abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109686337
Omentielvo jeetje wat spannend!! *O*
Plak, plak!!!!
Duimstand aan! :*
pi_109687791
Wat spannend Omentielvo! Mijn duimen draaien overuren voor jou!
E.
pi_109688370
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:18 schreef Omentielvo het volgende:
Vanmiddag om 14.20 heb ik de terugplaatsing. Ik ben zo nerveus.
Spannend!! Veel succes!

quote:
7s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 09:51 schreef Barreltje het volgende:
ik ben misselijk..
maar dat is vast niet zooo snel ( 3-5 dagen na evt bevruchting )
ik vrees dus voor een griepje :{
Toch wel een beetje spannend hoor ;) Je weet maar nooit..
pi_109691830
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:44 schreef milka82 het volgende:
Ik kom me hier afmelden,helaas... Vanochtend weer een echo gehad en nog steeds geen rijping te zien. De kans is nihil dat die nog komt dus ik krijg een kijoperatie om te koekeloeren waar het aan ligt. Daarna misschien nog Clomid,mocht het meevallen. Maar geen spontane streepjes hier dus,dus binnen dit topic niet meer echt op zijn plek. Dames,heel veel succes!
Wat ontzettend klote voor je -O-
Heel veel sterkte en ik hoop dat er snel een oplossing gevonden gaat worden! :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:18 schreef Omentielvo het volgende:
Vanmiddag om 14.20 heb ik de terugplaatsing. Ik ben zo nerveus.
Spannend! Ook hier wordt er voor je geduimd ^O^

Hier is mijn menstruatie inmiddels in alle hevigheid doorgebroken. Het lijkt wel heftiger dan ooit :o
Drie dagen te laat, maar die schade wordt nu ingehaald :X :o
Nou ja, ook voor ons geldt: in 2012 zullen we geen ouders worden :N
pi_109694221
Tuktuk in 2012 kunnen we nog wel zwanger worden! *O*
pi_109694285
Laten we dat maar proberen dan *O*
pi_109694432
Jaaaaa *O* Streepjes, streepjes! (vorige keer werd ik op mn wenken bedient, iemand? _O- )

:') Eerst ongesteld worden in 2012 hier *O*

Stapje voor stapje :P
  vrijdag 30 maart 2012 @ 14:38:42 #258
258612 nytar
boys boys boys
pi_109694580
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:35 schreef Fieder het volgende:
Jaaaaa *O* Streepjes, streepjes! (vorige keer werd ik op mn wenken bedient, iemand? _O- )

:') Eerst ongesteld worden in 2012 hier *O*

Stapje voor stapje :P
idd! Eerst eens een keer ongesteld worden! Kom maar op... Er rommelt vanalles en mn borsten doen zeer...maar niks geen bloed... :(
pi_109694646
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:35 schreef Fieder het volgende:
Sorry, vandaag niet meer ;)
pi_109694764
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:38 schreef nytar het volgende:

[..]

idd! Eerst eens een keer ongesteld worden! Kom maar op... Er rommelt vanalles en mn borsten doen zeer...maar niks geen bloed... :(
Had je al een test gedaan?

Ik blijf trouwens een licht streepje houden op mn ovulatietesten, misschien moet m'n eisprong dan toch nog wel komen.. Maak ik gewoon altijd wat LH aan. Zit nu op dag 16 dus dat kan ook prima.
pi_109694799
Amoriel :') hopelijk snel weer :* Of wanneer je er weer klaar voor bent natuurlijk...

Hmm Nytar vervelend zeg!

Oeh Lot spannend! In de gaten houden dat ei!

Wel heel tegenstrijdig, in februari wilde ik geen bloed zien, toen het mis was heb ik gesmeekt om bloed wat niet kwam, en nu wil ik ongesteld worden... Lekker heen en weer geslingerd worden we! :N
  vrijdag 30 maart 2012 @ 15:24:32 #262
258612 nytar
boys boys boys
pi_109696143
nou ik hoef niet te testen hoor. Zonder eisprong kan ik niet zwanger zijn ;)

Ik hoopte dat dat gerommel miss kon betekenen dat het er eindelijk aan kwam...
pi_109696147
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:19 schreef Barreltje het volgende:

[..]

hmppf en dat komt dan van jou :{w ;)
het is vast van de yoghurt die niet goed gevallen is..
of psychosomatische " klachten " :P
Haha, cool he? Ik denk, doe eens niet altijd zo rationeel enzo :+
Ik duim in ieder geval voor je :)

Omel, spannend! Ik hoop heel hard op een plakkerd :*
pi_109696291
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 15:24 schreef nytar het volgende:
nou ik hoef niet te testen hoor. Zonder eisprong kan ik niet zwanger zijn ;)

Ik hoopte dat dat gerommel miss kon betekenen dat het er eindelijk aan kwam...
Oh hm nee, dan heeft dat niet zoveel zin nee.. Sorry ik kan soms alle verhalen van iedereen hier niet helemaal uit elkaar houden :@

Voor jou ook duimen voor een ei dus ^O^
  vrijdag 30 maart 2012 @ 16:46:50 #265
258612 nytar
boys boys boys
pi_109699054
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 15:30 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Oh hm nee, dan heeft dat niet zoveel zin nee.. Sorry ik kan soms alle verhalen van iedereen hier niet helemaal uit elkaar houden :@

Voor jou ook duimen voor een ei dus ^O^
geeft niks hoor! We zijn met velen, ik kan het ook niet allemaal bij houden.

Enne... Thanks! Ik duim voor jullie ook allemaal verder :)
pi_109700519
En ik zit op het wachtbankje. Terugplaatsing was totaal pijnloos. Ik heb een foto van de cyro meegekregen. Erg leuk.
Mag ik in de openingspost met NOD 13 april?
pi_109701555
Fijn Omentielvo dat het meeviel!

Spannend! :D Duim duim duim...
pi_109703087
Trouwens nog een vraagje aan degenen die ovulatietesten gebruiken hier: bij een positieve ovulatietest, hoe lang duurt het dan voordat je echt een duidelijke donkere teststreep ziet? Zie je die meteen verschijnen of duurt het 5-10 minuutjes?

Ik kreeg net trouwens 3 streepjes op m'n ovulatietest, dat kan niet kloppen :') :D
pi_109705088
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 08:16 schreef _aurum_ het volgende:

@Sethiwe: Je omschrijft het gevoel precies goed. En imo kan je vriend zeggen dat hij er niet zo geforceerd mee bezig wil zijn. Maar wat zegt jou gevoel je?

Wil niet stoken maar als je geen eisprong hebt, dan kan je klussen tot je een ons weegt. En met een lange cyclus is de kans dat je "raak schiet" nog kleiner.

Eerste wat de huisarts vroeg was een overzicht van mijn cyclussen, hoeveel dagen deze duurden en of ik wist of er eisprong was....

En imo kosten die ovulatiesten niet veel extra moeite, je bent er in je achterhoofd toch wel mee bezig :)
Lastige vraag wat vind ik... Wat is mijn gevoel. Die is ook wisselend. Aan de ene kant wil ik het op zijn beloop laten en maar zien wanneer het raak is (mijn nuchtere opvoeding speelt daar ook wel een beetje in mee). Maar hoe langer het duurt begint de controlfreak in mij de kop op te steken. En wil ik zicht krijgen op mijn cyclus en het minder aan het toeval over laten.
Vind het fijn dat je aangeeft dat huisarts ook het een en ander wil weten, zodat ik daar rekening mee kan houden. Ik denk dat ik mezelf en vriendlief een ultimatum geef dat mocht het op een bepaald moment niet raak zijn. Ik dan met ovutesten ga kijken of ik zicht krijg op mijn cyclus. Houd mezelf ook voor dat het gemiddeld genomen (dacht ik ergens gelezen te hebben) 6 maand duurt voor het raak is. Dus er zijn mensen sneller en dan moeten er ook wat zijn die er langer over doen....

Verder erg druk, wel gelezen maar niet de tijd gehad om te reageren. Dat lukt komende week wrs ook niet, want ben een weekje weg. Hoop volgende week als ik terug ben, dat er weer een streepjesregen is. Bij pasen horen tenslotte (gevulde) eieren.

;)
pi_109705206
Voor de liefhebbers, 15% korting bij Sensitest!

quote:
Nu bij Sensitest: 15 procent korting op alles met actiecode 15PROC!

Wil je graag zwanger worden, dan vind je bij Sensitest een uitgebreid assortiment producten die je helpen om zwanger te worden. Bovendien krijg je nu tijdelijk 15 procent korting met actiecode 15PROC. Dat betekent 15 PROCENT korting op ovulatietesten, 15 PROCENT korting op zwangerschapstesten, vruchtbaarheidstest voor mannen, boeken over zwanger worden. Sensitest heeft alle grote merken zoals CLEARBLUE, PREDICTOR, SENSIBABY, MEDISMART en natuurlijk ons huismerk SENSITEST. Deze actie loopt tot en met 2 april 2012.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 20:14:29 #271
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_109706538
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:44 schreef L0t.. het volgende:
Trouwens nog een vraagje aan degenen die ovulatietesten gebruiken hier: bij een positieve ovulatietest, hoe lang duurt het dan voordat je echt een duidelijke donkere teststreep ziet? Zie je die meteen verschijnen of duurt het 5-10 minuutjes?

Ik kreeg net trouwens 3 streepjes op m'n ovulatietest, dat kan niet kloppen :') :D
snel bevruchten, dan wordt het een drieling :+

Edit: sorry :@
Ik zal OUD weer snel verlaten :P
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_109706900
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:14 schreef Muck het volgende:

[..]

snel bevruchten, dan wordt het een drieling :+

Edit: sorry :@
Ik zal OUD weer snel verlaten :P
Nou 1 daarvan was het controlestreepje maar een tweeling lijkt me wel leuk hoor :+

[ Bericht 0% gewijzigd door L0t.. op 30-03-2012 20:42:49 ]
pi_109709908
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:41 schreef Gerberaatje het volgende:
Voor de liefhebbers, 15% korting bij Sensitest!

[..]

Argh, vanmiddag net besteld, is al verzonden! }:| Nou ja, was ongeveer 3 euro geweest, laat maar...

Lot, een tweeling O+ Maar serieus, hoe zou dat kunnen, 3 streepjes?
pi_109710040
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:21 schreef Fieder het volgende:

[..]

Argh, vanmiddag net besteld, is al verzonden! }:| Nou ja, was ongeveer 3 euro geweest, laat maar...
Toch maar testen besteld? :) Is ook wel handig om inzicht in je cyclus te krijgen!

quote:
Lot, een tweeling O+ Maar serieus, hoe zou dat kunnen, 3 streepjes?
Geen idee, gewoon een foutieve test ofzo denk ik, zal er straks nog een doen :P
pi_109710705
Heb zo'n starterspakket besteld, met ovu en zwangerschaps testen.

Ga komende weken zwangerschapstesten doen tot hcg weg is.
Daarna ovu test of ik weer een ei heb. Gewoon om te zien of de boel weer op orde komt.
Ben altijd superregelmatig geweest, vanaf mn 1e x ongesteld. Hoop dat dat zo blijft nu na al deze ellende.

Maar jammer van de 3 euro korting :') Let it go.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')