huisarts assistentesquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:11 schreef Amoriel het volgende:
Ik mag vanmiddag bij mijn huisarts op het spreekuur komen. Ze vond het toch prettiger om mij voor zoiets persoonlijk te zien. En blijkbaar zat ze ook niet zo vol als dat de assistente van gister zei...
Laat die actie maar komen!
Idd ik ga gewoon aan zijn kop zeikenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:20 schreef Fieder het volgende:
Hmm hij lijkt er wel voor open te staan na wat aandringen Chanty. Lekker op die stoep gaan staan!
Hoe lang ben je eigenlijk bezig?
Nope, een paar keer een klein beetje bruinverlies waarvan ik nu denk dat dat geen menstruatie-achtig iets was (hoopte eerst nog dat dat het eerste begin tot meer zou zijn). De laatste 75 dagen sowieso niks. Maar t is ook vooral dat ik me wat "ongerust" begin te maken omdat het vroeger ook al niet goed werkte allemaal (heel onregelmatig, en dat is ook niet zo gek als je nog jong ben) en mijn moeder ook altijd al problemen heeft gehad met haar cyclussen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:29 schreef .Sparkling. het volgende:
Heb je nog helemaal geen menstruatie gehad in dat half jaar Chanty?
Dan begrijp ik je wel ja. Een arts kan mooi zeggen dat het zo lang kan duren maar jij wil toch ook wel weten of er niets mis is! Ga inderdaad maar gewoon aan zijn kop zeiken, niets mis mee!
Mijn zus is ruim 6 jaar geleden bezig geweest om zwanger te raken en zij had ook geen menstruatie. Na een jaar wachten is zij doorgestuurd maar in het ziekenhuis waren ze toen erg boos geweest omdat ze na een half jaar helemaal geen menstruatie al doorgestuurd had moeten worden! Maar dat is al heel wat jaren terug natuurlijk, de regels kunnen wel heel erg anders zijn nu of per ziekenhuis verschillen.
Hoe dan ook, ik zou lekker zeuren!
Het schijnt te kunnen.. Dus wie weetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:51 schreef Barreltje het volgende:
ik ben misselijk..
maar dat is vast niet zooo snel ( 3-5 dagen na evt bevruchting )
ik vrees dus voor een griepje
hmppf en dat komt dan van jouquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het schijnt te kunnen.. Dus wie weetMaar laat je door mij niet gek maken, haha
Oeehh! spannend!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:18 schreef Omentielvo het volgende:
Vanmiddag om 14.20 heb ik de terugplaatsing. Ik ben zo nerveus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |