Haha hmm dat klinkt wel logisch zoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:58 schreef jaeky het volgende:
[..]
Noem je mij nou 'muts'?![]()
![]()
Nee, ik denk niet dat ik maanden te laat klus... Ik denk eerder dat mijn ei deze ronde te ongeduldig was. Ergens klopt het weer. (5 dagen overtijd, en nu 5 dagen ei te vroeg = ei ritme is exact het zelfde)
Dat zou mooi klote zijn, dan is het deze maand sowieso niet geluktquote:Ik denk idd dat je je eigen ei gemist heb...?
Dubbel genaaid dusquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:07 schreef jaeky het volgende:
Zijn we beide mooi genaaid.
Dan maar klussen voor fun en gezelligheid, toch?
Ik loer nog steedsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:56 schreef Fieder het volgende:
Tuktuk, nog aan t loeren? Duimstand aan!
Oeh Chanty n weekje geduld nog! Duidelijkheid zou fijn zijn, maar ik duim voor streepjes.
Lot, ik weet het niet maar hier is vast iemand die het wel weet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo tegen Pasen krijgen al die eieren haastquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Haha hmm dat klinkt wel logisch zo
[..]
Dat zou mooi klote zijn, dan is het deze maand sowieso niet geluktDan weet ik in ieder geval wel dat ik mijn ei voortaan vroeg kan verwachten.. Hopelijk dan nu ook gewoon een korte cyclus en snel weer ongesteld.
Ik word hier ook niet wijs uit dat slijm. Een keer slijm gehad (sinds ik erop let dan) maar volgens mij had ik toen geen ei (want nog niet ongesteld geweest). En laatst dus wel een ei, maar geen slijmquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:51 schreef L0t.. het volgende:
Ik merk trouwens niks van dat hele doorzichtige slijmgebeuren tijdens je ovulatie. Is dat bij jullie allemaal heel duidelijk?
Haha ik ben gelukkig niet de enige dusquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik word hier ook niet wijs uit dat slijm. Een keer slijm gehad (sinds ik erop let dan) maar volgens mij had ik toen geen ei (want nog niet ongesteld geweest). En laatst dus wel een ei, maar geen slijm
Nu zit ik er verder ook niet naar te graven of zo... misschien dat wij het meer binnen houden of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt. Als ik aan het eind van de week nog niet ongesteld ben, ga ik er een testje aan wagenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:40 schreef Fieder het volgende:
Wordt dit je 1e menstruatie na de mk? Dan kan het inderdaad nog wat onregelmatig zijn.
Maar volgens mij is iedere zwangerschap ook anders. Bij de ene kan je meteen misselijk zijn, bij de volgende pas veel later.
Blijft even spannend nog dus. Wat ben je van plan qua testen?
tfa!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:22 schreef Sethiwe het volgende:
Milka succes morgen.
Barreltje veel succes en plezier met klussen, hopelijk zonder al te veel pijn aan de ribben.
Jaecky nu al vast op de kalender een avondje vrij plannen, als je ei gaat springen.
Lot ik kan je helaas niet helpen.
Aurum hoe is het nu met je geeft het wat rust nu de afspraak in zkh gemaakt is?
Voor andere klussende en wachtende dames succes
vandaag hier het eiwit gesignaleerdquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:16 schreef _aurum_ het volgende:
@Lot/Fieder: Er zit een verloop in de structuur van "je slijm". Ik heb ff wat gekopieerd van het internet:
Stage 1: Lasting 2 - 3 days CM is Sticky or Gummy (S)
Stage 2: Lasting 2- 4 days: CM is Creamy, Milky, Lotion Like - Beginning of your fertile period (C)
Stage 3: Lasting 1-5 days: Egg white Cervical Fluid - At this time you are very fertile. (E)
Stage 4: Dry, Moist or Sticky (Infertile)
@Sparkling: Vorige maand was het op dag 14 dat ik eisprong had, dat zou afgelopen maandag zijn. Van het weekend begonnen met testen en oefenen, maar niks te zien op het testje
@Sethiwe: Je omschrijft het gevoel precies goed. En imo kan je vriend zeggen dat hij er niet zo geforceerd mee bezig wil zijn. Maar wat zegt jou gevoel je?
Wil niet stoken maar als je geen eisprong hebt, dan kan je klussen tot je een ons weegt. En met een lange cyclus is de kans dat je "raak schiet" nog kleiner.
Eerste wat de huisarts vroeg was een overzicht van mijn cyclussen, hoeveel dagen deze duurden en of ik wist of er eisprong was....
En imo kosten die ovulatiesten niet veel extra moeite, je bent er in je achterhoofd toch wel mee bezig
ik moest van de week aan je denken toen ik hoorde dat op de Noordzee een boorplatform van Total ontruimd werd ivm gaslekquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vandaag hier het eiwit gesignaleerd
dus de paashaas mag langs komen!
als het deze ronde niet lukt bestel ik ook de ovu testen.. ondanks protesten van.. het is zo lekker makkelijk voor hem.. maar IK moet aangeven wanneer het " tijd" is.. dus.. als IK daar hulpmiddelen bij nodig heb.. dan komen die er
en mijn cyclussen zijn ook raar.. nu toch weer eisprong op de 14 e dag.. afgelopen cyclus volgens mij ook.. alleen duurde die 40 dagen en geen streepje te zieneens zien wat deze cyclus brengt.. en daarna idd kijken of dat ei daadwrkelijk springt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |