Spannend!! Veel succes!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:18 schreef Omentielvo het volgende:
Vanmiddag om 14.20 heb ik de terugplaatsing. Ik ben zo nerveus.
Toch wel een beetje spannend hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:51 schreef Barreltje het volgende:
ik ben misselijk..
maar dat is vast niet zooo snel ( 3-5 dagen na evt bevruchting )
ik vrees dus voor een griepje
Wat ontzettend klote voor jequote:Op woensdag 28 maart 2012 16:44 schreef milka82 het volgende:
Ik kom me hier afmelden,helaas... Vanochtend weer een echo gehad en nog steeds geen rijping te zien. De kans is nihil dat die nog komt dus ik krijg een kijoperatie om te koekeloeren waar het aan ligt. Daarna misschien nog Clomid,mocht het meevallen. Maar geen spontane streepjes hier dus,dus binnen dit topic niet meer echt op zijn plek. Dames,heel veel succes!
Spannend! Ook hier wordt er voor je geduimdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:18 schreef Omentielvo het volgende:
Vanmiddag om 14.20 heb ik de terugplaatsing. Ik ben zo nerveus.
idd! Eerst eens een keer ongesteld worden! Kom maar op... Er rommelt vanalles en mn borsten doen zeer...maar niks geen bloed...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:35 schreef Fieder het volgende:
JaaaaaStreepjes, streepjes! (vorige keer werd ik op mn wenken bedient, iemand?
)
Eerst ongesteld worden in 2012 hier
![]()
Stapje voor stapje
Sorry, vandaag niet meerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:35 schreef Fieder het volgende:
JaaaaaStreepjes, streepjes! (vorige keer werd ik op mn wenken bedient, iemand?
)
Had je al een test gedaan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:38 schreef nytar het volgende:
[..]
idd! Eerst eens een keer ongesteld worden! Kom maar op... Er rommelt vanalles en mn borsten doen zeer...maar niks geen bloed...
Haha, cool he? Ik denk, doe eens niet altijd zo rationeel enzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmppf en dat komt dan van jou![]()
![]()
het is vast van de yoghurt die niet goed gevallen is..
of psychosomatische " klachten "![]()
Oh hm nee, dan heeft dat niet zoveel zin nee.. Sorry ik kan soms alle verhalen van iedereen hier niet helemaal uit elkaar houdenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:24 schreef nytar het volgende:
nou ik hoef niet te testen hoor. Zonder eisprong kan ik niet zwanger zijn
Ik hoopte dat dat gerommel miss kon betekenen dat het er eindelijk aan kwam...
geeft niks hoor! We zijn met velen, ik kan het ook niet allemaal bij houden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh hm nee, dan heeft dat niet zoveel zin nee.. Sorry ik kan soms alle verhalen van iedereen hier niet helemaal uit elkaar houden![]()
Voor jou ook duimen voor een ei dus
Lastige vraag wat vind ik... Wat is mijn gevoel. Die is ook wisselend. Aan de ene kant wil ik het op zijn beloop laten en maar zien wanneer het raak is (mijn nuchtere opvoeding speelt daar ook wel een beetje in mee). Maar hoe langer het duurt begint de controlfreak in mij de kop op te steken. En wil ik zicht krijgen op mijn cyclus en het minder aan het toeval over laten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:16 schreef _aurum_ het volgende:
@Sethiwe: Je omschrijft het gevoel precies goed. En imo kan je vriend zeggen dat hij er niet zo geforceerd mee bezig wil zijn. Maar wat zegt jou gevoel je?
Wil niet stoken maar als je geen eisprong hebt, dan kan je klussen tot je een ons weegt. En met een lange cyclus is de kans dat je "raak schiet" nog kleiner.
Eerste wat de huisarts vroeg was een overzicht van mijn cyclussen, hoeveel dagen deze duurden en of ik wist of er eisprong was....
En imo kosten die ovulatiesten niet veel extra moeite, je bent er in je achterhoofd toch wel mee bezig
quote:Nu bij Sensitest: 15 procent korting op alles met actiecode 15PROC!
Wil je graag zwanger worden, dan vind je bij Sensitest een uitgebreid assortiment producten die je helpen om zwanger te worden. Bovendien krijg je nu tijdelijk 15 procent korting met actiecode 15PROC. Dat betekent 15 PROCENT korting op ovulatietesten, 15 PROCENT korting op zwangerschapstesten, vruchtbaarheidstest voor mannen, boeken over zwanger worden. Sensitest heeft alle grote merken zoals CLEARBLUE, PREDICTOR, SENSIBABY, MEDISMART en natuurlijk ons huismerk SENSITEST. Deze actie loopt tot en met 2 april 2012.
snel bevruchten, dan wordt het een drielingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:44 schreef L0t.. het volgende:
Trouwens nog een vraagje aan degenen die ovulatietesten gebruiken hier: bij een positieve ovulatietest, hoe lang duurt het dan voordat je echt een duidelijke donkere teststreep ziet? Zie je die meteen verschijnen of duurt het 5-10 minuutjes?
Ik kreeg net trouwens 3 streepjes op m'n ovulatietest, dat kan niet kloppen![]()
Nou 1 daarvan was het controlestreepje maar een tweeling lijkt me wel leuk hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:14 schreef Muck het volgende:
[..]
snel bevruchten, dan wordt het een drieling
Edit: sorry
Ik zal OUD weer snel verlaten
Argh, vanmiddag net besteld, is al verzonden!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:41 schreef Gerberaatje het volgende:
Voor de liefhebbers, 15% korting bij Sensitest!
[..]
Toch maar testen besteld?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:21 schreef Fieder het volgende:
[..]
Argh, vanmiddag net besteld, is al verzonden!Nou ja, was ongeveer 3 euro geweest, laat maar...
Geen idee, gewoon een foutieve test ofzo denk ik, zal er straks nog een doenquote:Lot, een tweelingMaar serieus, hoe zou dat kunnen, 3 streepjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn lichaam voelt ook al echt heel erg zwanger, pijnlijke borsten, de hele tijd nodig moeten plassen, af en toe gekke steekjes onderin mijn buik, mijn slaapritme dus (vroeg moe en vroeg wakker!).
Dat de andere wachtenden hier mijn voorbeeld snel volgen![]()
Sorry, niemand weet het nog, en ik wilde het toch zo graag even delen!
Neem de afbeelding goed in je op, want over een week of 2 a 3, dan ga jij ook van die mooie streepjes plassenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:56 schreef Omentielvo het volgende:
Dat mag altijd. Het ziet er zo mooi uit die twee duidelijke streepjes. Nogmaals gefeliciteerd.
Spannend, nu begin het lange wachten en dan trap jij hopelijk weer een streepjesregen af hierquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:29 schreef Omentielvo het volgende:
En ik zit op het wachtbankje. Terugplaatsing was totaal pijnloos. Ik heb een foto van de cyro meegekregen. Erg leuk.
Mag ik in de openingspost met NOD 13 april?
Chanty, jij had laatste een positieve ovutest toch? Dan weet jij dit vast welquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:10 schreef Chanty het volgende:
Spannend, nu begin het lange wachten en dan trap jij hopelijk weer een streepjesregen af hier
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:44 schreef L0t.. het volgende:
Trouwens nog een vraagje aan degenen die ovulatietesten gebruiken hier: bij een positieve ovulatietest, hoe lang duurt het dan voordat je echt een duidelijke donkere teststreep ziet? Zie je die meteen verschijnen of duurt het 5-10 minuutjes?
Ja maar volgens mij is dat per merk verschillend. Ik had twee verschillende merken en bij de een stond dat je binnen 5 minuten moest aflezen terwijl de ander zegt dat het resultaat binnen 5 - 10 minuten verschijnt maar dat je niet langer dan 30 minuten moet wachten met aflezen. Nogal een verschil dusquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Chanty, jij had laatste een positieve ovutest toch? Dan weet jij dit vast wel:
[..]
Bedankt!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij is dat per merk verschillend. Ik had twee verschillende merken en bij de een stond dat je binnen 5 minuten moest aflezen terwijl de ander zegt dat het resultaat binnen 5 - 10 minuten verschijnt maar dat je niet langer dan 30 minuten moet wachten met aflezen. Nogal een verschil dus
Die positieve uitslag had ik met die eerste dus daar was de streep na een paar minuten ook gewoon donker.
Dat tweede merk van mij was ook van sensitest (dipsticks), die heb ik de dagen na de positieve test gedaan. Bij mij kwam er wel heel snel al een lichte streep maar die bleef ook licht (gelukkig anders was ik helemaal in de war geweestquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Bedankt!Ik gebruik de testen van sensitest, duurt elke keer wel 5 - 10 minuten voor een streepje zichtbaar wordt.. blijft nog steeds heel licht.
Nog 5 dagen wachten voor jou, spannend! Voel je iets?
Haha ja kan me dat helemaal voorstellen hoor, dat in je hoofd halenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat tweede merk van mij was ook van sensitest (dipsticks), die heb ik de dagen na de positieve test gedaan. Bij mij kwam er wel heel snel al een lichte streep maar die bleef ook licht (gelukkig anders was ik helemaal in de war geweest). Maar als hij bij jou steeds een lichte streep weergeeft dan maak je continu een beetje van die hormonen aan of zo?
5 dagen idd en ik voel vooral ongeduldGisteren dacht ik een paar keer heeeel licht misselijk te zijn maar dat kwam misschien ook omdat ik eerst honger had, en me daarna had zitten volstouwen met koekjes
Ik ga me dus maar niks in mijn hoofd halen
Ja klopt, eerste cyclus was 32 dagen dus dat was wel fijnquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:07 schreef Chanty het volgende:
@ AED: dat herken ik wel, ik zit ook al te denken: als het nu raak is, dan kan ik het met Pasen vertellen (geef ik mijn ouders wel een ei of zo). En oma is er dan ook
Plus mam en pap zijn net jarig geweest en broertje is bijna jarig, etc etc. Duizend leuke ideetjes en lekker erop wegdromen
... Maar eerst de harde realiteit afwachten.
@Lot: irritant idd als je niks weet over je [ afbeelding ].
Je bent eerder wel ongesteld geweest toch? (ook ik overzie hier niet alle verhalen).
Hoe lang ben je gestopt met de pil? Mijn HA zei dus dat als ik een positieve ovutest bleef houden dat ze dan zouden kijken naar mijn hormonen (moet natuurlijk allemaal wel eerst tijd krijgen om te settelen). Maar als die testen blijven aangeven dat je steeds wat LH aanmaakt dan is het wellicht wel interessant om daar op een gegeven moment verder naar te kijken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja klopt, eerste cyclus was 32 dagen dus dat was wel fijnMaarja, menstrueren wil helaas nog geen eisprong betekenen..
Ik ben pas 2 maandjes gestopt met de pil dus het kan allemaal nog wel in de war zijn. Las op internet dat best veel vrouwen dat hebben, altijd een licht streepje op hun ovulatietesten dus ga er maar niet meteen iets achter zoeken. Gewoon geduld hebbenquote:Op zondag 1 april 2012 00:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hoe lang ben je gestopt met de pil? Mijn HA zei dus dat als ik een positieve ovutest bleef houden dat ze dan zouden kijken naar mijn hormonen (moet natuurlijk allemaal wel eerst tijd krijgen om te settelen). Maar als die testen blijven aangeven dat je steeds wat LH aanmaakt dan is het wellicht wel interessant om daar op een gegeven moment verder naar te kijken.
Geduld is lastig ja, heb ik ook last vanquote:Op zondag 1 april 2012 11:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ben pas 2 maandjes gestopt met de pil dus het kan allemaal nog wel in de war zijn. Las op internet dat best veel vrouwen dat hebben, altijd een licht streepje op hun ovulatietesten dus ga er maar niet meteen iets achter zoeken. Gewoon geduld hebbenbehoorlijk moeilijk voor mij
Ja we zijn ook pas net begonnen met proberen dus ik moet ook gewoon relax zijn. Het zal allemaal wel goedkomen en zo niet dan komen we daar vanzelf ook wel achter..quote:Op zondag 1 april 2012 11:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Geduld is lastig ja, heb ik ook last vanMaar had toen ik stopte mezelf al voorgenomen dat ik mezelf sowieso een half jaar zou geven om op orde te komen (want dan werkt het bij de meeste vrouwen wel weer) en dan pas te gaan "stressen". Inderdaad nog maar even aankijken dan, wat het niet minder irritant maakt
Als je zo'n zwangerschapstest vanaf 3 a 4 dagen voor je verwachte menstruatiedag kunt doen, dan wordt er toch de 14e dag na je ovulatie mee bedoeld? Dus dan zou ik morgen al kunnen testen?
Nee die is de 5equote:Op zondag 1 april 2012 11:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja we zijn ook pas net begonnen met proberen dus ik moet ook gewoon relax zijn. Het zal allemaal wel goedkomen en zo niet dan komen we daar vanzelf ook wel achter..
Maar als morgen de 14e dag na je ovulatie is dan kun je al wel testen ja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |