abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109577212
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:58 schreef jaeky het volgende:

[..]

Noem je mij nou 'muts'? :o ;)
Nee, ik denk niet dat ik maanden te laat klus... Ik denk eerder dat mijn ei deze ronde te ongeduldig was. Ergens klopt het weer. (5 dagen overtijd, en nu 5 dagen ei te vroeg = ei ritme is exact het zelfde :D )
Haha hmm dat klinkt wel logisch zo :P

quote:
Ik denk idd dat je je eigen ei gemist heb...?
Dat zou mooi klote zijn, dan is het deze maand sowieso niet gelukt ;( Dan weet ik in ieder geval wel dat ik mijn ei voortaan vroeg kan verwachten.. Hopelijk dan nu ook gewoon een korte cyclus en snel weer ongesteld.
pi_109577327
Zijn we beide mooi genaaid.
Dan maar klussen voor fun en gezelligheid, toch?

:*

Maar sowieso... gewoon afwachten. Geen enkele conclusie of theorie die wij of wie dan ook verzint, is steekhoudend. Dus we sippen gewoon (nog) niet. :Y
fyi: cycli van 27d, O op cd 16, LF is 11d
pi_109577377
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:07 schreef jaeky het volgende:
Zijn we beide mooi genaaid.
Dan maar klussen voor fun en gezelligheid, toch?

:*
Dubbel genaaid dus :+
pi_109577449
Ik zeg altijd: "Dubbel genaaid houdt beter!"

(Dus Man, ga je mee... ? :D )
pi_109577950
Milka succes morgen.

Barreltje veel succes en plezier met klussen, hopelijk zonder al te veel pijn aan de ribben.

Jaecky nu al vast op de kalender een avondje vrij plannen, als je ei gaat springen.

Lot ik kan je helaas niet helpen.

Aurum hoe is het nu met je geeft het wat rust nu de afspraak in zkh gemaakt is?

Voor andere klussende en wachtende dames succes :*
pi_109578258
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:56 schreef Fieder het volgende:
Tuktuk, nog aan t loeren? Duimstand aan!

Oeh Chanty n weekje geduld nog! Duidelijkheid zou fijn zijn, maar ik duim voor streepjes.

Lot, ik weet het niet maar hier is vast iemand die het wel weet!
Ik loer nog steeds :D
Gek genoeg ook nog geen bruine smots of wat dan ook :o

Maar omdat ik niet misselijk ben (de vorige keer was dat niet te missen _O- ) en mijn borsten niet zeer doen, ga ik er gewoon vanuit dat mijn lichaam nog ontregeld is van de MK.
pi_109578757
Wordt dit je 1e menstruatie na de mk? Dan kan het inderdaad nog wat onregelmatig zijn.
Maar volgens mij is iedere zwangerschap ook anders. Bij de ene kan je meteen misselijk zijn, bij de volgende pas veel later.

Blijft even spannend nog dus. Wat ben je van plan qua testen?
pi_109579271
Ik merk trouwens niks van dat hele doorzichtige slijmgebeuren tijdens je ovulatie. Is dat bij jullie allemaal heel duidelijk?
pi_109579428
Ik ben maar één maand actief bezig geweest, toen niks gezien. Normaal valt het me eigenlijk ook nooit op, alhoewel ik er dan ook niet op let misschien.

Misschien too much information: :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:55:22 #185
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_109579462
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:04 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Haha hmm dat klinkt wel logisch zo :P

[..]

Dat zou mooi klote zijn, dan is het deze maand sowieso niet gelukt ;( Dan weet ik in ieder geval wel dat ik mijn ei voortaan vroeg kan verwachten.. Hopelijk dan nu ook gewoon een korte cyclus en snel weer ongesteld.
Zo tegen Pasen krijgen al die eieren haast :+
Maar wel balen inderdaad, als ik het zo lees zou ik ook denken dat je hem net gemist hebt :{
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:58:15 #186
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_109579600
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:51 schreef L0t.. het volgende:
Ik merk trouwens niks van dat hele doorzichtige slijmgebeuren tijdens je ovulatie. Is dat bij jullie allemaal heel duidelijk?
Ik word hier ook niet wijs uit dat slijm. Een keer slijm gehad (sinds ik erop let dan) maar volgens mij had ik toen geen ei (want nog niet ongesteld geweest). En laatst dus wel een ei, maar geen slijm :')
Nu zit ik er verder ook niet naar te graven of zo... misschien dat wij het meer binnen houden of zo? :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_109579770
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:58 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik word hier ook niet wijs uit dat slijm. Een keer slijm gehad (sinds ik erop let dan) maar volgens mij had ik toen geen ei (want nog niet ongesteld geweest). En laatst dus wel een ei, maar geen slijm :')
Nu zit ik er verder ook niet naar te graven of zo... misschien dat wij het meer binnen houden of zo? :+
Haha ik ben gelukkig niet de enige dus :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109580149
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:40 schreef Fieder het volgende:
Wordt dit je 1e menstruatie na de mk? Dan kan het inderdaad nog wat onregelmatig zijn.
Maar volgens mij is iedere zwangerschap ook anders. Bij de ene kan je meteen misselijk zijn, bij de volgende pas veel later.

Blijft even spannend nog dus. Wat ben je van plan qua testen?
Dat klopt. Als ik aan het eind van de week nog niet ongesteld ben, ga ik er een testje aan wagen :)
pi_109581675
Hier over het algemeen meer slijm tijdens ovulatie maar de laatste keer weer niet, dus ik ga er niet meer op af.

wil een modje mijn NOD aanpassen naar 23 april? thanx
pi_109581964
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:22 schreef Sethiwe het volgende:
Milka succes morgen.

Barreltje veel succes en plezier met klussen, hopelijk zonder al te veel pijn aan de ribben.

Jaecky nu al vast op de kalender een avondje vrij plannen, als je ei gaat springen.

Lot ik kan je helaas niet helpen.

Aurum hoe is het nu met je geeft het wat rust nu de afspraak in zkh gemaakt is?

Voor andere klussende en wachtende dames succes :*
tfa!

Gaat wel goed hier, volgens mij heb ik mijn ei gemist :? Iig niks terug kunnen zien op die ovulatietestdingen....of ik snap niet hoe ze werken :')

Denk dat het rond mijn NOD wel weer ff spannend wordt, niet echt, maar toch wel als je snapt wat ik bedoel.

Hoe gaat het bij/met jou?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109587802
Toch een beetje spannend Tuktuk!

Aurum, gek dat je je ei gemist hebt. Ben benieuwd of je toch nog op de goede tijd hebt geklust. Is die kans er wel?

Dat slijm herken ik wel, maar ik heb normaal bijna geen afscheiding. Rond mijn eisprong voel ik het echt lopen, heel vies! Nu even afwachten of dat na de MK hetzelfde is gebleven. Hoop het wel, was wel handig ;)
E.
pi_109587935
Dat spannend worden snap ik zeker.
Aan de ene kant hoop je dat het nu misschien een keer "raak" zal zijn, maar aan de andere kant die overheerst geeft de moed een beetje op.
Zo voel ik het althans.

Hier druk aan de klus op goed geluk. Ook geen idee wanneer ei springt. Zit nu wel steeds meer over ovutesten of tempen na te denken. Maar vriendlief vindt het niks om er zo geforceerd mee bezig te zijn.

Balen dat de ovutest geen ei heeft laten zien. Vanaf welke cyclusdag ben je begonnen met testen?
pi_109588511
Jeetje meiden, wat veel spannende dingen hier... Wel eieren, geen eieren, pretslijm, bmmmmmmslijmmmm streepjes en geen streepjes.

Voor iedereen die het nodig heeft, of gewoon wil: :* voor jullie

Wij zijn de klusperiode alweer voorbij, zonder er gebruik van te maken :@ Ik heb een boel smoesjes (gasvorming, moe, geen zin, met andere dingen bezig, whatever) maar vooral dat ik effe niet wilde omdat als het nu raak zou zijn dat de uitgerekende datum dan echt maar een paar dagen voor Minke's verjaardag zou zijn en dat is nu al een razend drukke periode (want vlak voor kerst + nichtje + 2 oma's ook jarig die dagen) dat ik onderbewust ook echt niet zou willen. Misschien heel stom, want we willen toch nog een kindje, maar dit zou wel zo ontzettend onhandig zijn, dan maar even een maandje overslaan. :+
Kan ik dit weekend ook vol goede moed lekker een biertje drinken als we een avondje uit gaan! (naar concert van Racoon O+ )
pi_109595890
Dag 2 van mijn 3daagse temperatuur stijging na een eisprong. Morgen boven de 37? NOD zal dan paas weekend zijn. Vanaf Goede Vrijdag. :')
pi_109596268
@Lot/Fieder: Er zit een verloop in de structuur van "je slijm". Ik heb ff wat gekopieerd van het internet:

Stage 1: Lasting 2 - 3 days CM is Sticky or Gummy (S)
Stage 2: Lasting 2- 4 days: CM is Creamy, Milky, Lotion Like - Beginning of your fertile period (C)
Stage 3: Lasting 1-5 days: Egg white Cervical Fluid - At this time you are very fertile. (E)
Stage 4: Dry, Moist or Sticky (Infertile)

@Sparkling: Vorige maand was het op dag 14 dat ik eisprong had, dat zou afgelopen maandag zijn. Van het weekend begonnen met testen en oefenen, maar niks te zien op het testje :?

@Sethiwe: Je omschrijft het gevoel precies goed. En imo kan je vriend zeggen dat hij er niet zo geforceerd mee bezig wil zijn. Maar wat zegt jou gevoel je?

Wil niet stoken maar als je geen eisprong hebt, dan kan je klussen tot je een ons weegt. En met een lange cyclus is de kans dat je "raak schiet" nog kleiner.

Eerste wat de huisarts vroeg was een overzicht van mijn cyclussen, hoeveel dagen deze duurden en of ik wist of er eisprong was....

En imo kosten die ovulatiesten niet veel extra moeite, je bent er in je achterhoofd toch wel mee bezig :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109596341
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 08:16 schreef _aurum_ het volgende:
@Lot/Fieder: Er zit een verloop in de structuur van "je slijm". Ik heb ff wat gekopieerd van het internet:

Stage 1: Lasting 2 - 3 days CM is Sticky or Gummy (S)
Stage 2: Lasting 2- 4 days: CM is Creamy, Milky, Lotion Like - Beginning of your fertile period (C)
Stage 3: Lasting 1-5 days: Egg white Cervical Fluid - At this time you are very fertile. (E)
Stage 4: Dry, Moist or Sticky (Infertile)

@Sparkling: Vorige maand was het op dag 14 dat ik eisprong had, dat zou afgelopen maandag zijn. Van het weekend begonnen met testen en oefenen, maar niks te zien op het testje :?

@Sethiwe: Je omschrijft het gevoel precies goed. En imo kan je vriend zeggen dat hij er niet zo geforceerd mee bezig wil zijn. Maar wat zegt jou gevoel je?

Wil niet stoken maar als je geen eisprong hebt, dan kan je klussen tot je een ons weegt. En met een lange cyclus is de kans dat je "raak schiet" nog kleiner.

Eerste wat de huisarts vroeg was een overzicht van mijn cyclussen, hoeveel dagen deze duurden en of ik wist of er eisprong was....

En imo kosten die ovulatiesten niet veel extra moeite, je bent er in je achterhoofd toch wel mee bezig :)
vandaag hier het eiwit gesignaleerd ;)
dus de paashaas mag langs komen! :D

als het deze ronde niet lukt bestel ik ook de ovu testen.. ondanks protesten van :7 .. het is zo lekker makkelijk voor hem.. maar IK moet aangeven wanneer het " tijd" is.. dus.. als IK daar hulpmiddelen bij nodig heb.. dan komen die er :{w

en mijn cyclussen zijn ook raar.. nu toch weer eisprong op de 14 e dag.. afgelopen cyclus volgens mij ook.. alleen duurde die 40 dagen en geen streepje te zien :N eens zien wat deze cyclus brengt.. en daarna idd kijken of dat ei daadwrkelijk springt :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_109596398
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2012 08:23 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

vandaag hier het eiwit gesignaleerd ;)
dus de paashaas mag langs komen! :D

als het deze ronde niet lukt bestel ik ook de ovu testen.. ondanks protesten van :7 .. het is zo lekker makkelijk voor hem.. maar IK moet aangeven wanneer het " tijd" is.. dus.. als IK daar hulpmiddelen bij nodig heb.. dan komen die er :{w

en mijn cyclussen zijn ook raar.. nu toch weer eisprong op de 14 e dag.. afgelopen cyclus volgens mij ook.. alleen duurde die 40 dagen en geen streepje te zien :N eens zien wat deze cyclus brengt.. en daarna idd kijken of dat ei daadwrkelijk springt :P
ik moest van de week aan je denken toen ik hoorde dat op de Noordzee een boorplatform van Total ontruimd werd ivm gaslek :')
pi_109597747
Ergens wel grappig, als je eiwit ziet dat er dan een ei komt. Goed geregeld wel. :+

Zal er wat meer op gaan letten met lijstje van aurum, maar graven gaat idd te ver :') Bij de vorige poging was het rond dag 14 raak, maar dat kan mazzel zijn geweest natuurlijk. En na de mk is het sowieso maar even aankijken wat er gebeurt.

Ovulatietestjes zou ik ook gewoon gebruiken. Geloof dat aantal meiden hier het zelf in de gaten houden en dan vervolgens O+ naar bed slepen zonder precies te vertellen dat hun ei er is, om het wat spontaner te laten lijken voor de mannen.
pi_109597861
Dikke smakkerd voor jullie hier :* O+
pi_109597888
Hoe is het nu met jou Coco? :* Heb je er al wat meer vertrouwen in of blijft het van echo tot echo kijken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')