi_109599949
Ik heb vanochtend een echo gehad... en helaas waren mijn zorgen niet ongegrond.
Het is mis... -O-

De echoscopiste zag een bloedstolsel en een vruchtzakje, maar dat vruchtzakje was 'niet duidelijk begrensd'. Verder was ie wel al groter dan we dachten, ik was waarschijnlijk al ruim zeveneneenhalve week zwanger, maar er klopte niets...
pi_109600066
7,5 week, dat is al best lang zeg! Wat een teleurstelling voor je, ondanks dat je al zorgen had.

Jammer hoor. :* -O-

Wat is nu de volgende stap? Of vraag ik dat te vroeg?
pi_109600247
Ik heb geen idee.
Ik moet vanmiddag of morgen de huisarts bellen voor de 'officiële' uitslag, en zij beslist dan hoe verder. Of ik naar een gyneacoloog doorverwezen wordt, of naar de 'miskraampoli' (kende ik niet, maar zo noemde de echoscopiste het).
Ze had het over medicijnen om een 'bevalling' op te wekken.. of misschien moet ik ook een curretage.. ik heb geen flauw idee...

Ben na de echo 'gewoon' teruggegaan naar mijn werk. Heb m'n directe collega/manager/kamergenoot verteld wat er aan de hand was, en nu zit ik hier nog steeds wat te sippen. Weet niet eens of ik nu wel naar huis wil... huis is ook zo leeg...
  woensdag 28 maart 2012 @ 11:20:22 #206
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_109600351
Amoriel -O- Sterkte!
Make love, not war ☮
pi_109600382
Amoriel... -O- jeetje meis... Ik weet ff niet wat ik moet typen. Sterkte in elk geval!
pi_109600473
Ach, Amoriel. Wat klote! Als je er wat over kwijt moet of vragen hebt (niet dat ik overal antwoord op heb) ofzo, mijn pm box staat open. zelf met 8 weken een miskraam gehad

:*
pi_109600966
Oww Amoriel neem wel je tijd he? Snap dat je nu even door wilt werken, afleiding, maar voor verdriet moet er ook plaats zijn.

Ook mij mag je pm'en, zit er helaas middenin. Maandag curettage gehad, is mij heel erg mee gevallen. Maar omdat jij al vloeit zijn medicijnen misschien genoeg? Bespreek het maar even goed met je arts.

:* :*

miskraampoli, wie verzint dat?!! :( Het voordeel zal zijn dat je niet tussen de zwangeren loopt, maar kom op zeg, andere naam??? Of stel ik me aan :@
pi_109601091
Fieder, ik denk niet dat je je aanstelt, maar schijnbaar raakt het bij jou iets. Mij doet die naam iig niks? :?

Amoriel :*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109601211
Ja kan zo gauw ook geen betere naam verzinnen :')

Vind het zo confronterend. En dan zit je daar en weet iedereen waarom... Maar misschien omdat het nog vers is ofzo...
pi_109601373
Amoriel -O- Dat is niet het nieuws waar je op zat te wachten. :*
*poef* nu is het weg
pi_109601694
Nou ja, op zich vind ik meestal dat er niets mis is met het beestje gewoon bij zijn naam noemen. En ik had er vanochtend ook behoorlijk moeite mee om na de echo door de wachtkamer naar buiten te lopen waar allemaal van die prachtige bolle buikjes zaten te wachten om naar hun kindje te kijken... 't ziekenhuis heeft wel maar een saaie vloer weet ik nu ;)

Heb net al de huisarts gebeld, maar ze hadden de uitslag nog niet binnen, dus ze konden nog niets... ;( Alvast voor morgen een afspraak inplannen was ook al moeilijk, want mijn eigen huisarts zat hartstikke vol, en de vervangster die ik afgelopen vrijdag had was er ook al niet, en nog weer een andere had ik weer niet zo'n trek in... Blegh... Vanmiddag rond half vijf terugbellen
pi_109601743
Ow sjips.. post ik het nog hier...
Misschien fijner voor de verse streepjes en de wachtenden om dit soort verhalen toch in het "... en dat gaat het mis"-topic te houden
pi_109601897
Geeft niks Amoriel... Iets met je ei kwijt moeten/kunnen (hoewel dat wel erg dubbelzinnig is, and not in a good way) :*
pi_109603205
Oh Amoriel, wat naar -O- :*

En niets mis met hier posten hoor, dat heb ik ook gedaan :@
pi_109603540
Je mag het hier posten hoor. We hebben hier met zijn alleen meegeleefd en willen je ook sterkte wensen als het mis gaat.
Heel veel sterkte hoor. Ik ga nog wat duimen voor je.
  woensdag 28 maart 2012 @ 16:33:03 #219
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109612256
DAMN!
ik heb het de hele dag bij vlagen knetter warm! :o
hoe zat dat ook al weer met die eisprong en temperaturen ? ? :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_109612717
Ik kom me hier afmelden,helaas... Vanochtend weer een echo gehad en nog steeds geen rijping te zien. De kans is nihil dat die nog komt dus ik krijg een kijoperatie om te koekeloeren waar het aan ligt. Daarna misschien nog Clomid,mocht het meevallen. Maar geen spontane streepjes hier dus,dus binnen dit topic niet meer echt op zijn plek. Dames,heel veel succes!
pi_109612856
quote:
7s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:33 schreef Barreltje het volgende:
DAMN!
ik heb het de hele dag bij vlagen knetter warm! :o
hoe zat dat ook al weer met die eisprong en temperaturen ? ? :o
Ik ben na O kennelijk warmer. Temp, maar vooral ook handen.
fyi: cycli van 27d, O op cd 16, LF is 11d
pi_109614204
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:44 schreef milka82 het volgende:
Ik kom me hier afmelden,helaas... Vanochtend weer een echo gehad en nog steeds geen rijping te zien. De kans is nihil dat die nog komt dus ik krijg een kijoperatie om te koekeloeren waar het aan ligt. Daarna misschien nog Clomid,mocht het meevallen. Maar geen spontane streepjes hier dus,dus binnen dit topic niet meer echt op zijn plek. Dames,heel veel succes!
Wat balen Milka, ik heb ze je zo gegund.. Altijd naar om meiden te zien waarmee ik samen gepost heb hier, en die nu doormoeten naar het andere topic. :*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_109617885
Jammer Milka... 'k hoop dat je met een beetje hulp dan toch dat tweede streepje krijgt. Spontaan zou leuker zijn, maar het kán nog steeds!

Zelf net (eind van de middag) de huisarts teruggebeld, krijg ik te horen dat ze nog steeds de officiële uitslag van mijn echo niet hebben. En zonder dat weten ze natuurlijk niet hoe verder... "Ja, en het is nu al bijna vijf uur, ik weet niet of ik ze nog te pakken krijg op het ziekenhuis..." Ja hállo! Ik moest je op het het eind van de middag terugbellen!
Morgen meer dus :(
pi_109617908
Jammer Milka. Ik hoop dat ze de oorzaak kunnen achterhalen en het met Clomid gaat lukken om een mooi wondertje op de wereld te zetten! :*
E.
  woensdag 28 maart 2012 @ 19:01:41 #225
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109618355
Amoriel... ;( Veel sterkte voor jou, meis :*

Geen leuk nieuws, Milka. Ook voor jou een dikke :* . Ik hoop dat je met wat extra hulp uiteindelijk toch dat fel begeerde tweede streepje mag plassen.
pi_109618640
Balen Milka! En vaag dat ze zo met je omgaan Amoriel |:( |:(
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109619206
Barreltje :o

Milka, wat een teleurstelling. :* Heel veel succes met alles wat nu komen gaat.Hopelijk snel een wondertje voor je!

Amoriel, pff, irritant he?? Blijven bellen tot ze gek van je worden morgen. Zeggen dat je het niet meer trekt, of ff flink huilen als je dat durft aan de telefoon. :P Je moet echt voor jezelf opkomen heb ik gemerkt.
pi_109621351
Amoriel, sterkte met wachten. Niet fijn dat je nu nog niks weet.

Milka, wat jammer. Ik hoop dat ze een oorzaak vinden hoor. Sterkte
pi_109627441
Milka wat klote! -O- Veel sterkte, hoop dat je met wat hulp snel twee streepjes krijgt.

Amoriel, jij ook veel sterkte :* Wat een rotnieuws ;( Hopelijk weet je huisarts je morgen meer te vertellen..
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:57:47 #230
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_109633398
Amoriel en Milka sterkte :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_109646981
Ik mag vanmiddag bij mijn huisarts op het spreekuur komen. Ze vond het toch prettiger om mij voor zoiets persoonlijk te zien. En blijkbaar zat ze ook niet zo vol als dat de assistente van gister zei...

Laat die actie maar komen!
pi_109647436
Amoriel, fijn! Heeft ze de uitslag dan binnen? Succes en laat duidelijk merken wat je wilt! :*
  donderdag 29 maart 2012 @ 13:03:25 #233
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109649125
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:11 schreef Amoriel het volgende:
Ik mag vanmiddag bij mijn huisarts op het spreekuur komen. Ze vond het toch prettiger om mij voor zoiets persoonlijk te zien. En blijkbaar zat ze ook niet zo vol als dat de assistente van gister zei...

Laat die actie maar komen!
huisarts assistentes :X
succes ermee vanmiddag! :*
pi_109649241
Milka, wat naar om nou zo door te moeten. Maar hopelijk kunnen ze jullie met wat hulp toch aan de 2 streepjes helpen! :*

Amoriel, sterkte! :*
pi_109658135
Al nieuws van Amoriel?
pi_109661019
Ja ;)
Heb van de huisarts een verwijzing naar een gyn gekregen.. met meteen een afspraak erbij! Morgenochtend elf uur al. Ben er blij mee.. ( voor zover je er blij mee kunt zijn natuurlijk...)
pi_109661187
Oh goed zo! Daar kan je tenminste wat mee!
Succes met beslissen hoe nu verder. :*

Denk van tevoren vast na wat je wilt. Als jij nu al weet dat je curettage wil kun je wss morgen meteen een afspraak maken. Zeker als je aangeeft dat t al n paar weken duurt...
  donderdag 29 maart 2012 @ 20:03:12 #238
52229 Chanty
pi_109666238
Succes morgen Amoriel, fijn dat er wel een beetje vaart achter zit.

Ik heb vanochtend kennismakingsgesprek gehad met onze nieuwe huisarts. Toen ie vroeg of we kinderen hebben, heb ik maar meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om te vertellen dat we die wel proberen te maken maar dat mijn lichaam nog wat vaag is en ik waarschijnlijk binnenkort bij hem op de stoep sta tenzij ik over een week ongesteld word :D

Hij zei dat ik anders over een week nog een ovutest moet doen, mocht die positief zijn dan kan het zijn dat mijn hormonen niet op orde zijn. Maar hij zei ook dat het ook 9 maanden tot een jaar kan duren soms voor alles weer werkt. Heel fijn maar zo lang ga ik dus echt niet wachten :')
pi_109666942
Bellelena ik lees het nu pas.. Gefeliciteerd joh! *O*

Amoriel veel sterkte..
sluipt weer weg
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_109670314
Hmm hij lijkt er wel voor open te staan na wat aandringen Chanty. Lekker op die stoep gaan staan! :)
Hoe lang ben je eigenlijk bezig?
  donderdag 29 maart 2012 @ 22:20:07 #241
52229 Chanty
pi_109674133
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:20 schreef Fieder het volgende:
Hmm hij lijkt er wel voor open te staan na wat aandringen Chanty. Lekker op die stoep gaan staan! :)
Hoe lang ben je eigenlijk bezig?
Idd ik ga gewoon aan zijn kop zeiken :+
Ik ben nu een half jaar gestopt met de pil. Pas sinds begin dit jaar seks zonder andere voorbehoedsmiddelen, zogezien heb ik ook niet zoiets van we zijn al lang bezig en ik moet nu zwanger raken. Maar een menstruatie zou wel fijn zijn na een half jaar. En als het langer duurt voordat dat op gang komt is het ook prima, mits ik dan tenminste weet dat het verder goed zit (dus idd bv kijken of de hormoonhuishouding niet overhoop ligt).
pi_109674705
Heb je nog helemaal geen menstruatie gehad in dat half jaar Chanty?
Dan begrijp ik je wel ja. Een arts kan mooi zeggen dat het zo lang kan duren maar jij wil toch ook wel weten of er niets mis is! Ga inderdaad maar gewoon aan zijn kop zeiken, niets mis mee!
Mijn zus is ruim 6 jaar geleden bezig geweest om zwanger te raken en zij had ook geen menstruatie. Na een jaar wachten is zij doorgestuurd maar in het ziekenhuis waren ze toen erg boos geweest omdat ze na een half jaar helemaal geen menstruatie al doorgestuurd had moeten worden! Maar dat is al heel wat jaren terug natuurlijk, de regels kunnen wel heel erg anders zijn nu of per ziekenhuis verschillen.
Hoe dan ook, ik zou lekker zeuren! ;)
E.
  donderdag 29 maart 2012 @ 23:02:32 #243
52229 Chanty
pi_109677041
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:29 schreef .Sparkling. het volgende:
Heb je nog helemaal geen menstruatie gehad in dat half jaar Chanty?
Dan begrijp ik je wel ja. Een arts kan mooi zeggen dat het zo lang kan duren maar jij wil toch ook wel weten of er niets mis is! Ga inderdaad maar gewoon aan zijn kop zeiken, niets mis mee!
Mijn zus is ruim 6 jaar geleden bezig geweest om zwanger te raken en zij had ook geen menstruatie. Na een jaar wachten is zij doorgestuurd maar in het ziekenhuis waren ze toen erg boos geweest omdat ze na een half jaar helemaal geen menstruatie al doorgestuurd had moeten worden! Maar dat is al heel wat jaren terug natuurlijk, de regels kunnen wel heel erg anders zijn nu of per ziekenhuis verschillen.
Hoe dan ook, ik zou lekker zeuren! ;)
Nope, een paar keer een klein beetje bruinverlies waarvan ik nu denk dat dat geen menstruatie-achtig iets was (hoopte eerst nog dat dat het eerste begin tot meer zou zijn). De laatste 75 dagen sowieso niks. Maar t is ook vooral dat ik me wat "ongerust" begin te maken omdat het vroeger ook al niet goed werkte allemaal (heel onregelmatig, en dat is ook niet zo gek als je nog jong ben) en mijn moeder ook altijd al problemen heeft gehad met haar cyclussen.

-edit-: als er nu volgende week geen menstruatie komt en ook geen positieve test, dan kan ik in ieder geval stellen dat er iets aparts aan de hand is (wel ei, maar geen menstruatie). Tenzij ik dan ook een positieve ovu-test heb, dan is er ook iets aparts: geen ei en geen menstruatie, maar dan mocht ik sowieso langskomen :)
pi_109684146
Chanty: Niet leuk dat je al zo'n poos aan het wachten bent tot er 'iets' gebeurd. Toen ik stopte met de pil, na ca. 10 jaar gebruik, was mijn cyclus ook erg onregelmatig. Ik sloeg wel eens 2 of 3 maanden over bijvoorbeeld en een andere keer zat er krap 24 dagen tussen. En zelfs na 2 a 3 jaar bleef het nog wat onregelmatig bij mij (van 26 tot 40 dagen, gemiddeld 32 dagen). Ik hoop dat het bij jou ook zo zal gaan, dat je lichaam gewoon echt alleen wat opstart tijd nodig heeft. :*
  vrijdag 30 maart 2012 @ 09:51:42 #245
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109685479
ik ben misselijk..
maar dat is vast niet zooo snel ( 3-5 dagen na evt bevruchting )
ik vrees dus voor een griepje :{
pi_109685953
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 09:51 schreef Barreltje het volgende:
ik ben misselijk..
maar dat is vast niet zooo snel ( 3-5 dagen na evt bevruchting )
ik vrees dus voor een griepje :{
Het schijnt te kunnen.. Dus wie weet ;) Maar laat je door mij niet gek maken, haha :+

Chanty, ik kan me goed voorstellen dat je je langzaam wat ongerust begint te maken over het niet op gang komen van je menstruatie. Hopelijk gaat het nu ineens wel goed en hoef je de gang naar de dokter niet weer te maken :)

Milka, ik hoop heeeeel hard op een tweede streepje met wat hulp :*
pi_109686195
Nou Barreltje, achteraf gezien ben ik wel vanaf het moment van bevruchting af en toe licht misselijk geweest! Ik dacht dat ik mezelf dat aanpraatte, want het was alleen als ik eraan dacht :') , maar ik was dus wel zwanger.
Maar wat Coco zegt, laat je door ons niet gek maken! :) Gewoon even afwachten nog helaas... Duim, duim!

Chanty, dat lijkt me gewoon een goed verhaal om iig die hormonen te checken ja! Maar je weet nooit he, artsen...Hoop dat je goed geholpen gaat worden.
Of dat het gewoon stiekem toch al gelukt is met dat ei
pi_109686230
Vanmiddag om 14.20 heb ik de terugplaatsing. Ik ben zo nerveus.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 10:19:02 #249
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109686250
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Het schijnt te kunnen.. Dus wie weet ;) Maar laat je door mij niet gek maken, haha :+

hmppf en dat komt dan van jou :{w ;)
het is vast van de yoghurt die niet goed gevallen is..
of psychosomatische " klachten " :P
  vrijdag 30 maart 2012 @ 10:19:55 #250
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109686271
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:18 schreef Omentielvo het volgende:
Vanmiddag om 14.20 heb ik de terugplaatsing. Ik ben zo nerveus.
Oeehh! spannend!

ik ga duimen voor je! ^O^
en zooooo veel respect voor wat je doet! _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')