Nee, mag je houden, voor bij dequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wil jij die extra D bij jouw meineed dan terug?
Niks ervan.quote:
Knap triest van je.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:51 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Is ook geen grote toko. Hij wilde me laten tekenen ik zeg ik teken niks, bestel maar neem hem toch wel. Anders ga ik ergens ander heen
5 weken zijn ook 2 maandenquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:33 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Vind je? Ga jij lekker maanden wachten op iets, terwijl het 5 weken zou duren.
Bedankt.quote:
Jij lust helemaal geen koffie.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Iemand koekje erbij?
Wel zo lekker bij de koffie
Nee.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:47 schreef koekwausss het volgende:
Jou kennende zal je gewoon braaf afwachten totdat je ooit je keuken zal krijgen, want besteld is besteld.
Mjammiequote:Ga lekker wortels eten.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Iemand koekje erbij?
Wel zo lekker bij de koffie
Ik heb niets getekend, dus ook geen voorwaarden. Wellicht nog meer worteltaartjes eten, want je ogen werken kennelijk niet naar behoren.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:50 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Nee.
Maar kom op. Kijk eens in de voorwaarden (die je niet hebt, want verzonnen topic). 100 tegen 1 dat daar wel iets in staat over levertijden etc.
Plant die voorwaarden eens hier neer en bewijs daarmee dat je in je recht staat. Kun je dat niet, dan ben je gewoon weer de zoveelste trol.
Hoe bevalt je baan als schoonmaker?
Mijn ogen werken prima. Jouw brein werkt niet zo prima, dat is het verschil.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:52 schreef koekwausss het volgende:
Wellicht nog meer worteltaartjes eten, want je ogen werken kennelijk niet naar behoren.
mondeling kan je ook akkoord gaan met voorwaarden. En als zei te laat leveren moet je ze eerst een herinnering sturen daarna een officiele ingebreke stelling en dan kan je ontbinden.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:52 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ik heb niets getekend, dus ook geen voorwaarden.
Dude...quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:53 schreef mytec het volgende:
[..]
mondeling kan je ook akkoord gaan met voorwaarden. En als zei te laat leveren moet je ze eerst een herinnering sturen daarna een officiele ingebreke stelling en dan kan je ontbinden.
Er valt ook niets te bewijzen dat ik die keuken heb besteld. Wederom reageer jij slechts via het wetboek, compleet verwilderd van de praktijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:53 schreef Worteltjestaart het volgende:
Dan kun jij ook niet bewijzen dat er maar 5 weken levertijd is.
Dus sta je niet in je recht.
[..]
Mijn ogen werken prima. Jouw brein werkt niet zo prima, dat is het verschil.
Maak je niet druk man. Die wetboek stampers die houden zich enkel bezig met zulke onzin. Ze zijn compleet verwilderd van de echte wereld en weten totaal niet hoe het er aan toe gaat in de praktijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:55 schreef mytec het volgende:
[..]
hee ik ben net wakker het is nog vroeg. zij
toch leuk dat dit in de praktijk ook zo werkt ;-) heb het zelf uitgevoerd op deze manier. Als er garantie gezeik is altijd gewoon dit doen bij een in gebreke stelling komen ze wel over de brug.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:55 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Er valt ook niets te bewijzen dat ik die keuken heb besteld. Wederom reageer jij slechts via het wetboek, compleet verwilderd van de praktijk.
Leef lekker verder in je schijnwereldje.
Hallo, jij bent blijkbaar huisposter van WGR. Waar staat die R ook alweer voor?quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:55 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Er valt ook niets te bewijzen dat ik die keuken heb besteld. Wederom reageer jij slechts via het wetboek, compleet verwilderd van de praktijk.
Leef lekker verder in je schijnwereldje.
Jij weet toch wel waar de R voor staat. Maar in het recht dien je ook de praktijk in ogenschouw te nemen, of neem jij alleen maar zwart/wit het wetboek over, terwijl de praktijk vaak anders uitwijst?quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:57 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Hallo, jij bent blijkbaar huisposter van WGR. Waar staat die R ook alweer voor?
Troll lekker verder.
Ik kijk wel uit een keuken te kopen zonder dat ik de overeenkomst op papier heb. Wat trouwens helemaal niet kan, want er is geen keukenboer die een order niet op papier zet. Die gaan echt niet op basis van een mondelinge toezegging voor 10000 euro een gok wagen.
Welke keukenquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:58 schreef koekwausss het volgende:
Wel fijn dat jij erbij bent geweest toen ik die keuken heb besteld.
In de echte wereld zijn er kennelijk zwakzinnige tokkies die iets afspreken en zich er vervolgens niet aan houden..quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:56 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Maak je niet druk man. Die wetboek stampers die houden zich enkel bezig met zulke onzin. Ze zijn compleet verwilderd van de echte wereld en weten totaal niet hoe het er aan toe gaat in de praktijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |