quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:41 schreef TNA het volgende:
Als ze hem komen leveren de hele zaak in een envelop stoppen met "retour afzender".
Ja, zeggen dat ik meen te weten dat de buren een keuken hebben besteld. Zullen ze leuk vinden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:43 schreef o.us het volgende:
Gewoon bij levering zeggen dat het op de verkeerde adres is en er niets van af weet.
Goed zo, geen greintje fatsoen in je donder tonen, dat is dé manier!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:42 schreef koekwausss het volgende:
Ik opteer ook voor optie C. Niets getekend trouwens.
Laat ze stikken met hun maandenlange levertijd.
Dat maak jij er van, heb niet gezegd dat jij de schuld aan de buren moet geven.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:44 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ja, zeggen dat ik meen te weten dat de buren een keuken hebben besteld. Zullen ze leuk vinden.
2 maandenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:46 schreef Luxuria het volgende:
Even netjes afbellen.
Wat is een tijdje geleden trouwens?
Haha, nee ik stel deze optie voor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, heb niet gezegd dat jij de schuld aan de buren moet geven.
Weet jij niet wat je doet en/of niet doet?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:47 schreef Basp1 het volgende:
Ja ja niets getekend, ik zie hier over een paar maanden al het topic geopend worden ik dacht dat ik niets getekend had, maar stiekum willen ze met toch een poot uitdraaien.
Ze hoeven nergens mee akkoord te gaan. Ze zetten hem maar in het magazijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:47 schreef znarch het volgende:
Maareh, waarom zouden zij daar mee akkoord gaan?
Kunnen ze doen, wat ik bedoel is dat ze je waarschijnlijk gewoon een rekening zullen sturen. Je hebt hem immers gewoon gekocht.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:49 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ze hoeven nergens mee akkoord te gaan. Ze zetten hem maar in het magazijn.
Ze mogen een rekening sturen, gekocht heb ik helemaal niets!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:50 schreef znarch het volgende:
[..]
Kunnen ze doen, wat ik bedoel is dat ze je waarschijnlijk gewoon een rekening zullen sturen. Je hebt hem immers gewoon gekocht.
Is ook geen grote toko. Hij wilde me laten tekenen ik zeg ik teken niks, bestel maar neem hem toch wel. Anders ga ik ergens ander heenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Beetje domme keukenboer dan dat ze jou niks hebben laten ondertekenen.
Je bent akkoord gegaan destijds? Dus heb je hem gekocht.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:50 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ze mogen een rekening sturen, gekocht heb ik helemaal niets!
Een mondelinge afspraak is ook bindend.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:50 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Een mondelinge afspraak is ook bindend.
Jij bent een held als je een mondelinge afspraak kan bewijzen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maar lastig te bewijzen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Jij bent een held als je een mondelinge afspraak kan bewijzen.
Hoe gaat dat in de praktijk?
Komen er weer een paar figuren het wetboek opratelen. Vertel eens hoe een mondelinge afspraak in de praktijk standhoud?quote:
Is maar 1 getuige voor nodig en het is al 2 vs 1. + dat je het hier zelf al toegegeven hebt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Getuigen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Komen er weer een paar figuren het wetboek opratelen. Vertel eens hoe een mondelinge afspraak in de praktijk standhoud?
Onzin.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:54 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Is ook niet toegestaan, mag niet als bewijs dienen.
Ja, want pietje de keukenboer kan natuurlijk een koekwauss op fok als bewijs aandragen. Schei toch uit zeg!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:54 schreef znarch het volgende:
[..]
Is maar 1 getuige voor nodig en het is al 2 vs 1. + dat je het hier zelf al toegegeven hebt.
Voor het gemak lees je maar even over de getuigen heenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:55 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ja, want pietje de keukenboer kan natuurlijk een koekwauss op fok als bewijs aandragen. Schei toch uit zeg!
Ze gaan je rekeningen sturen, en je eindigt met een deurwaarder.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Komen er weer een paar figuren het wetboek opratelen. Vertel eens hoe een mondelinge afspraak in de praktijk standhoud?
Getuigen? In hoeverre is de vrouw van piet de keukenboer betrouwbaar? Dacht het niet. Mijn vriendin is getuige dat ik op die datum thuis was.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Voor het gemak lees je maar even over de getuigen heen
Als jij niets getekend hebt krijg je ook die keuken niet.quote:
Ik weet heel geod wat ik doe en dat is niet iets bestellen wat ik later zomaar weer terug wil draaien.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:48 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Weet jij niet wat je doet en/of niet doet?
Ik moet al 2 maanden wachten, in de winkele zei men 5 weken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik weet heel geod wat ik doe en dat is niet iets bestellen wat ik later zomaar weer terug wil draaien.
Het gaat niet om betrouwbaarheid maar op aannemenlijkheid.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:57 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Getuigen? In hoeverre is de vrouw van piet de keukenboer betrouwbaar? Dacht het niet. Mijn vriendin is getuige dat ik op die datum thuis was.
klikquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef koekwausss het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je al nagebeld over de levering, van de doro jou zogenaamd niet maar dan toch wel bestelde keuken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:58 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ik moet al 2 maanden wachten, in de winkele zei men 5 weken.
Logisch dat ik wat anders ga zoeken.
Dan nog, mijn vriendin zegt dat ik thuis was. Hoe gaat dit in de praktijk dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Het gaat niet om betrouwbaarheid maar op aannemenlijkheid.
Fixed.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:00 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Dan nog, mijn vriendin zegt dat ik thuis was. Hoe gaat dit in de praktijk dan?
Ik bel niets na, als iemand zegt dat het 5 weken gaat duren, maar het zijn nu al 2 maanden moet diegene bellen. Van mij kunnen ze dan de fles op.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je al nagebeld over de levering, van de doro jou zogenaamd niet maar dan toch wel bestelde keuken.
Waarschijnlijk heeft men niets besteld dan omdat jij niets wou tekenen.
Torneren?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:02 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ach kom, er is geen keukenboer die op zo'n mondelinge toezegging in gaat.
Pas als je wat hebt getekend zullen ze die keuken (die er helemaal niet is want TS verzint dit gewoon) gaan produceren.
[..]
Fixed.
Camerabeelden, meerdere getuigen in de winkel, het feit dat het erg onwaarschijnlijk is dat een random keukenboer random mensen rekeningen stuurt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:00 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Dan nog, mijn vriendin zegt dat ik thuis was. Hoe gaat dit in de praktijk dan?
Ditquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:00 schreef Basp1 het volgende:
bingoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:00 schreef Basp1 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:02 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ik bel niets na, als iemand zegt dat het 5 weken gaat duren, maar het zijn nu al 2 maanden moet diegene bellen. Van mij kunnen ze dan de fles op.
Jep.quote:
Linkje?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:04 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Jep.
Dat snapt koekwausss tenminste.
Ja ons internetheldje maakt wel altijd vermakelijke topics aan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:05 schreef Worteltjestaart het volgende:
Echt weer een Koekwausss-topic dit...
Stoppen ondanks 2 maanden opzegtermijnquote:
Koekwausss' topics kennende gaat-ie dan weer kermen omdat-ie zijn geld niet terugkrijgt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:06 schreef SeLang het volgende:
Wachten tot dat ding wordt geleverd en dan helemaal kapotstampen!
"Ja ik had hem toch gekocht, whehehe!!!"
Had ik al gezegdquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:06 schreef SeLang het volgende:
Dank.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:07 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Stoppen ondanks 2 maanden opzegtermijn
Bel nu eens op wara je keuken blijft, en neem het gesprek stiekum op, dat plaats je daarna hier.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:02 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ik bel niets na, als iemand zegt dat het 5 weken gaat duren, maar het zijn nu al 2 maanden moet diegene bellen. Van mij kunnen ze dan de fles op.
Prima hoor koekwausssje van me.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:21 schreef koekwausss het volgende:
In het echte leven weet je gewoon dat een mondelinge afspraak totaal niets voorstelt. Mensen gaan alleen maar het wetboek in hun kopstampen zonder praktisch te denken.
Tsja.
Ik laat niks meer horen, laat ie die keuken maar bij zichzelf plaatsen.
Kapt, heb je al de route gevonden naar Turnhout? De thee is bijna koudquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Prima hoor koekwausssje van me.![]()
Nee, ik wacht tot je nieuwe keuken geplaatst is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:23 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Kapt, heb je al de route gevonden naar Turnhout? De thee is bijna koud
Daarom ging de keukenboer doe ook niet met jou compleet debiele eisen dat je niets wou tekenen mee.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:21 schreef koekwausss het volgende:
In het echte leven weet je gewoon dat een mondelinge afspraak totaal niets voorstelt. Mensen gaan alleen maar het wetboek in hun kopstampen zonder praktisch te denken.
Tsja.
Ik laat niks meer horen, laat ie die keuken maar bij zichzelf plaatsen.
Markt is rustig. Zijn al lang blij dat er een hond in de winkel staat voor een keuken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:26 schreef Schunckelstar het volgende:
Whahaha, denken dat een keuken besteld gaat worden zonder enige vorm van zekerheid voor de keukenboer, zoals een handtekening
dat kan een keuken boer ook verzinnenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:29 schreef Devv het volgende:
Je kan ook zeggen dat je zoontje van vier de keuken zonder jullie toestemming heeft besteld en dat daardoor de koop ongeldig is.
of ik ook koffie kwam drinkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, ik wacht tot je nieuwe keuken geplaatst is.
Kan ik die ook komen bewonderen.
En als ik dan kom, moet ik dan gewoon een willekeurige Belg vragen waar die tokkie Hollander woont? Want ik heb je adres niet
Wil jij die extra D bij jouw meineed dan terug?quote:
Nee, mag je houden, voor bij dequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wil jij die extra D bij jouw meineed dan terug?
Niks ervan.quote:
Knap triest van je.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:51 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Is ook geen grote toko. Hij wilde me laten tekenen ik zeg ik teken niks, bestel maar neem hem toch wel. Anders ga ik ergens ander heen
5 weken zijn ook 2 maandenquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:33 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Vind je? Ga jij lekker maanden wachten op iets, terwijl het 5 weken zou duren.
Bedankt.quote:
Jij lust helemaal geen koffie.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Iemand koekje erbij?
Wel zo lekker bij de koffie
Nee.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:47 schreef koekwausss het volgende:
Jou kennende zal je gewoon braaf afwachten totdat je ooit je keuken zal krijgen, want besteld is besteld.
Mjammiequote:Ga lekker wortels eten.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Iemand koekje erbij?
Wel zo lekker bij de koffie
Ik heb niets getekend, dus ook geen voorwaarden. Wellicht nog meer worteltaartjes eten, want je ogen werken kennelijk niet naar behoren.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:50 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Nee.
Maar kom op. Kijk eens in de voorwaarden (die je niet hebt, want verzonnen topic). 100 tegen 1 dat daar wel iets in staat over levertijden etc.
Plant die voorwaarden eens hier neer en bewijs daarmee dat je in je recht staat. Kun je dat niet, dan ben je gewoon weer de zoveelste trol.
Hoe bevalt je baan als schoonmaker?
Mijn ogen werken prima. Jouw brein werkt niet zo prima, dat is het verschil.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:52 schreef koekwausss het volgende:
Wellicht nog meer worteltaartjes eten, want je ogen werken kennelijk niet naar behoren.
mondeling kan je ook akkoord gaan met voorwaarden. En als zei te laat leveren moet je ze eerst een herinnering sturen daarna een officiele ingebreke stelling en dan kan je ontbinden.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:52 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ik heb niets getekend, dus ook geen voorwaarden.
Dude...quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:53 schreef mytec het volgende:
[..]
mondeling kan je ook akkoord gaan met voorwaarden. En als zei te laat leveren moet je ze eerst een herinnering sturen daarna een officiele ingebreke stelling en dan kan je ontbinden.
Er valt ook niets te bewijzen dat ik die keuken heb besteld. Wederom reageer jij slechts via het wetboek, compleet verwilderd van de praktijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:53 schreef Worteltjestaart het volgende:
Dan kun jij ook niet bewijzen dat er maar 5 weken levertijd is.
Dus sta je niet in je recht.
[..]
Mijn ogen werken prima. Jouw brein werkt niet zo prima, dat is het verschil.
Maak je niet druk man. Die wetboek stampers die houden zich enkel bezig met zulke onzin. Ze zijn compleet verwilderd van de echte wereld en weten totaal niet hoe het er aan toe gaat in de praktijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:55 schreef mytec het volgende:
[..]
hee ik ben net wakker het is nog vroeg. zij
toch leuk dat dit in de praktijk ook zo werkt ;-) heb het zelf uitgevoerd op deze manier. Als er garantie gezeik is altijd gewoon dit doen bij een in gebreke stelling komen ze wel over de brug.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:55 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Er valt ook niets te bewijzen dat ik die keuken heb besteld. Wederom reageer jij slechts via het wetboek, compleet verwilderd van de praktijk.
Leef lekker verder in je schijnwereldje.
Hallo, jij bent blijkbaar huisposter van WGR. Waar staat die R ook alweer voor?quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:55 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Er valt ook niets te bewijzen dat ik die keuken heb besteld. Wederom reageer jij slechts via het wetboek, compleet verwilderd van de praktijk.
Jij weet toch wel waar de R voor staat. Maar in het recht dien je ook de praktijk in ogenschouw te nemen, of neem jij alleen maar zwart/wit het wetboek over, terwijl de praktijk vaak anders uitwijst?quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:57 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Hallo, jij bent blijkbaar huisposter van WGR. Waar staat die R ook alweer voor?
Troll lekker verder.
Ik kijk wel uit een keuken te kopen zonder dat ik de overeenkomst op papier heb. Wat trouwens helemaal niet kan, want er is geen keukenboer die een order niet op papier zet. Die gaan echt niet op basis van een mondelinge toezegging voor 10000 euro een gok wagen.
Welke keukenquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:58 schreef koekwausss het volgende:
Wel fijn dat jij erbij bent geweest toen ik die keuken heb besteld.
In de echte wereld zijn er kennelijk zwakzinnige tokkies die iets afspreken en zich er vervolgens niet aan houden..quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:56 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Maak je niet druk man. Die wetboek stampers die houden zich enkel bezig met zulke onzin. Ze zijn compleet verwilderd van de echte wereld en weten totaal niet hoe het er aan toe gaat in de praktijk.
Mijn keuken! Wat doe je!?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:06 schreef SeLang het volgende:
Je haalt 0,0 onderuit. Het is slechts zwart/wit gelul volgens het wetboek.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:04 schreef Worteltjestaart het volgende:
Leuk toch.
Van alle kanten zijn geblaat onderuit halen.
Ik ga gewoon zijn posthistory langs.
Ja, ik ben echt een groentjequote:Op woensdag 21 maart 2012 12:06 schreef koekwausss het volgende:
Je bent totaal niet streetwise en je hebt geen enkel benul hoe het er in de praktijk aan toe gaat.
Best geinig inderdaad. Ga jij voor de rechter maar even de link bewijzen tussen koekwausss en diegene die een keuken zou hebben besteld.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:06 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik zou het trouwens best geinig vinden als iemand de keukenboer op deze topic wijst. Zit er niet in maar het is een leuk idee.
Welke argumenten? Ik zie weinig zinnige.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:09 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt een groentje![]()
Ga je nog in op mijn argumenten?
Oh, domme vraag. Daar ben je als schoonmaker natuurlijk niet slim genoeg voor.
Vergeet je de hoekjes onder het bureau van de directeur niet af te stoffen lieverd?
Een IP-adresje hier, getuige daar, beveiligingscamera zus, geen probleem!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:10 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Best geinig inderdaad. Ga jij voor de rechter maar even de link bewijzen tussen koekwausss en diegene die een keuken zou hebben besteld.
Succes!
Het argument dat de keukenboer met alleen jouw mondelinge toezegging zonder 1 ding op papier te hebben een custom-made keuken in elkaar laat schroeven.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:11 schreef koekwausss het volgende:
Welke argumenten? Ik zie weinig zinnige.
Ik heb nergens getekend, hoe wil iemand mij die keuken door mijn strot duwen? Geef daar nou eens een heldere uitleg op.
IP-adres, hoe ga je dat doen? Vertel........quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:11 schreef DonJames het volgende:
[..]
Een IP-adresje hier, getuige daar, beveiligingscamera zus, geen probleem!
Je was er niet bij toch? Lul dan ook niet of je de wereld kent.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:11 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Het argument dat de keukenboer met alleen jouw mondelinge toezegging zonder 1 ding op papier te hebben een custom-made keuken in elkaar laat schroeven.
Maar helaas dat ben jij ook verwilderd van de praktijk! als dit al waar zou zijn wat voor keuken heb je dan besteld? En wou je het niet op papier hebben om zeker te zijn dat je de juiste opstelling krijgt!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:13 schreef koekwausss het volgende:
[..]
IP-adres, hoe ga je dat doen? Vertel........
Getuigen zijn er niet, was verder niemand in de winkel. Camera hangt er niet, en dan nog? Als ik op een camera sta heb ik ook wat besteld?
Nogmaals, compleet verwilderd van de praktijk.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waar heb je die keuken besteld trouwens? In Nederland of Belgie?
Daarom krijg jij ook niets geleverd terwijl je in de waan blijf dat er wel wat komt en bij normale mensen loopt zo'n levering dan wel goed.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:18 schreef koekwausss het volgende:
Dat jullie nou alles ondertekenen wat je neus onder wordt gedrukt, prima. Dat doe ik niet.
Wel grappig dat sommige figuren denken de wereld uitgevonden te hebben, maar vervolgens compleet verwilderd van de praktijk te zijn. Komen jullie wel eens buiten (vooral worteltjestaart)? Of is het daar te beangstigend?
Loopt het bij normale mensen wel goed? Vandaar dat het vaak voorkomt dat de levertijd langer duurt dan afgesproken. Wederom een voorbeeld van iemand die niet weet hoe het er in de praktijk aan toe gaat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daarom krijg jij ook niets geleverd terwijl je in de waan blijf dat er wel wat komt en bij normale mensen loopt zo'n levering dan wel goed.
TS staat nogal bekend als die tokkie Hollander in zijn omgeving. Dus die levering komt wel goed.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daarom krijg jij ook niets geleverd terwijl je in de waan blijf dat er wel wat komt en bij normale mensen loopt zo'n levering dan wel goed.
Is "out of the box denken" al genoemd?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:18 schreef koekwausss het volgende:
Dat jullie nou alles ondertekenen wat je neus onder wordt gedrukt, prima. Dat doe ik niet.
Wel grappig dat sommige figuren denken de wereld uitgevonden te hebben, maar vervolgens compleet verwilderd van de praktijk te zijn. Komen jullie wel eens buiten (vooral worteltjestaart)? Of is het daar te beangstigend?
Nu wel, heb jij ook nog een eigen mening?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Is "out of the box denken" al genoemd?
Geen zin om het hele topic door te lezen.
TS heeft meer een hands on mentaliteitquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Kijk, jij let goed op.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
TS heeft meer een hands on mentaliteit
Ik ken jou langer dan vandaag koekwausjequote:
De kapitein komt dan ook regelmatig buiten. Frisse zeelucht enzoquote:
Jij kent mij door en door, het begint angstaanjagende vormen aan te nemen Ruigbaardje.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik ken jou langer dan vandaag koekwausje
Technisch weertje vandaagquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:26 schreef r_one het volgende:
[..]
De kapitein komt dan ook regelmatig buiten. Frisse zeelucht enzo
Met jou is het dweilen met de kraan open.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:27 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 locaties dweilen, dan kan ik lekker in de zon zitten.
Jij weet daar alles van, kapiteintje.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Met jou is het dweilen met de kraan open.
Ah ik zat al te wachten totdat TS zijn stokpaardje weer van stal zou halen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:18 schreef koekwausss het volgende:
Je bent bedreigd door de keukenboer? Waarschijnlijk heeft die ook niet zoveel met de wet op, maar handelt hij z'n zaakjes bij voorkeur fysiek afquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:14 schreef koekwausss het volgende:
...
Als ik hem niet af zou nemen, kon hij me op komen zoeken.
Nee, dit zei ik tegen de keukenboer.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:59 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je bent bedreigd door de keukenboer? Waarschijnlijk heeft die ook niet zoveel met de wet op, maar handelt hij z'n zaakjes bij voorkeur fysiek af
Trek jij altijd verkeerde conclusies?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:06 schreef Maharbal het volgende:
Tip: bekijk posthistorie van TS.
Conclusie -> troll.
Ja iedereen in dit topic is gek behalve jijquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:09 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Trek jij altijd verkeerde conclusies?
In dat geval wordt de keuken waarschijnlijk afgeleverd door deze figuur:quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:05 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Nee, dit zei ik tegen de keukenboer.
Matige poging tot uitlokking. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:09 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Trek jij altijd verkeerde conclusies?
Goed zo, hebben we dat ook weer gehad.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Matige poging tot uitlokking. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:51 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Is ook geen grote toko. Hij wilde me laten tekenen ik zeg ik teken niks, bestel maar neem hem toch wel. Anders ga ik ergens ander heen
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:50 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Jawel hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:54 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Is ook niet toegestaan, mag niet als bewijs dienen.
Hangen er niet iets van beveiligingscamera's waarop je geregistreerd bent?quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:55 schreef koekwausss het volgende:
[..]
"Verwilderd van de praktijk" is de frase van vandaag.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:22 schreef r_one het volgende:
Nee, niet wat ik met het blote oog waar kan nemen. Of de ploeg van candid camera moest bezig zijn met opnames.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Hangen er niet iets van beveiligingscamera's waarop je geregistreerd bent?
Ik denk dat er gewoon niets besteld is. Die kerel zal gedacht hebben prima dat hij zegt dat hij hem neemt, zolang ik die poot niet op papier heb bestel ik ook niets! Verkoper denkt nu 100%: "kijk daar had je weer zo'n koper met een grote bek die toch niets koopt en waar ik nooit meer iets van hoor".quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:51 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Niet direct, maar het staat wel haaks op de getuigenis van je vriendin dat je thuis was. Waarmee je je hele verdediging onderuit ziet schieten, en de keukenboer zijn verhaal steeds aannemelijker wordt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:13 schreef koekwausss het volgende:
[..]
IP-adres, hoe ga je dat doen? Vertel........
Getuigen zijn er niet, was verder niemand in de winkel. Camera hangt er niet, en dan nog? Als ik op een camera sta heb ik ook wat besteld?
Dat is ook je enige reactie hequote:Nogmaals, compleet verwilderd van de praktijk.
Ik teken ja. Al is het alleen maar om duidelijk iets te hebben van hetgeen ik besteld heb....quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:18 schreef koekwausss het volgende:
Kom er dagelijks. En op straat heb ik geleerd dat een man een man, een woord een woord is. Dus jij als straatrat zou zich daar aan moeten houden toch? Jij bent toch een man van de straat?quote:Wel grappig dat sommige figuren denken de wereld uitgevonden te hebben, maar vervolgens compleet verwilderd van de praktijk te zijn. Komen jullie wel eens buiten (vooral worteltjestaart)? Of is het daar te beangstigend?
Want? Er kunnen geen verborgen camera's zijn?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:18 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Nee, niet wat ik met het blote oog waar kan nemen. Of de ploeg van candid camera moest bezig zijn met opnames.
Lees jij uberhaupt wel? Wat zeg ik nou dan? "blote oog"? Ik geef zelfs nog een hint naar candid camera's (oftewel verborgen camera's).quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:24 schreef sanger het volgende:
[..]
Want? Er kunnen geen verborgen camera's zijn?
Kan jij zelf niet meten?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:26 schreef sanger het volgende:
Nog een vraagje, is er uberhaupt wel ingemeten?
Jawel, maar omdat jij altijd de mond vol hebt van de praktijk vraag ik iets wat iedere keukenboer in de praktijk doet; inmeten.quote:
Dit is gewoon een troll topic en TS heeft geen keuken besteld, alleen een kopje koffie gedronken bij een keukenboer en denkt in zijn naiviteit dat hij zegt doe maar dat de keukenboer voor hem iets gaat maken, terwijl die keukenboer niet eens klantgegevens heeft..quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Jawel, maar omdat jij altijd de mond vol hebt van de praktijk vraag ik iets wat iedere keukenboer in de praktijk doet; inmeten.
Wil je afgaan op je eigen metingen zal de keukenboer je altijd vragen hiervoor te tekenen zodat hij later niet aansprakelijk kan worden gesteld voor een niet passende keuken (en been there done that, more then once).
Klant gegevens heeft hij wel. Heb hem mijn adres gegeven.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een troll topic en TS heeft geen keuken besteld, alleen een kopje koffie gedronken bij een keukenboer en denkt in zijn naiviteit dat hij zegt doe maar dat de keukenboer voor hem iets gaat maken, terwijl die keukenboer niet eens klantgegevens heeft..
Desgewenst kan je de keukenboer komen laten meten inderdaad. Maar dit kan je ook gewoon zelf doen, als je natuurlijk kan meten (ook een hele kunst).quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Jawel, maar omdat jij altijd de mond vol hebt van de praktijk vraag ik iets wat iedere keukenboer in de praktijk doet; inmeten.
Wil je afgaan op je eigen metingen zal de keukenboer je altijd vragen hiervoor te tekenen zodat hij later niet aansprakelijk kan worden gesteld voor een niet passende keuken (en been there done that, more then once).
Nou heb ik het hele topic op adres gegevens door gezocht maar dat had je toch echt nog nergens vermeld.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:10 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Klant gegevens heeft hij wel. Heb hem mijn adres gegeven.
Beter lezen.
Het zijn ook zoveel pagina's, daar kan je best over heen lezen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou heb ik het hele topic op adres gegevens door gezocht maar dat had je toch echt nog nergens vermeld.![]()
Maar ja wij leven ook in een andere perceptie als jij dus het kan zijn dat wij allemaal er over heen lezen.
En als je zelf meet zal een keukenboer een bevestiging hebben dat je kloppende maten hebt doorgegeven.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:12 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Desgewenst kan je de keukenboer komen laten meten inderdaad. Maar dit kan je ook gewoon zelf doen, als je natuurlijk kan meten (ook een hele kunst).
4 pagina's bij mij en op het woord adres gezocht, maximaal 5 * het woord adres op pagina 3 gevonden bij het gezever over IP adressen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:25 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Het zijn ook zoveel pagina's, daar kan je best over heen lezen.
Maar geen op maat geleverde dienstenquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:36 schreef k_man het volgende:
Volgens het huidige consumentenrecht kun je alle bestellingen binnen 14 dagen kosteloos retourneren, dus er is helemaal niks aan de hand.
Ben jij er ook zo eentje die het wetboek komt opratelen? Totaal verwilderd van de werkelijkheid.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:40 schreef GodZZila het volgende:
[..]
Maar geen op maat geleverde diensten
Alle paginas gelezen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:25 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Het zijn ook zoveel pagina's, daar kan je best over heen lezen.
Oh really? Op grond van wat? Je klinkt als een expertquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:36 schreef k_man het volgende:
Volgens het huidige consumentenrecht kun je alle bestellingen binnen 14 dagen kosteloos retourneren, dus er is helemaal niks aan de hand.
Ja, zeker. En ik bedoelde het natuurlijk ook volkomen serieus.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:20 schreef znarch het volgende:
[..]
Oh really? Op grond van wat? Je klinkt als een expert
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, zeker. En ik bedoelde het natuurlijk ook volkomen serieus.![]()
Zie je het al voor je? TS, die een keuken bij de leverancier terug laat bezorgen en z'n geld terug eist?
Je dingetje niet gezien (icoon bij je post) slimme ik.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, zeker. En ik bedoelde het natuurlijk ook volkomen serieus.![]()
Zie je het al voor je? TS, die een keuken bij de leverancier terug laat bezorgen en z'n geld terug eist?
Men is wel traag van begrip hier. Er is helemaal niets betaald.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Eisen? Gewoon storneren natuurlijk!
Hij is echt niet goed.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Sorry koekwausje, ik maakte een grapje
Je komt kennelijk niet verder dan basisschool geneuzel. Ik zeg, ga het eerst eens maken in het echte leven.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:23 schreef freak1 het volgende:
[..]
Hij is echt niet goed.
Zeg koekwausss, nozem, computertijd is op, hop naar bed!
Eerste 2 uur vrij vandaag koekwausss?quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:38 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Je komt kennelijk niet verder dan basisschool geneuzel. Ik zeg, ga het eerst eens maken in het echte leven.
Nee, net zoals jij word ik gewoon betaald voor een beetje neuzelen op fok.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Eerste 2 uur vrij vandaag koekwausss?
Waarom ik de vraag stel? Omdat ik serieuze antwoorden op prijs stel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:03 schreef freak1 het volgende:
ok, ik ga het een keer proberen;
serieuze vraag;
je stelt hier een vraag over wat je moet doen.
daarna hebben een boel mensen met veel pijn en moeite alle benodigde informatie letterlijk uit je hebben getrokken en waarbij je alleen maar afgeeft op mensen omdat ze vragen stellen en als je extra informatie geeft dan nogmaals afgeeft omdat je dat "toch allang gezegd hebt" en dat "mensen maar eens moeten leren lezen" ondanks dat je de betreffende informatie nog niet eerder hebt afgegeven..
vervolgens vertellen mensen wat het nette, correcte en fatsoenlijke is om hier te doen en dat wordt je verteld. dan stel je alles in het werk om hier de mensen te overtuigen dat we allemaal debiel zijn, en dat antwoord C het enige correcte antwoord is.
de vraag van mijn kant;
waarom stel je überhaupt de vraag dan? je weet dat dit dan gewoon pure flamebait is?
En die gedachte bevestig je keer op keer door domme antwoorden te geven en op relevante vragen niet te willen antwoorden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:16 schreef koekwausss het volgende:
Maar de gedachte bestaat nou eenmaal dat ik hier zit te trollen, vind ik verder prima.
Ik vind het verder prima Bassie. Mij hoor je niet klagen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En die gedachte bevestig je keer op keer door domme antwoorden te geven en op relevante vragen niet te willen antwoorden.
Hoorden we je maar gewoon helemaal niet meer op dit forum. Dat zou pas een uitkomst zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:36 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ik vind het verder prima Bassie. Mij hoor je niet klagen.
Je kan me ook negeren, maar blijkbaar vind je mij interessant genoeg om op te reageren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoorden we je maar gewoon helemaal niet meer op dit forum. Dat zou pas een uitkomst zijn.
Maar het aanhalen ven het wetboek is toch een serieuze reactie? Tenminste... een reactie die je mag verwachten. Dat jij daar geen boodschap aan hebt is iets anders.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:16 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Waarom ik de vraag stel? Omdat ik serieuze antwoorden op prijs stel.
Mensen die zwart/wit het wetboek op komen ratelen, daar heb ik niet zoveel mee. Ook zijn er dozijnen gefrustreerde reacties die niet relevant zijn.
arme mamaquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:40 schreef Copycat het volgende:
Vanavond moet ie weer op tijd naar bed. Hij is vandaag thuisgebleven van school vanwege een zere buik. Mama gaat hem zo een fruithapje voeren.
Voor TS zou er ipv het forum werk geldzaken en recht een forum trollen oplichtingen en frauduleus handelen moeten zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:41 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Maar het aanhalen ven het wetboek is toch een serieuze reactie? Tenminste... een reactie die je mag verwachten. Dat jij daar geen boodschap aan hebt is iets anders.
Topic titels:quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Voor TS zou er ipv het forum werk geldzaken en recht een forum trollen oplichtingen en frauduleus handelen moeten zijn.
Dat inderdaad. Die keukenboer dacht ook:"Als ik genaaid wil worden ga ik wel naar de hoeren en niet door zo'n mafketel."quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je al nagebeld over de levering, van de doro jou zogenaamd niet maar dan toch wel bestelde keuken.
Ja, en dan zullen ze ook echt een keuken gaan bestellen waarvoor niet getekend is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:32 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Markt is rustig. Zijn al lang blij dat er een hond in de winkel staat voor een keuken.
Nou mag hij hem lekker zelf houden.
Maar wie weet wat je vriendin gedaan heeft....quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:52 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ik heb niets getekend, dus ook geen voorwaarden. Wellicht nog meer worteltaartjes eten, want je ogen werken kennelijk niet naar behoren.
nee dat doe je niet. mensen geven je hier antwoorden op basis van ervaring, op basis van de wet, en op basis van goed fatsoen. je hebt tot nu toe elk antwoord wat serieus was afgeserveerd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:16 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Waarom ik de vraag stel? Omdat ik serieuze antwoorden op prijs stel.
point them outquote:Mensen die zwart/wit het wetboek op komen ratelen, daar heb ik niet zoveel mee. Ook zijn er dozijnen gefrustreerde reacties die niet relevant zijn.
omdat je die opwekt.quote:Maar de gedachte bestaat nou eenmaal dat ik hier zit te trollen, vind ik verder prima.
Jij bent kennelijk niet op de hoogte wat je vriendin doet? Of je hebt er helemaal geen natuurlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar wie weet wat je vriendin gedaan heeft....
Nee, ik stalk mijn vriendin niet 24 uur per dag om te kijken wat ze allemaal uit vreet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:10 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Jij bent kennelijk niet op de hoogte wat je vriendin doet? Of je hebt er helemaal geen natuurlijk.
Daar hoef je ook niet voor te stalken. Als je een vriendin hebt praat je gewoon dagelijks over dingen en zeker over belangrijke dingen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik stalk mijn vriendin niet 24 uur per dag om te kijken wat ze allemaal uit vreet.
Ik heb wel degelijk een vriendin. Alleen verwacht ik dat jij een vriendin hebt op jouw niveau.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:56 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Daar hoef je ook niet voor te stalken. Als je een vriendin hebt praat je gewoon dagelijks over dingen en zeker over belangrijke dingen.
Maar je zal vast nog nooit een vriendin hebben gehad, gezien jouw reactie.
He, niet zo tegen koekwausssje he?!quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk een vriendin. Alleen verwacht ik dat jij een vriendin hebt op jouw niveau.
het geeft een inkijkje in het leven van de laagste sociale klasse, dat is altijd mooi om te lezenquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:40 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Je kan me ook negeren, maar blijkbaar vind je mij interessant genoeg om op te reageren.
Heb jij die wel? Je weet nog geeneens hoe het er aan toe gaat getuige je reactie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk een vriendin. Alleen verwacht ik dat jij een vriendin hebt op jouw niveau.
De laagste sociale klasse nog wel? Hoe ben jij daar zo zeker van?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:07 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het geeft een inkijkje in het leven van de laagste sociale klasse, dat is altijd mooi om te lezensoort van reallife new kids
Ben je soms de vriend van barbie en ga je binnenkort trouwen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:15 schreef koekwausss het volgende:
[..]
De laagste sociale klasse nog wel? Hoe ben jij daar zo zeker van?
Wat doe jij voor werk?
Een advies vriend, ga lekker een vriendin zoeken en haar 24 uur "stalken".quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ben je soms de vriend van barbie en ga je binnenkort trouwen.
Ik huil met je meequote:Op donderdag 22 maart 2012 13:28 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Een advies vriend, ga lekker een vriendin zoeken en haar 24 uur "stalken".
Je zogenaamde grappig bedoelde opmerkingen zijn om te huilen.
Holland's Next Top Tokkie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:07 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het geeft een inkijkje in het leven van de laagste sociale klasse, dat is altijd mooi om te lezensoort van reallife new kids
quote:
Jij kan soms nog wel leuk uit de hoek komen.quote:
Ik post vanaf mijn werkquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:13 schreef SpaReine het volgende:
Ok, ik heb niet alles gelezen. Maar ik denk serieus het volgende.
Er is geen schriftelijke overeenkomst, maar een mondelinge overeenkomst. Tsja, hoe gaat die keukenboer dat bewijzen?
Laten we zeggen dat er geen camera's en getuigen in het voordeel van de keukenboer zijn. TS kan dus zeggen dat hij thuis was, zijn vriendin is zijn getuige. Maar aangezien het mij dunkt dat je dingen aannemelijk moet maken het volgende.
Het moet wel heel toevallig zijn dat hij jouw gegevens dan heeft, een keuken laat maken die toevallig in jouw huis past. Ik denk dat het aannemelijk voor de rechter is dat er die keukenboer niet zomaar jou een keuken aansmeert.
Over de IP-adres, jij post vanuit je huis denk ik? Je IP-adres koppelen ze dus aan jouw adres verder.
Waarom is een mondelinge overeenkomst niet geldig dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:16 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ik post vanaf mijn werk.
Maar verder vind ik het wel een aardig verhaal, je leeft je in in de situatie. Daar kan menigeen nog een puntje aan zuigen met "mondelinge overeenkomst is ook geldig".
De praktijk wijst uit dat het nagenoeg niet te bewijzen valt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:47 schreef H-D het volgende:
[..]
Waarom is een mondelinge overeenkomst niet geldig dan?
Maar ze hebben al je gegevens en de details/bijzonderheden van de keuken die je besteld hebt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:52 schreef koekwausss het volgende:
[..]
De praktijk wijst uit dat het nagenoeg niet te bewijzen valt.
Ja en dat? Wil dat zeggen dat ik iets besteld heb?quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:57 schreef H-D het volgende:
[..]
Maar ze hebben al je gegevens en de details/bijzonderheden van de keuken die je besteld hebt.
Zo kan die keukenhandelaar waarschijnlijk wel voldoende aannemelijk maken dat jij een keuken besteld hebt. En je kan totaal niet onderbouwen waarom je dat niet gedaan hebt. Dus dan is aannemelijk genoeg om vast te laten staan dat je een keuken gekocht hebt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:58 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ja en dat? Wil dat zeggen dat ik iets besteld heb?
Ik kan ook de details van mijn buren opgeven, die hetzelfde huis en maten hebben.
Zo werkt dat echt niet.
Nee dat durft ie natuurlijk niet want dan zeggen ze meteen "oh ja dat is waar ook meneer het zal morgen worden geleverd"quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar als je niks getekend hebt, waarom ben je dan zo zeker dat er ook echt iets besteld is? Zit je niet gewoon te wachten op iets wat niet komt?
Heb je al eens gebeld met de keukenboer?
Ja, ik heb gelukkig een vriendin op mijn niveau. En ja, ik weet hoe het er in een relatie aan toe gaat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:13 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Heb jij die wel? Je weet nog geeneens hoe het er aan toe gaat getuige je reactie.
Jij noemt praten over normale/belangrijke zaken al stalken, dus ik wil niet weten wat jij allemaal doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |