Dat dacht ik ergens gelezen te hebben...quote:Op maandag 26 maart 2012 16:56 schreef mefke79 het volgende:
Nijnepijn gefeliciteerd! En ik had een vermoeden, maar die heeft een dochter...
(Lijnloos, waar heb jij dat van die zoon vandaan dan...?)
Duidelijk inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2012 18:23 schreef nijnepijn het volgende:
Ik heb een tweede test gedaan. Die zegt genoeg denk ik
[ afbeelding ]
That's me right...quote:Op maandag 26 maart 2012 16:57 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Dat dacht ik ergens gelezen te hebben...
Excuse, dat was iemand anders (Amoriel...)![]()
Haha. inderdaad... wat leuk!!!!quote:Op maandag 26 maart 2012 20:42 schreef Amoriel het volgende:
[..]
That's me right...
Ik ben ook niet zo'n hele geheime kloon, linkje van het plaatje van de twee streepjes zou al genoeg moeten zeggen... Ik ga er alleen vanuit dat mijn moeder die hier wel eens meeleest nog niet zo ver gevorderd is op internetgebied ;-) Dus totdat zij het weet, blijf ik hier nog even onder Amoriel.
Ik mag trouwens woensdagochtend voor een echo al. Grote kans dat er niets op te zien is, maar ik ben nu toch echt al drie weken aan het vloeien en ik ben echt bang dat het foute boel is. Geen echte krampen weliswaar, en ik begin ook steeds meer zwangerschapssymtoompjes te krijgen, maar toch.. durf nog niet echt blij te zijn...
En ook ooit samen gepost in het rammelaarstopic!quote:Op maandag 26 maart 2012 21:00 schreef bellelena het volgende:
Jaa, meer streepjes! Nijnepijn gefeliciteerd! Wat een duidelijke!
Ongeveer tegelijkertijd besloten om ervoor te gaan, en tegelijk strepen
Gerberaatje: De testen van de foto zijn sensitesten inderdaad. Ik was vanmiddag bij de kruidvat, maar ik kon de zwangerschapstesten niet vinden daar! Ik heb nu een clearblue met zo'n indicator gehaald bij de etos, die ga ik morgen doen, ben toch wel nieuwsgierig wat die zal zeggen. Ik heb ook nog 2 sensitesten liggen trouwens. Maar ik kan altijd morgen nog even naar de kruidvat lopen natuurlijk
Fieder: Wat fijn dat alles goed is verlopen! Bijkomen en uitrusten nu
Amoriel: Wat spannend allemaal, hopelijk is alles goed.
Hoiquote:Op zondag 25 maart 2012 19:58 schreef McLaura het volgende:
Is Charming Angel nog hier of in een ander topic? Ik kan haar niet vinden.....
Ja goed. We zijn voorlopig gestopt. Baan kwijt en nieuwe baan schiet nog niet echt op.quote:
Zoë heeft goed haar best gedaan!quote:
Ze kunnen bij een samenlevingstest ook weinig zien. Als je vijandig baarmoederslijm had gehad, had ze/hij inderdaad alleen dode zaadcellen gezien. Voor de rest weten ze niets. En goed is het pas als je zwanger bentquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:13 schreef jaeky het volgende:
Ik zit even in een kleine rollercoaster...
Ze draait zich terug... en is niet 'ontevreden'. Dus het is goed vraag ik?' Nee, dat kan ik ook niet zeggen.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |