Bedankt.quote:
Jij lust helemaal geen koffie.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Iemand koekje erbij?
Wel zo lekker bij de koffie
Nee.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:47 schreef koekwausss het volgende:
Jou kennende zal je gewoon braaf afwachten totdat je ooit je keuken zal krijgen, want besteld is besteld.
Mjammiequote:Ga lekker wortels eten.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Iemand koekje erbij?
Wel zo lekker bij de koffie
Ik heb niets getekend, dus ook geen voorwaarden. Wellicht nog meer worteltaartjes eten, want je ogen werken kennelijk niet naar behoren.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:50 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Nee.
Maar kom op. Kijk eens in de voorwaarden (die je niet hebt, want verzonnen topic). 100 tegen 1 dat daar wel iets in staat over levertijden etc.
Plant die voorwaarden eens hier neer en bewijs daarmee dat je in je recht staat. Kun je dat niet, dan ben je gewoon weer de zoveelste trol.
Hoe bevalt je baan als schoonmaker?
Mijn ogen werken prima. Jouw brein werkt niet zo prima, dat is het verschil.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:52 schreef koekwausss het volgende:
Wellicht nog meer worteltaartjes eten, want je ogen werken kennelijk niet naar behoren.
mondeling kan je ook akkoord gaan met voorwaarden. En als zei te laat leveren moet je ze eerst een herinnering sturen daarna een officiele ingebreke stelling en dan kan je ontbinden.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:52 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ik heb niets getekend, dus ook geen voorwaarden.
Dude...quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:53 schreef mytec het volgende:
[..]
mondeling kan je ook akkoord gaan met voorwaarden. En als zei te laat leveren moet je ze eerst een herinnering sturen daarna een officiele ingebreke stelling en dan kan je ontbinden.
Er valt ook niets te bewijzen dat ik die keuken heb besteld. Wederom reageer jij slechts via het wetboek, compleet verwilderd van de praktijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:53 schreef Worteltjestaart het volgende:
Dan kun jij ook niet bewijzen dat er maar 5 weken levertijd is.
Dus sta je niet in je recht.
[..]
Mijn ogen werken prima. Jouw brein werkt niet zo prima, dat is het verschil.
Maak je niet druk man. Die wetboek stampers die houden zich enkel bezig met zulke onzin. Ze zijn compleet verwilderd van de echte wereld en weten totaal niet hoe het er aan toe gaat in de praktijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:55 schreef mytec het volgende:
[..]
hee ik ben net wakker het is nog vroeg. zij
toch leuk dat dit in de praktijk ook zo werkt ;-) heb het zelf uitgevoerd op deze manier. Als er garantie gezeik is altijd gewoon dit doen bij een in gebreke stelling komen ze wel over de brug.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:55 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Er valt ook niets te bewijzen dat ik die keuken heb besteld. Wederom reageer jij slechts via het wetboek, compleet verwilderd van de praktijk.
Leef lekker verder in je schijnwereldje.
Hallo, jij bent blijkbaar huisposter van WGR. Waar staat die R ook alweer voor?quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:55 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Er valt ook niets te bewijzen dat ik die keuken heb besteld. Wederom reageer jij slechts via het wetboek, compleet verwilderd van de praktijk.
Leef lekker verder in je schijnwereldje.
Jij weet toch wel waar de R voor staat. Maar in het recht dien je ook de praktijk in ogenschouw te nemen, of neem jij alleen maar zwart/wit het wetboek over, terwijl de praktijk vaak anders uitwijst?quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:57 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Hallo, jij bent blijkbaar huisposter van WGR. Waar staat die R ook alweer voor?
Troll lekker verder.
Ik kijk wel uit een keuken te kopen zonder dat ik de overeenkomst op papier heb. Wat trouwens helemaal niet kan, want er is geen keukenboer die een order niet op papier zet. Die gaan echt niet op basis van een mondelinge toezegging voor 10000 euro een gok wagen.
Welke keukenquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:58 schreef koekwausss het volgende:
Wel fijn dat jij erbij bent geweest toen ik die keuken heb besteld.
In de echte wereld zijn er kennelijk zwakzinnige tokkies die iets afspreken en zich er vervolgens niet aan houden..quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:56 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Maak je niet druk man. Die wetboek stampers die houden zich enkel bezig met zulke onzin. Ze zijn compleet verwilderd van de echte wereld en weten totaal niet hoe het er aan toe gaat in de praktijk.
Mijn keuken! Wat doe je!?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:06 schreef SeLang het volgende:
Wachten tot dat ding wordt geleverd en dan helemaal kapotstampen!
"Ja ik had hem toch gekocht, whehehe!!!"
Je haalt 0,0 onderuit. Het is slechts zwart/wit gelul volgens het wetboek.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:04 schreef Worteltjestaart het volgende:
Leuk toch.
Van alle kanten zijn geblaat onderuit halen.
Ik ga gewoon zijn posthistory langs.
Ja, ik ben echt een groentjequote:Op woensdag 21 maart 2012 12:06 schreef koekwausss het volgende:
Je bent totaal niet streetwise en je hebt geen enkel benul hoe het er in de praktijk aan toe gaat.
Best geinig inderdaad. Ga jij voor de rechter maar even de link bewijzen tussen koekwausss en diegene die een keuken zou hebben besteld.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:06 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik zou het trouwens best geinig vinden als iemand de keukenboer op deze topic wijst. Zit er niet in maar het is een leuk idee.
Welke argumenten? Ik zie weinig zinnige.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:09 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt een groentje![]()
Ga je nog in op mijn argumenten?
Oh, domme vraag. Daar ben je als schoonmaker natuurlijk niet slim genoeg voor.
Vergeet je de hoekjes onder het bureau van de directeur niet af te stoffen lieverd?
Een IP-adresje hier, getuige daar, beveiligingscamera zus, geen probleem!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:10 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Best geinig inderdaad. Ga jij voor de rechter maar even de link bewijzen tussen koekwausss en diegene die een keuken zou hebben besteld.
Succes!
Het argument dat de keukenboer met alleen jouw mondelinge toezegging zonder 1 ding op papier te hebben een custom-made keuken in elkaar laat schroeven.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:11 schreef koekwausss het volgende:
Welke argumenten? Ik zie weinig zinnige.
Ik heb nergens getekend, hoe wil iemand mij die keuken door mijn strot duwen? Geef daar nou eens een heldere uitleg op.
IP-adres, hoe ga je dat doen? Vertel........quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:11 schreef DonJames het volgende:
[..]
Een IP-adresje hier, getuige daar, beveiligingscamera zus, geen probleem!
Je was er niet bij toch? Lul dan ook niet of je de wereld kent.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:11 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Het argument dat de keukenboer met alleen jouw mondelinge toezegging zonder 1 ding op papier te hebben een custom-made keuken in elkaar laat schroeven.
Maar helaas dat ben jij ook verwilderd van de praktijk! als dit al waar zou zijn wat voor keuken heb je dan besteld? En wou je het niet op papier hebben om zeker te zijn dat je de juiste opstelling krijgt!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:13 schreef koekwausss het volgende:
[..]
IP-adres, hoe ga je dat doen? Vertel........
Getuigen zijn er niet, was verder niemand in de winkel. Camera hangt er niet, en dan nog? Als ik op een camera sta heb ik ook wat besteld?
Nogmaals, compleet verwilderd van de praktijk.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waar heb je die keuken besteld trouwens? In Nederland of Belgie?
Daarom krijg jij ook niets geleverd terwijl je in de waan blijf dat er wel wat komt en bij normale mensen loopt zo'n levering dan wel goed.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:18 schreef koekwausss het volgende:
Dat jullie nou alles ondertekenen wat je neus onder wordt gedrukt, prima. Dat doe ik niet.
Wel grappig dat sommige figuren denken de wereld uitgevonden te hebben, maar vervolgens compleet verwilderd van de praktijk te zijn. Komen jullie wel eens buiten (vooral worteltjestaart)? Of is het daar te beangstigend?
Loopt het bij normale mensen wel goed? Vandaar dat het vaak voorkomt dat de levertijd langer duurt dan afgesproken. Wederom een voorbeeld van iemand die niet weet hoe het er in de praktijk aan toe gaat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daarom krijg jij ook niets geleverd terwijl je in de waan blijf dat er wel wat komt en bij normale mensen loopt zo'n levering dan wel goed.
TS staat nogal bekend als die tokkie Hollander in zijn omgeving. Dus die levering komt wel goed.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daarom krijg jij ook niets geleverd terwijl je in de waan blijf dat er wel wat komt en bij normale mensen loopt zo'n levering dan wel goed.
Is "out of the box denken" al genoemd?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:18 schreef koekwausss het volgende:
Dat jullie nou alles ondertekenen wat je neus onder wordt gedrukt, prima. Dat doe ik niet.
Wel grappig dat sommige figuren denken de wereld uitgevonden te hebben, maar vervolgens compleet verwilderd van de praktijk te zijn. Komen jullie wel eens buiten (vooral worteltjestaart)? Of is het daar te beangstigend?
Nu wel, heb jij ook nog een eigen mening?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Is "out of the box denken" al genoemd?
Geen zin om het hele topic door te lezen.
TS heeft meer een hands on mentaliteitquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Is "out of the box denken" al genoemd?
Geen zin om het hele topic door te lezen.
Kijk, jij let goed op.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
TS heeft meer een hands on mentaliteit
Ik ken jou langer dan vandaag koekwausjequote:
De kapitein komt dan ook regelmatig buiten. Frisse zeelucht enzoquote:
Jij kent mij door en door, het begint angstaanjagende vormen aan te nemen Ruigbaardje.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik ken jou langer dan vandaag koekwausje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |